Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff, ikke noe gøy med slike smerter :tristbla: Har du snakka med lege om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ruccola
Skrevet

Nei har ikke det, har jo bare vert i to dager, og det er jo lite å gjøre med alikevel.

Kommer nok av den sykkelturen tenker jeg :(

Litt bedre nå i dag, men har velt ille i natt, så er spent på natten igjen :(

Ellers har jeg en feber-feeling i dag, så fikk gå hjem fra jobb litt tidligere. Magen strammer og jeg har litt hodepine, så nå har jeg nettopp sovet i over en time for å se om det hjalp. Litt lettere i hodet, men er ikke en god dag nei.

Så da tenker jeg at jeg bare skal putle med litt klær i dag og gi meg med det. (Kjære hadde visst helt andre planer om å gjøre ditt og datt, så han er litt sur merker jeg, men det får han faktisk da bare vere, jeg gidder ikke bry meg akkurat nå :( Jeg spiller ikke syk liksom :kjefte: )

Er det andre enn meg som ikke får multisitere forresten? Ser også på toppen av KG der det står hvor mange som er besøkende akkurat nå, det tallet har stått på 888 i flere uker. Kan noe vere galt med bare min KG? :klo:

Håper ihvertfall dere andre har en bedre lørdag enn meg, men kan vel strengt tatt kanskje ikke klage så god form som jeg er i til vanlig da - bare tungt å plutselig få en så lei dag :lete:

God helg ihvertfall :klemmer:

Skrevet

Kanskje du må slette småkaker? Funker smileysene?

Gjest Ruccola
Skrevet

smilyene fungerer. og jeg tror sambo kjørte en ccleaner her en dag også, for jeg måtte legge inn passord og sånt på nytt ;)

Skrevet

Bytt til Firefox, hvis det ikke er det du bruker? Det fungerer i alle fall her. :)

Leit at du har noen dårlige dager for tida, vi får håpe det går fort over. Mannen din har å ta hensyn! :Nikke: Det høres nesten litt ut som kroppen din trenger litt ro og hvile?

Gjest Ruccola
Skrevet (endret)

Har vanlig windows explorer tror jeg, men en ganske ny versjon. :vetikke: skal spørre sambo, jeg har ikke så mye peiling på dette her :fnise:

Ja, jeg trenger nok litt ro og hvile, og det har jeg stort sett klart å fått også :) Fikk nå gjort litt rundt i huset også så er passe fornøyd med det :)

Begynte å blø i går da....altså fra de unevnelige, ikke fra skjeden :sjenert:

Så har sovet med bind i natt og det er skikkelig kiipt :sukk:

Er ikke fullt så vondt da, så får vel bare tåle det. Skal ringe jordmoren i morgen for å høre status på blodprosenten min, for den hadde hun glemt å sjekke sist. Om dette fortsetter å blø tenker jeg det er greit å bare høre status, for jeg skal ikke inn igjen til henne før slutten av mnd.

Våknet til 20 grader og overskyet i dag, så om skyene trekker unna kan jo dette bli en nydelig dag :)

Sambo skal rengjøre altanen og gjøre den og hagemøblene klar for sesongen. Vi har liksom ikke hatt tid å gjøre det før nå, så det skal bli deilig å få gjort!

Ellers er nå Ruccoliten aktiv som vanlig :rodmer: Er begynt med noe tramping eller noe inni her tror jeg, for plutselig så rister hele magen! Kjente med hånden ene gangen og da kjentes det ut som to føtter som gikk som trommestikker :fnise: Kanskje vi har en liten spurter inni her? :gjeiper:

Nei nå skal vi finne oss litt frokost tenker jeg. Sambo sover enda, så han får ordne seg selv når han står opp, jeg og mini skal ha semulegrynsrøt! :spise::nigo:

Endret av Ruccola
Skrevet

Semulegrynsgrøt..Hvordan smaker det, egentlig? Det er sunt, ikke sant? :)

Gjest Ruccola
Skrevet

Ting vi har kjøpt/bestillt og ser på som i boks, selv om mye av det ikke fysisk er i hus enda:

Vogn (med regntrekk, myggnetting, fotpose, ekstra solskjerm, vinterpose) Bestillt, men damen på butikken var så snill å kunne oppbevare den frem til fødsel, for jeg har en hysterisk overtroisk svigermor :sjenert:

Korthåret lammeskinn

Vogndyne

Teppe (Kjøpt ett, strikker på ett og svigermor vil strikke ett)

Dynetrekk og laken til vogndyna

Bilstol, maxicosi pebble med base

Vippestol, baby bjørn

Liten seng får vi av min bror (Kjøper større sprinkelseng senere)

Dyne

Madrass

Laken

Dynetrekk

(usikker på hva som følger med sengen fra min bror, så må kanskje til med sprinkelbeskytter, men det ser vi når vi får den)

Stelleveske

Bæresjal

gulvmatte til lek

Stellematte

Gulpekluter

Vaskekluter

Ting jeg vet vi mangler:

Siklesmekker

tynne luer

strømpebukser

brystpumpe

babyhåndklær (må man ha? er de mykere enn de vi bruker? :klo:

romslig kommode (skal ha stellematten oppå, så vi kan bruke kommoden til klær senere)

Gjest Ruccola
Skrevet

Semulegrynsgrøt..Hvordan smaker det, egentlig? Det er sunt, ikke sant? :)

Tja, det smaker.....semulegrynsgrøt :gjeiper:

Kommer ikke på noe annet :fnise:

Men er lettvindt og veldig godt!

Og spesiellt bra for meg som sliter med å få inn nok melk i løpet av en dag ;)

(Ett glass o'boy og kaaaanskje en yogurt er liksom ikke stor nok dagsdose :sjenert: )

Nå kommer nytt magebilde forresten! :hoppe:

Dette er tatt når jeg var 27+1 :)

post-37687-0-53124400-1304847054_thumb.j

Skrevet

Så fin mage :hjerte: Det er helt uvirkelig å tenke på at det er et lite nurk der inne :rodmer:

Gjest Iril
Skrevet

Vi bruker babyhånklær, men det er fordi de har hete på. Synes det er greit at han har noe over hodet, og de gjør det lettere å pakke inn hele ham. Men de er ikke mykere enn de andre.

Fin mage du har! :hjerte: Er du ganske lang eller? Synes du hadde så mye plass igjen mellom puppene og magen enn jeg hadde, men jeg er veldig kort i overkroppen da.. :fnise:

Skrevet

Nydelig mage :hjerte: Den er ganske liten? Eller kanskje det bare ser sånn ut fordi du er ganske høy... :klo: Fin i alle fall. :)

Nå fikk jeg også lyst på grøt... tror jeg må lage det. :sikle:

Gjest Ruccola
Skrevet

Takker :)

Jo, jeg er lang i ryggen, og når jeg tar bilde står jeg i tillegg med armene strekt opp over hodet, så derfor blir det vel ekstra tydelig :)

Vet ikke hvorfor, men jeg begynte å ta bildene på denne måten og har derfor bare fortsatt :fnise:

Mange sier magen min er liten til at jeg er 27 uker, men jeg ligger heeeelt på toppen av normalen/det grønne på fundus/synfysemålene da, så bærer nok sikkert bare godt inni meg :)

Har jo bare lagt på meg 5 kg, så er vel litt derfor også kanskje?

Møtte på ei som er 4 uker mindre på vei enn meg her en dag, og hun var diiiiger! :hakeslepp: DA følte jeg meg liten da!

Men hun hadde fått mage omtrent før hun visste hun var gravid sa hun, og var overrasket selv over hvor stor hun er :)

Nå skal jeg bare spise meg et eple, så skal jeg uti hagen og gi litt sårt trengt love and care der ute :fnise:

"Løvetannåkeren" kunne en nesten kalt den nå :fnise:

Litt må da vere lov på en søndag, når man jobber de andre dagene i uka ;)

Skrevet

Håper du får en flott dag :klemmer:

Gjest Ruccola
Skrevet

Da er formen på plass igjen! :nigo:

Har kortuke denne uka, og det skal bli deilig! Fri både fredag, lørdag og søndag! :hoppe::strix:

Ellers så har Ruccoliten begynt med å sparke mamman sin i blæra...da blir mamma streng og sier nei - men tror dere h*n hører da? :nei::fnise:

Nå er det natta for store og små, selv om soverommet er ALT for varmt til å sove i :sjenert:

Klager ikke altså, digger temperaturene, men har ikke skiftet til sommerdyne enda, og gidder ikke gjøre det nå ;) Våknet helt svett i dag tidlig, så tror det skal bli varmt i natt også ja :fnise:

Natta damer! :goddbye: :klemmer:

Skrevet

Nå er det natta for store og små, selv om soverommet er ALT for varmt til å sove i :sjenert:

Klager ikke altså, digger temperaturene, men har ikke skiftet til sommerdyne enda, og gidder ikke gjøre det nå ;) Våknet helt svett i dag tidlig, så tror det skal bli varmt i natt også ja :fnise:

Natta damer! :goddbye: :klemmer:

Ja! Det ER alt for varmt! Jeg har heller ikke skiftet til sommerdyner og må si jeg angrer på at jeg ikke gjorde det i helga :snurt: Her la jeg meg klokka 23, sovnet, våkna 0030 og har vridd meg siden.... :sjenert: Ikke så gøy - jeg klager, i din dagbok :fnise:

Bra formen er tilbake og finfin mage :)

:natti:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...