Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Her var sambo selvsagt med på UL, ellers har jeg vært en gang til jordmor og da var jeg alene. Neste gang blir sambo med, like koslig å høre hjertelyden hver gang :rødme:

God helg! Ikke slit deg ut med vasking :klemmer:

Hei, så deg ikke der i farten ;)

Neida, skal absolutt ikke slite meg ut. DET er jeg veldig flink til...hehehe... :gjeiper:

Snakket med sambo i går om han ønsket å vere med.. han ble veldig usikker, og lurte på hva som var vanlig.

Tror kanskje jeg bare skal ringe jordmoren og høre hva hun sier kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så deg ikke der i farten ;)

Neida, skal absolutt ikke slite meg ut. DET er jeg veldig flink til...hehehe... :gjeiper:

Snakket med sambo i går om han ønsket å vere med.. han ble veldig usikker, og lurte på hva som var vanlig.

Tror kanskje jeg bare skal ringe jordmoren og høre hva hun sier kanskje?

Det lurte vi også på. Jeg hadde litt inntrykk av at første gang hos jordmor var veldig orientert mot mor, og derfor kanskje ikke like interessant for sambo og være med på. I etterkant ser jeg at han godt kunne vært med, det var snakk om mange generelle ting som også er fint for pappaen å få med seg, fikk høre hjertelyd osv. Hun spurte også om arvelige sykdommer, hofteleddsdysplasi ++ som ikke jeg hadde helt oversikt over i sambo sin familie. Tror ikke jordmoren har noen preferanser, hun syns sikkert bare det er koslig om den kommende pappaen blir med også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Det lurte vi også på. Jeg hadde litt inntrykk av at første gang hos jordmor var veldig orientert mot mor, og derfor kanskje ikke like interessant for sambo og være med på. I etterkant ser jeg at han godt kunne vært med, det var snakk om mange generelle ting som også er fint for pappaen å få med seg, fikk høre hjertelyd osv. Hun spurte også om arvelige sykdommer, hofteleddsdysplasi ++ som ikke jeg hadde helt oversikt over i sambo sin familie. Tror ikke jordmoren har noen preferanser, hun syns sikkert bare det er koslig om den kommende pappaen blir med også ;)

Har litt lyst å ha ham med,så tror vi må prate litt mer om det ja :jepp:

:vinke: Innom og titter litt og får deg på mine innlegg :)

:goodbye: Velkommen skal du vere ;)

Har vert en rolig helg om en ser bort i fra noen timer på jobb i går.

Endel hodepine etter jobb, så måtte sove litt middag. Kom seg ikke så veldig, men fikk besøk så måtte bare overse hele hodepinen...like greit da jeg ikke vil ta noe smertestillende.

Er værskifte her, og da får jeg ofte hodepine merkelig nok, så kan vere det som gjøre det.

(Jeg er faktisk en av dem som av og til kan si at "I dag kommer det nok tordenvær" uten å ha sett det på værmeldingen eller hørt det fra noen... :sjenert: )

Nå sitter jeg og ser på litt sport på TV og sløver i sofaen med KG.

Skal på kjøretur senere i dag for å besøke bestemor. Her oss oss har sneen regnet bort nå, men jeg er redd det fortsatt er drittføre dit vi skal, så vi vil ha god tid på oss så vi ikke blir stående i grøften noen sted.

Er veldig glad i vinter og sne, men ikke når den absolutt skal vere av og på og av og på.....:sjenert: Da kan heller våren få komme, selv om det er alt for tidlig for det..

Nei, nå skal jeg lage litt frokost og vekke sambo så vi kan kose oss med en søndagsfrokost :jepp:

God søndag til dere alle!

Glemte forresten å juble for 13 uker i går!

:hoppe::danse::bolledeig::hoppe:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 13 uker! :hoppe:

Morsomt å høre at du også er sånn som kan tyde været på kroppen :fnise: Kjenner det mest i knærne jeg da.

Kos dere og kjør forsiktig! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Helgen har vert bra den :)

Hatt litt besøk, og vert på en liten tur, så fått gjort litt forskjellig. Fikk tilogmed ryddet litt her hjemme! :jepp:

Så nå er her litt mer levelig ;)

Fikk ikke strøket kjær forrige uke, så det tenkte jeg å prøve meg litt på i kveld, ellers blir det sofatid resten av kvelden tenker jeg.

Er bra sliten etter en dag på jobb ja!

Venter på at sambo skal komme hjem å lage middag.....orker ikke akkurat i dag :sjenert:

Jeg har vanligvis alltid middagen klar når han kommer hjem så han kan ikke klage om han må lage innimellom :)

Jeg har forresten fått rundere mage... :) Ser det på bildene nå, den har kommet høyere opp på en måte, selv om den ikke er så mye større :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med synlige forandringer på magen! :rødme:

Håper du får en fin kveld, og at din kjære lager en god middag til deg ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med å få servert middag i dag! :ler:

Gøy å se forandringer på magebildene. Tror jeg må ta noen nye allerede til helga igjen for å se. Men det var jo lettere å se på bilder syns jeg, enn bare i speilet. Jeg "ser" hvor gravid-magen er liksom... :sjenert: Om du skjønte hva jeg mente.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Han fant jo selvfølgelig noen rester i kjøleskapet og varmet opp :dåne:

DET kunne jeg også ha gjort - om jeg bare husket at de var der :sjenert:

Ble sofaen hele kvelden på meg. Sovet dårlig i natt også, så vurderte faktisk å ringe jobben og spørre om å komme litt senere i dag.... Men nå er jeg oppe og ferdig alikevel, så vi får tro det går bra. Skal på møte i kveld også, så blir nok en lang dag siden jeg er en smule trett allerede :sjenert:

Men,men, sove litt middag rekker jeg jo - og i dag har kjære lovet å komme hjem tidlig å lage skikkelig middag :jepp:

God tirsdag damer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Er det ikke typisk disse mennene? Jeg er garantert å få pølser, pannekaker eller rester hvis han skal lage middag. Han er veldig forutsigbar :ler:

Husk å ta vare på deg selv midt oppi all jobbing og møter og styr :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Da er det ny jobbdag.. Trett i dag etter en lang dag i går, men har fri i morgen, så da kan jeg få hente meg innigjen med å sove litt :)

Sjefen er begynt å se hun røykedama som jeg ser henne, så det suns jeg er helt supert! :nigo:

Han innrømmet at hun nok ikke er den beste arbeideren, men det er jo vanskelig å gjøre noe med i etterkant da. Man han skulle bli flinkere til å sette henne i arbeid - for det virker rett og slett som om hun må ha et spark bak både tidt og ofte.

Men godt å vite at han ser det selv også! :hoppe:

Føler ofte hun bare er sånn rundt meg nemlig, når sjefen ikke er der.

Men,men, jeg har ikke tenkt å la det bry meg lenger. Jeg gjør ting på min måte, og så får hun nå bare henge etter....så får hun se hvor kjekt hun syns det er å henge etter, etterhvert som magen min vokser og vokser :fnise: For jeg har da ikke tenkt å gi opp å jobbe fordi jeg er gravid, selv om jeg må ha oftere pauser og mindre økter. Jeg gjør fortsatt 2-3 ganger så mye som henne i løpet av en dag! :nigo:

Men nå må jeg pusse tenner, vi får snakkes damer!

Ha en fiiiiin onsdag! :klemmer:

(Visste dere forresten at i går var en sånn primstav dag? At det været vi hadde i går, skal si hvordan sommeren blir :nigo: Her var det nemlig soooool! :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det også :sol: ! Hadde vært digg med en fin sommer nå, spesielt siden vi må bli hjemme hele fellesferien.

Jeg og Ruccula håper i grunn på en litt sval og overskyet sommer i år.. i hvert fall i juni/juli :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg og Ruccula håper i grunn på en litt sval og overskyet sommer i år.. i hvert fall i juni/juli :ler:

Neida, vi håper bare på pent vær med passe med vind og gode badetemperaturer så vi kan tilbringe de siste tre ukene før fødselen på badestranden! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

Tror jeg egentlig er ganske overbevist om denne vognen jeg nå altså :)

http://www.barnevognguiden.no/brio/brio-go.html

Virker som om den har alt vi trenger, eneste jeg ikke har funnet var innvendige mål på bagdelen...

Sto at sportsdelen ikke er anbefalt før man er 6 mnd, fordi liggestillingen ikke er helt flat, men der tenker jeg at om bagen er stor nok, så bruker vi nok den til mars-april, når våren kommer. Da vil jo Ruccoliten vere 7-8 mnd.

Vilken vognpose vil dere ha anbefalt siden vi går over i vinteren mens babyen er såpass liten?

(Tenker a bare bruke teppe/dyne de første mnd siden det er sommer.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er så fiiiin den vogna. Har forelska meg litt i den altså ;) Saumfarer nettet etter kampanjer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeeeelsker min Go! :hoppe:

Vi har plass til en diger Voksi Classic og baby i bagen, så den er ikke liten. Men kan hende det hadde blitt trangt dersom han var født på sommeren og jeg skulle hatt pose når han var 4-5 mndr. Da hadde jeg nok valgt en annen, men aner ikke hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...