Gjest Iril Skrevet 11. januar 2011 #761 Del Skrevet 11. januar 2011 Neida, jeg skjønte at du mente det ironisk, så jeg bare "dro den videre". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. januar 2011 #762 Del Skrevet 11. januar 2011 Det er ganske mange som ikke har fått mailen med informasjonen om at røyking er ut! Jeg blir ofte litt overrasket når jeg ser unge folk røyke. Jeg tenker liksom at det er så umoderne nå at man skulle tro at de lot vær.. Og vet de ikke hvor vondt de lukter?? det er egentlig helt merkelig at man har lov til å ta røykepauser.. Får vi andre lov til å ta sjokoladepauser da? Eller gulrotpauser er vel kanskje bedre.. Man kan forresten kjenne kynnere så tidlig som du kanskje har gjort. Jeg tror man kan få det tidligere også, men som oftest kjenner ikke førstegangsfødende det. Ta vare på deg selv og lille i magen! Det er den viktigste jobben du noensinne vil gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. januar 2011 #763 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg er HELT enig når det gjelder røykere! På min jobb blir jeg ofte stående igjen med masse mer ansvar enn jeg syns er greit fordi de andre skal ut å røyke sammen Og sier man noe blir man baksnakket, og himlet med øynene over... Så godt flere mener det samme som meg! Neida, jeg skjønte at du mente det ironisk, så jeg bare "dro den videre". Det er bra Det er ganske mange som ikke har fått mailen med informasjonen om at røyking er ut! Jeg blir ofte litt overrasket når jeg ser unge folk røyke. Jeg tenker liksom at det er så umoderne nå at man skulle tro at de lot vær.. Og vet de ikke hvor vondt de lukter?? det er egentlig helt merkelig at man har lov til å ta røykepauser.. Får vi andre lov til å ta sjokoladepauser da? Eller gulrotpauser er vel kanskje bedre.. Man kan forresten kjenne kynnere så tidlig som du kanskje har gjort. Jeg tror man kan få det tidligere også, men som oftest kjenner ikke førstegangsfødende det. Ta vare på deg selv og lille i magen! Det er den viktigste jobben du noensinne vil gjøre Ja, røyking er ekkelt, usunt og umoderne Ja, da skal jeg kjenne etter når jeg får det neste gang, for jeg tenker at det kan ikke vere noe annet en kynnere. Tok meg i å bli redd et lite sekund, og tenkte på mulig spontanabort og sånt, men har nå slått meg til ro med kynnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 #764 Del Skrevet 12. januar 2011 Innom med en onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. januar 2011 #765 Del Skrevet 13. januar 2011 Innom med en onsdags Da får jeg sende videre en torsdagsklem jeg da Bare såvidt innom og leser og syns jeg måtte nå legge igjen et par ord når jeg førstens var her Er på vei på jobb, senvakt i dag. Det er lenge siden sist jeg har hatt så er spent på hvor sliten jeg er når jeg kommer hjem i kveld.... Er jo vanligvis ganske kjørt etter en vanlig dag... Men,men, det går nok fint får vi tro. Skal ha sen pause, så da kan jeg forhåpentligvis få sitte litt i fred og ikke måtte fly opp og hjelpe til alikevel, som vi ofte må. Gleder meg til å ta bilde av magen på lørdag, tror den må ha flyttet pittelitt på seg nå! (Tar kun magebilder på lørdager når jeg går over til neste uke ) Håper forresten hun verste røykedama på jobben ikke er der i dag.... Får meg ikke til å si noe til henne om at jeg må ta det mer med ro, hun er liksom så dominerende Sjefen er sikkert i møte i hele dag, og da er alt så mye vanskligere... Men jeg skal bite tenna sammen og si ifra alikevel om hun blir for bitchy....jeg har behov for litt mer pauser akkurat nå.... Nei, da må jeg stikke og ordne håret som jeg kom på jeg har glemt å børste.....tidlig ammetåke....? God torsdag damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. januar 2011 #766 Del Skrevet 13. januar 2011 Vær bitchy tilbake! Du kan jo bare skylde på hormonene hvis noen reagerer... Eller si at du skal ut og "røyke" like ofte som henne, så går du og trekker litt frisk luft i stedet. Det er ikke noe mindre legitimt det, vel? Håper du får en fin dag, i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. januar 2011 #767 Del Skrevet 14. januar 2011 Gikk ganske bra på jobb i går.. merker så stor forandring på personligheten til hun ene når sjefen er der eller ikke. Blir litt kvalm av sånt jeg! MEn,men, jeg har ikke tenkt å bry meg med det. Hadde jeg fått bestemme hadde hun ikke jobbet der engang, rett og slett fordi hun er vanskelig å skjønne seg på. I morgen er vi 12 uker :rødme: Gleder meg til vi er offentlig, samtidig som jeg kjenner at jeg har lyst å drøye det litt til. (Har to venninner som har mistet i uke 13, så jeg vet liksom at faren ikke er over... Men familiene våre dør etter å få fortelle sine nærmeste, og jeg har lovt at de får lov over helgen. Så da får det bare stå til tenker jeg. Nå må jeg gå å jobbe litt. Får besøk i kveld, så det blir koselig tenker jeg Håper bare formen er noenlunde ok etter jobb God helg da damer! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. januar 2011 #768 Del Skrevet 14. januar 2011 Det er så koselig at du har kommet deg til 12 uker! Faren for å miste er vel egnetlig aldri over, så før eller siden må man bare senke skuldrene og tenke at det går bra for de fleste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. januar 2011 #769 Del Skrevet 14. januar 2011 Håper det gikk fint på jobb i dag, og at du har hatt en koselig kveld med besøk! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. januar 2011 #770 Del Skrevet 15. januar 2011 Gikk fint på jobb og var gøy med besøk! :D Nå må jeg løpe på jobb og så skal jeg ut å reise, så er nok ikke innom her før søndags kveld tenker jeg. Men 12 uker i dag!!!! :hoppe: Så utrolig deilig! Nå skal alle de andre 28 ukene gå like bra også! GOD HELG DAMER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. januar 2011 #771 Del Skrevet 15. januar 2011 God jobb, god reise og god helg! Og grattis med 12 uker! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 15. januar 2011 #772 Del Skrevet 15. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. januar 2011 #773 Del Skrevet 15. januar 2011 Hipp Hurra for 12 uker!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. januar 2011 #774 Del Skrevet 15. januar 2011 12 uker!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. januar 2011 #775 Del Skrevet 15. januar 2011 Hurra for 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 15. januar 2011 #776 Del Skrevet 15. januar 2011 Hipp hurra for 12 uker! Bare 28 uker igjen til :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 15. januar 2011 #777 Del Skrevet 15. januar 2011 Gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. januar 2011 #778 Del Skrevet 15. januar 2011 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. januar 2011 #779 Del Skrevet 15. januar 2011 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. januar 2011 #780 Del Skrevet 15. januar 2011 for 12 uker! :strix: ..tiden kommer til å fly framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå