Gjest Iril Skrevet 1. mars 2011 #981 Del Skrevet 1. mars 2011 Så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. mars 2011 #982 Del Skrevet 1. mars 2011 Åh, de første bevegelsene er så herlige! Husker det kjentes ut som om hjertet mitt skulle eksplodere første gang jeg kjente knerten, utrolig berusende og spesielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. mars 2011 #983 Del Skrevet 1. mars 2011 Veldig fint beskrevet Var en utrolig varm og god følelse ja! Tar meg selv i å sitte å kjenne etter hele tiden nå! Skal gå å legge meg og kjenne etter litt mer Natta alle vakre KG-damene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 2. mars 2011 #984 Del Skrevet 2. mars 2011 Åååå, du har kjent mini jo, det er en fantastisk følelse det Vi har maxi cosi stolen med base, og er kjempefornøyd iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. mars 2011 #985 Del Skrevet 2. mars 2011 Å, så gøy å kjenne spark Vi har også maxi cosi med base. Veldig fornøyd! Det er stadig tilbud på barnas hus bl.a, til 2500 inkludert base Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. mars 2011 #986 Del Skrevet 2. mars 2011 Så herlig med liv!! Her har jeg også kjent litt knuffing i det siste - ganske så fantastisk Hvordan er det med smertene? Fikk du snakket med legen? Jeg har også sånne "stikkinger" i lysken og øverst på lårene, på begge sider men ikke samtidig på hver side. Øm nederst i magen og vondt i skambenet... Har lest at det kan være bekkenløsning også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. mars 2011 #987 Del Skrevet 2. mars 2011 åååååå kjenner jeg blir litt rørt her jeg sitter og leser du har kjent til liv!!!! Er da jeg kjenner jeg savner magen gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. mars 2011 #988 Del Skrevet 2. mars 2011 åååååå kjenner jeg blir litt rørt her jeg sitter og leser du har kjent til liv!!!! Er da jeg kjenner jeg savner magen gitt Sånn er jeg også. Hadde et fælt svangerskap, men nå husker jeg det liksom som så kooooooselig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. mars 2011 #989 Del Skrevet 2. mars 2011 Åååå, du har kjent mini jo, det er en fantastisk følelse det :rodmer Vi har maxi cosi stolen med base, og er kjempefornøyd iallefall : Å, så gøy å kjenne spark Vi har også maxi cosi med base. Veldig fornøyd! :jepp Det er stadig tilbud på barnas hus bl.a, til 2500 inkludert base :nigo Maxi Cosi har jeg hørt om. Noen som vet hvordan de har kommet ut i tester? Sambo er nazi på sikkerhet i bil Barnas hus må jeg reise en halv dag bare for å komme til, så det er uaktuellt... Men skal se litt rundt hva de har her Så herlig med liv!! :strix Her har jeg også kjent litt knuffing i det siste - ganske så fantastisk :rodmer Hvordan er det med smertene? Fikk du snakket med legen? Jeg har også sånne "stikkinger" i lysken og øverst på lårene, på begge sider men ikke samtidig på hver side. Øm nederst i magen og vondt i skambenet... Har lest at det kan være bekkenløsning også... Ja det er deilig å endelig få kjenne! Nei ringte ikke legen. Noen sv damene på jobb sa det nok var strekkingene fra båndene som holder livmoren, de beskrev samme smertene Og har gått over, så det er greit åååååå kjenner jeg blir litt rørt her jeg sitter og leser du har kjent til liv!!!! Er da jeg kjenner jeg savner magen gitt Ja det er fantastisk! Kjenner det mest om jeg bretter ned gravidbuksen så det strammer litt over nederste delen av magen Og mage får du nok igjen engang i fremtiden Neytiri! Sånn er jeg også. Hadde et fælt svangerskap, men nå husker jeg det liksom som så kooooooselig.... De sier vi er laget for å glemme slikt, så vi skal få mer en ett barn, og det stemmer nok det Når er tiden for å handle nye bh-er forresten...? De to jeg bruker nå (Bare to som passer, og de var store før!!) begynner å bli litt i knappeste laget.... Kommer til å bli rene Dolly Parton om dette fortsetter! (Brukte 85C før, de jeg har nå er 85D og er nesten små!!!) Syns liksom det er dumt å kjøpe nye nå, om jeg alikevel skal vokse mye mer.... Når kjøper man amme bh'er? når vet man hva man passer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 2. mars 2011 #990 Del Skrevet 2. mars 2011 Ikke kjøp for ungen er en uke gammel, er mitt råd. De første dagene etter melka er kommet, er puppene ENORME! Men trenger du ny BH nå, kan du jo likegodt kjøpe ammebh og håpe at den passer etter fødsel. Jeg gikk fra 85B (små pupper, ja) til 75E, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. mars 2011 #991 Del Skrevet 2. mars 2011 Legger ved et lite magebilde Står 8 og 17 uker på dem, men etter den nye ukeregningen jeg fikk på UL, så er det vel strengt tatt 7 og 16 uker tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. mars 2011 #992 Del Skrevet 2. mars 2011 Står med armene i været når jeg tar bilder, og jeg har muligens ikke strakt meg helt ut på siste bildet ser jeg.vanskelig å stå 100% likt Men mage er der kommet ihvertfall Det som er morsomt er jo at vekten på disse to bildene er så og si lik! Hadde vel gått ned en kilo når jeg var 8 uker, og var da 74 kg. Forrige uke når jeg tok det siste bildet var jeg 74,5 Ser ut som mer enn 500 gram forskjell da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2011 #993 Del Skrevet 2. mars 2011 Så fiin babymage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. mars 2011 #994 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjempefin mage Du har fått en liten kul ja Maxi Cosi har kommet veldig bra ut i tester, det var derfor vi valgte det. Mannen min er også veldig opptatt av sikkerhet. Du kan også kjøpe det her på tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. mars 2011 #995 Del Skrevet 3. mars 2011 For en flott mage du har! Jeg må snart også kjøpe ny bh - ganske tidlig i graviditeten kjøpte jeg ny bh, fra 75 B til 80 B, og nå tror jeg faktisk jeg må over til C-cup! Akkurat det er jeg veldig fornøyd med Så koselig med bevegelse, alt blir så mye mer virkelig Her blir sparkene stadig sterkere, tror ikke det er så fryktelig lenge til jeg kan kjenne de utenpå Ha en fin dag Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. mars 2011 #996 Del Skrevet 3. mars 2011 Så fin mage du har fått! Supermoro å se utviklingen slik altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. mars 2011 #997 Del Skrevet 3. mars 2011 Så fiin babymage! :rodmer Takk Den er mye større sånn til vanlig, men akkurat når jeg står med armene opp viser den ikke så mye, så det er grunnen til at jeg begynte å ta bilder på den måten Kjempefin mage :hjerte Du har fått en liten kul ja Maxi Cosi har kommet veldig bra ut i tester, det var derfor vi valgte det. Mannen min er også veldig opptatt av sikkerhet. :jepp Du kan også kjøpe det her på tilbud. Takk Vi skal se på seter når vi drar og ser på vogn. Så får vi se hva de har her For en flott mage du har! :nigo Jeg må snart også kjøpe ny bh - ganske tidlig i graviditeten kjøpte jeg ny bh, fra 75 B til 80 B, og nå tror jeg faktisk jeg må over til C-cup! :jepp Akkurat det er jeg veldig fornøyd med :ler Så koselig med bevegelse, alt blir så mye mer virkelig Her blir sparkene stadig sterkere, tror ikke det er så fryktelig lenge til jeg kan kjenne de utenpå Ha en fin dag Ruccula :klemmer Takk Tror kanskje jeg burde gjøre som Iril skriver over her, å kjøppe ammebh og da håpe de også passer etterpå... Hva tror dere om det? :klø: Har bare kjent Ruccoliten to ganger, og da må jeg sitte i sofaen med beina litt krøket oppover mot magen Jeg kan forresten godt få stoppe på en D-cup da, har ikke noe spesiellt behov for større Så fin mage du har fått! Supermoro å se utviklingen slik altså! :jepp Takk Zia Ja jeg kommer nok mest til å bruke sammensatte bilder som dette når jeg først legger ut Først da man ser hvor stor magen er syns jeg Sliten i dag, så her har jeg vert sofasliter siden jeg kom hjem. MÅ stryke litt klær i dag, men skal sitte LITT til først Jobb igjen i morgen, og så er det helg Har forresten absolutt fått igjen lysten på søtt....så nå må det stammes inn her! Må visst til å handle med jernhånd, for i går ble det både stratos, toppris, ostepop og lovehearts med i handlekorgen..... Alt er ikke spist altså, men jeg er på gooood vei! Men,men.....må vel få lov å ta igjen for at jeg ikke har gått opp noe til nå! Sorry for å amputere smilyene deres damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. mars 2011 #998 Del Skrevet 3. mars 2011 Har forresten absolutt fått igjen lysten på søtt....så nå må det stammes inn her! Må visst til å handle med jernhånd, for i går ble det både stratos, toppris, ostepop og lovehearts med i handlekorgen..... Jeg er helt hekta på Kos-dessertene.. Kos sjokoladepudding, Kos riskrem, Kos pannacotta, Kos creme bruleè.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. mars 2011 #999 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg er helt hekta på Kos-dessertene.. Kos sjokoladepudding, Kos riskrem, Kos pannacotta, Kos creme bruleè.. Hehe, er det du eller babyen som savner kos tror du.... Nei, fra spøk til revolver, så tror jeg vi kommer til å få forskjellige ting vi bare MÅ HA fremover! Så vi får heller prøve å begrense oss LITT, og så la kroppen kjøre sitt eget løp Så lenge man ikke spiser det samme mange ganger for dag - hver dag, så tenker jeg vi tåler de kiloene vi skal få Utifra bildene dine tror jeg vi er ganske like i kroppen vi to Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 3. mars 2011 #1000 Del Skrevet 3. mars 2011 Innom og oppdaterer meg Så koselig at du har begynt å kjenne liv Åååå, husker fortsatt første gang jeg også kjente det...alt blir liksom så veldig mye mer virkelig at det faktisk er et lite vesen der inne som skal vokse seg stor og sterk og som en gang skal ligge i armene dine og se opp på deg Apropo BH ville jeg bare ha kjøpt ny vanlig BH til en billig penge når du virkelig trenger det...her har jeg økt fra 70A til 80C og jeg har ikke født enda Noen øker mye, mens andre øker nærmest ingenting for så å sprette i været når melka kommer, så kjipt å bruke masse penger på noe man ikke får brukt. Du kan jo også kjøpe forlengere dersom problemet er rundt. Veldig fin mage du har forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå