Gjest Ruccola Skrevet 17. april 2011 #1141 Del Skrevet 17. april 2011 Hm, blir mer og mer sikker på at jeg bærer på en gutt jeg Har mye mer og mørkere hårvekst på leggene, og i dag la jeg merke til at jeg jammen meg nesten har fått skjegg! (!!) De lyse dunene som jeg alltid har hatt på kinnene (Der mannfolkene har kinnskjegg) er nå blitt bortimot en cm lange! Fortsatt lyse, men gudameg så mye mer synlige! Kommer ikke til å gjøre noe med dem, for da komer de vel bare ut igjen mørkere, men det kan vel kanskje tyde på mer testosteron i kroppen? Sambo er også helt sikker på at det er en gutt på grunn av at jeg i tillegg har, på merkelig vis, fått bedre retningssans og mer peiling på biler (!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. april 2011 #1142 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg synes magen din ser veldig guttete ut.....har en følelse det blir det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. april 2011 #1143 Del Skrevet 17. april 2011 Sambo er også helt sikker på at det er en gutt på grunn av at jeg i tillegg har, på merkelig vis, fått bedre retningssans og mer peiling på biler (!!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. april 2011 #1144 Del Skrevet 17. april 2011 Hva er forresten grunnen til at dere ikke vet det enda? Valgte dere å ikke se det, eller lå Ruccoliten på i en dårlig vinkel under UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. april 2011 #1145 Del Skrevet 17. april 2011 Hva er forresten grunnen til at dere ikke vet det enda? Valgte dere å ikke se det, eller lå Ruccoliten på i en dårlig vinkel under UL? Sambo ville ikke vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. april 2011 #1146 Del Skrevet 17. april 2011 Hm, blir mer og mer sikker på at jeg bærer på en gutt jeg Har mye mer og mørkere hårvekst på leggene, og i dag la jeg merke til at jeg jammen meg nesten har fått skjegg! (!!) De lyse dunene som jeg alltid har hatt på kinnene (Der mannfolkene har kinnskjegg) er nå blitt bortimot en cm lange! Fortsatt lyse, men gudameg så mye mer synlige! Kommer ikke til å gjøre noe med dem, for da komer de vel bare ut igjen mørkere, men det kan vel kanskje tyde på mer testosteron i kroppen? Sambo er også helt sikker på at det er en gutt på grunn av at jeg i tillegg har, på merkelig vis, fått bedre retningssans og mer peiling på biler (!!!) Er det virkelig noe i dette? Sier kjærringrådene at man får mer testosteron i kroppen om man bærer på gutt? I så fall tror jeg at jeg har fått mørkere stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. april 2011 #1147 Del Skrevet 17. april 2011 Aner ikke Line, bare mine tanker som surrer rundt her Har en venninne som sa at dersom man får mørke hår i den stripa fra navlen og ned er det gutt på grunn av testosteronet, men har ikke lest dette noe sted, så tar det med en klype salt Det må dere gjøre med mine tanker og surrerier her inne også Men i mitt hode er det logisk da, siden vi henger sammen. Mine hormoner går jo i babyen, da jeg har hørt og lest at mange barn blir født med en liten kul i brystet om det er gutt eller jente. Denne går bort etter en stund, siden det er overskudd fra mine hormoner. (som kulene vi jenter får når vi er i puberteten og skal begynne å få pupper ) Så da vil nå logikken min bare tilsi at en evt gutts hormoner går over til meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. april 2011 #1148 Del Skrevet 17. april 2011 Kjempefin mage Gøy å få se Tja, jeg fikk ikke noe mer hårvekst under svangerskapet. Men jeg var mye mindre hormonell enn venninner som fikk jente. Vogn er dyrt ja! Men bagen bruker dere nok uansett ikke mer enn rundt 6 mnd, så den hadde jeg kjøpt brukt hvis det er mulig Viktigere at sportsdelen er ny, den skal jo brukes opp til 3-4 år. Og så kan man jo selge vognen igjen etterpå, eller bruke den til flere barn Vi har brukt 8000 på to vogner. Men det blir mye ekstrautstyr også; vognposer, stellevesker, parasoller, koppholder, handlepose-kroker osv. Så vi er nok på 11 000 totalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. april 2011 #1149 Del Skrevet 17. april 2011 I så fall får jeg gutt! For jeg har to svarte håpr under navlen som ikke var der før, og er egentlig ikke så veeldig hormonell. Jeg som tidligere har hatt jentefølelse. Blir spennende å se om hårveksten er et tegn på gutt for min del da, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. april 2011 #1150 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Hm, fikk ikke multisitere i dag Pupsilure: har funne ut at den bagen vi vil ha koster 1400 ny, og ligger på 800 brukt på finn. Tror kanskje vi bare går for ny da, siden det blir mye i porto å sende et sånt i posten. Selve understellet og sittedelen ligger på 6400,- men jeg skulle få alle tre delene for 7500,- Og om jeg da ville ha matchende stelleveske med kommer hele greia på 8000,- Nå glemte jeg å spørre om de hadde den bilstolen vi vil ha, men da klarer hun kanskje hele greia for 10.000 til oss kanskje? Teriyaki: Aner som sagt ikke om det er noe i dette men spennende å se da! Drar hjem på påsketur i morgen, så vil egentlig bare ønske alle her inne en riktig god påske og håper solen skinner for dere alle både store og små! Endret 19. april 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. april 2011 #1151 Del Skrevet 19. april 2011 Fine magehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. april 2011 #1152 Del Skrevet 19. april 2011 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. april 2011 #1153 Del Skrevet 20. april 2011 Vel, jeg har verken fått sorte hår eller mørk stripe på magen - men venter fortsatt en gutt.... Kos dere masse i påsken! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. april 2011 #1154 Del Skrevet 20. april 2011 Ang. det mest testosteron så sa jordmoren min i alle fall at det ikke hadde noe å si. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. april 2011 #1155 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Var ikke hjemme på torsdag, men litt forsinket for 25 uker!!! Fortsatt god påske damer, vi er på hytten og jeg bare låner litt nett fra en god nabo Endret 23. april 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 23. april 2011 #1156 Del Skrevet 23. april 2011 Hurra for 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. april 2011 #1157 Del Skrevet 23. april 2011 Kos dere på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. april 2011 #1158 Del Skrevet 25. april 2011 Hm, jeg skrev da virkelig et innlegg her i går....? Nå tror jeg at jeg er blitt tullerusk her Jaja, er ihvertfall hjemme fra hytten, og har brukt litt tid på å komme i orden her hjemme. Mye klær som skal vaskes, tørkes, strykes og legges på plass etter turen vår, og ellers er huset litt på halv åtte også. Fikk gjort mye i går, men skal fortsette nå tenkte jeg Må nesten benytte meg av denne gode formen jeg er i, viss ikke tror jeg sambo går på veggene snart Han er mer opptatt av at det er ryddig enn jeg er Men han er stort sett flink å gjøre ting selv også da, selv om han kanskje begynner på andre ting enn jeg ville begynt på Merkelig det der, hvor intenst gjerne han vil rydde og sortere på boden eller i garasjen, mens badene våre kanskje egentlig burde stått først i køen Men,men, skal prøve å ikke klage, for han er stort sett flink Sambo mener forresten jeg har mer energi nå, enn når jeg ikke var gravid....og det stemmer vel kanskje det Føler meg stort sett veldig bra, selv om jeg av og til bare MÅ sette meg ned Nå er fokosten kommet i magen, sambo sover enda, så tror jeg skal gå på vaskerommet og sortere litt og få på litt mer klær. Han er alltid i så godt humør resten av dagen og jeg har gjort noe i huset før han står opp (Om jeg sitter her på KG når han står opp, skal dere få se på troll da! :gjeiper: Hehe, da kan han bli litt morsk, men jeg sier bare det at han kan da ikke si noe på at jeg ikke har begynt på noe enda, han har jo bare sovet! Det faller ikke helt i god jord, men vi har da lært oss å komme over det også Vi er sjeldent langsure noen av oss heldigvis! Så da sier jeg hadet bra for nå damer, så svinser jeg og gjør noe fornuftig mens jeg venter på at solen som er meldt skal komme fram (DA skal jeg i hagen litt! ) Fortsatt god påske! Nyyyyt siste resten av den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 26. april 2011 #1159 Del Skrevet 26. april 2011 Mye å gjøre på jobb om dagene, så merker jeg er litt mer sliten ja Men har fått gjort endel i huset også og ikke bare sotte i sofaen, så da er jeg stort sett fornøyd Ruccoliten er superaktiv, og sparker og spreller som en liten sprellemann inni her! Skvetter til og er faktisk litt ubehagelig til tider, så tenker litt med skrekk og gru på hvordan det blir framover, siden jeg har over 3 mnd igjen! Nå er våren kommet for fullt her, og det er så deilig! I morgen skal jeg ut å vaske altanen og altanmøblene, og så er det jammen på tide å begynne å klippe plenen også! Det får vel bli mest sambo sin oppgave i år tror jeg, så kanskje han har tid å ta det mens jeg vasker altanen Hekken må klippes også, og vi har en busk som skal bort, så vi har deilige dager i hagen foran oss! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 28. april 2011 #1160 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) 26 uker i dag!!! Da har jeg vert med jordmoren, og alt ser bra ut! Blodtrykket er 95/50 men så lenge jeg ikke merker noe til det, så er det fint selv om det er noe lavt undertrykk. (Eneste jeg merker er at jeg av og til ser prikker, og av og til merker små blodtrykksfall. Ikke mer enn jeg klarer å håndtere bare ved å sette meg litt) Magen er nå på toppen av fundus-kurven igjen, og jordmoren syns det er fint, for jeg har jo bare lagt på meg 4,5 kg. Så hun er fornøyd med at magen vokser og Ruccoliten trivest alikevel Fortsatt en hjertelyd på 144 slag, så jeg heller fortsatt mot gutt jeg da Har ikke somlet oss til å bestille vogn enda, for surrer litt med fargene! Klarer ikke å bestemme om vi vil ha samme farge på bagdelen og sittedelen, og hvilken kontrastfarve vi vil ha til. Og om vi velger to forskjellige farger på delene, hvilken farge skal vi da ta stellebagen i...? Så vi tar å stikker innom butikken i morgen, og blar igjennom fargene i den fargeboken, for jeg blir sprø av å bare se dem på nett på kjenner jeg Og tiden flyr fortere og fortere så jeg vil bare få det gjort nå! :D Hvilken farve tror dere kan passe godt som kontrastfarge til grå forresten? (ikke rosa, blått, lilla eller grønt ) Endret 28. april 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå