LineGourmet Skrevet 3. februar 2011 #861 Del Skrevet 3. februar 2011 Da har jeg tatt helg! Fri både fredag, lørdag og søndag!!!!! Så er det jordmor på mandag! :hoppe: Hehe.. fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. februar 2011 #862 Del Skrevet 3. februar 2011 Kos deg med langfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. februar 2011 #863 Del Skrevet 4. februar 2011 Sovet leeeenge i dag og det var deilig! Så lå jeg bare i sengen og leste litt i boken min (Barn i magen av Siri von Krogh) om fødler og diverse Jeg liker å lese om andre sine fødselshistorier. Blir ikke redd av å lese om en fødsel som har blitt tøff egentlig. Jeg er realistisk og vet man ikke er garantert verken eller. Man må ta det man får, så enkelt er det. Men guri så tårene triller når jeg leser om alle de følelsesladdede øyeblikkene en fødsel faktisk er! Glad jeg ikke har sminket meg enda for å si det sånn Gleder meg veldig til jordmor på mandag. Gleder meg til å måle fundusen for første gang, og til hun skal kjenne på magen. Hååååper bare så inderlig at hun også hører etter hjertelyden!!!! Blir så inderlig lei meg om vi må gå slukøret derifra uten å få høre.... Vi får besøk i kveld, så i dag står dette på tapeten: -Støvsuge opp og nede (før hybelkaninene formerer seg atter en gang ) -støvsuge sofaen og teppet under bordet (flossteppe som sluker alt det får servert!! :gjeiper: ) -vaske badet -lage pastasalat tror jeg kanskje? -Tørke støv av spisebordet -sette på noen maskiner med klær -skifte på sengen Da tror jeg det får holde for i dag Er så greit når vi skal ha besøk, for da får jeg liksom gjort alt jeg skal Da skal jeg gjøre så godt jeg kan og prøve å holde meg unna KG ihvertfall noen timer! Vinden uler og blåser ute, her er det bortimot storm i dag. Koselig innevær! (Og ja, dere østlendinger tror nok jeg mener at det rusker litt i trærne ute, men hadde dere vert her hadde dere nok sagt det var orkan! Husker godt når vi var på hytten i oslofjorden når jeg var liten. Når det rusket litt i håret og man måtte holde på hatten, så sa de lokale "Huff som det blåser, det er jo nesten storm" Og vi skjønte ikke hva de maste om, det var jo bare en varm fønvind! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. februar 2011 #864 Del Skrevet 4. februar 2011 Kos deg med huslige gjøremål og helg! God fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. februar 2011 #865 Del Skrevet 5. februar 2011 Hm, lurer på om jeg har stresset for mye i dag... Når vi satt med bordet og pratet etter middagen, begynte nesa plutselig å renne. Jeg så på fingeren min og det var blod. Gikk på badet, og der ble jeg stående i sikkert 10-15 minutter før det gav seg. Hele doen var full med blodig papir! Vet man har skjørere slimhinner som gravid, men dette kom veldig brått på! Ikke hadde jeg pillet nese, ikke nyst eller hostet nylig eller noe. bare satt ved bordet og pratet. Men det gikk nå over da, så jeg får nå bare satse på det er bare et engangstilfelle. Har vert litt uvel i noen timer i dag, så tror nok jeg bare var sliten av å gjøre litt mer enn jeg burde. Har ikke gjort alt på listen min, men ikke langt ifra da. Er vel bare å skifte på sengen jeg ikke har gjort tenker jeg. Men kjente det godt etter jeg hadde støvsuget, at jeg egentlig burde roe ned. Vanskelig når man venter besøk, men jeg skal bli litt flinkere å å lytte på koppen tror jeg! Nå har jeg kjørt gjestene hjem, og så hadde jeg sånn mageknip at jeg ikke orket legge meg. Derfor sitter jeg her på KG klokken 03.34........ Nå har jeg fått ut litt luft, så tror jeg kan prøve meg på å legge meg. Sjelden jeg legger meg etter sambo, så da blir det ekstra deilig å krype inntil en god og varm kropp under dobbeldynen :roedmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 5. februar 2011 #866 Del Skrevet 5. februar 2011 JEg og begynte helt plutselig å blø neseblod to ganger, og etter det har jeg ikke gjort det. Så det går nok over. Er helt klart ubehagelig. Håper formen er bedre i dag, ta livet med ro og nyt fridagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. februar 2011 #867 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Da har jeg sovet til langt på dag, og våknet av at solen tittet inn på meg SÅ deilig vær ute nå - skikkelig vårfølelse! Skikkelig rart når en tenker på at det var storm i går Men,men, det er jo vestlandet i et nøtteskall :gjeiper: Ser forresten at jeg må tørke litt støv nå når solen tittet inn..... Kjente akkurat hvor livmoren var når jeg lå i sengen i sted. Var hard som en ball og jeg kunne kjenne akkurat hvor den startet og stoppet. Vil si den er ca på størrelse med en stor grapefrukt eller en liten cantalupemelon :hoppe: Og så er jeg 15 uker i dag :hoppe: Endret 5. februar 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. februar 2011 #868 Del Skrevet 5. februar 2011 Her går det unna! 15 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. februar 2011 #869 Del Skrevet 5. februar 2011 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. februar 2011 #870 Del Skrevet 5. februar 2011 Hurra for 15 uker Du får prøve å ta det litt rolig, la sambo gjøre litt mer hjemme. Jeg merker godt at jeg ikke har like mye overskudd som normalt og det er jo ikke så rart - vi lager jo små mennesker Fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. februar 2011 #871 Del Skrevet 6. februar 2011 litt for 15 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 6. februar 2011 #872 Del Skrevet 6. februar 2011 15 uker Dette går fort! Ikke mange ukene igjen til ultralyd heller Skal dere vite kjønnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. februar 2011 #873 Del Skrevet 6. februar 2011 Nei vi skal ikke vite kjønn sier sambo Vert en slapp dag i dag. Stiv i nakken og feberfeeling. Så har vert på sofaen i omtrent hele dag. Skal straks i seng så jeg er opplagt til jordmor i morgen natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. februar 2011 #874 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) 144 slag Hun fant lyden med èn gang! Tok bare ett sekund liksom! Sterk og flott lyd! Skikkelig deilig, og alt så stort sett bra ut. 1+ på protein og eggehvite, men hun sa det ikke var grunn til bekymring, så da sier vi det EDIT: denne dumme "rodme" smylien altså! skulle jo vere en "rodmer" såklart! :gjeiper: Endret 7. februar 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. februar 2011 #875 Del Skrevet 7. februar 2011 Hipp hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. februar 2011 #876 Del Skrevet 7. februar 2011 Åh, så kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. februar 2011 #877 Del Skrevet 7. februar 2011 Så fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. februar 2011 #878 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tipper du får en søt liten gutt Det å vite kjønn er litt greit, siden det er veldig lite av tøy og slikt som er nøytralt. Men på en annen side får man en stor og verdens flotteste overraskelse den dagen den lille velger som sin fødselsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. februar 2011 #879 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja det var superdeilig å endelig få høre nurket! Jormoren virket overrasket over hvor fort hun fant lyden og på hvor sterk den var med en gang, så det syns jo vi var ekstra koselig Så skrudde hun opp volumet og vi hørte bare "kadunk, kadunk, kadunk, kadunk, kadunk"... DEILIG! Hadde tenkt å ta opp lyden på mobilen, men glemte det helt der og da gitt! Er forresten ikke helt i strøk. fortsatt litt feberfeeling og hodepine, så tror jeg skal finne sengen om ikke så lenge. Har fri fredag, men ellers skal jeg jobbe fullt. Og ellers er der endel annet på tapeten ogdå denne uken (tannlegebesøk, middag med klubben og bursdag) så blir nok en lang uke. Kommer til å drømme om et lite hjerte i natt tror jeg nok Hjertet til vårt lille gull inne i magen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. februar 2011 #880 Del Skrevet 7. februar 2011 Det å vite kjønn er litt greit, siden det er veldig lite av tøy og slikt som er nøytralt. Ja, det er spesielt praktisk når man plutselig sitter der med masse rosa klær til gutten som ikke var jente likevel. Hjertelyd er ganske herlig, jeg ble like rørt hver gang. Men første gangen var magisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå