Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

God morgen Ruccula! Her var det litt bekymringer ser jeg :sukk: Har du hatt noe mer utflod?

Husk at litt brunt er helt normalt. Og murringer og stikninger har vi jo hele tiden, har vi ikke? :sjenert:

Håper alt viser seg å være sin skjønneste orden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Forsatt ikke noe annet en litt brun utflod et par ganger i går.

Forstår liksom ikke helt hva jeg tenker, kjenner eller tror. Er bare veldig likegyldig.

Tror kanskje jeg har gått i en slags forsvarsmekanisme? :klø: Sånn at jeg skal klare å takle det om dette nå ikke går veien.

Har vondt, men vet sammelig ikke hvor jeg har vondt! Har nemlig vondt i både rygg og hofter, noe som er vanlig at jeg får når jeg sitter eller ligger for mye.

Stakk i magen før jeg stod opp i dag, og var sikker på det kom til å komme blod når jeg gikk på do, men det gjorde det ikke. Kun svaaakt lysebrunfarget utflod.

Så håpet er kanskje pittelitt større i dag, men har fortsatt en veldig ubehagelig følelse på at noe ikke er helt riktig.

Syns forresten puppene er litt mindre ømme i dag... lurer på om jeg skal ta en test i dag, bare for å ha gjort det... De ble nemlig veldig raskt negative på meg sist etter SA'en.

Nå vil jeg bare at dagene skal gå litt raskere, og at om det skal gå galt, så kom med det å la meg slippe å vente og lure! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Tenn lys, to lys skal skinne for kjærlighet og tro

for dem som viser omsorg og alltid brygger bro

Må fanger få sin frihet, og flyktninger et hjem

Tenn lys for dem som gråter og dem som trøster dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Fortsett ikke noe mer....tørr jeg :hoppe: bittelitt skal tro.....? :)

Har fortsatt tatt detrolig. har fri i morgen også, så blir ikke noe snømåking på meg selv om det laver ned ute :)

(Jeg pleier alltid å måke tunet til sambo kommer hjem)

Skal prøvr å få gjort litt i kveld og i morgen, for nå syns jeg det er passe bomba her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruccola! :klem:

Håper du ikke har noen grunn til å bekymre deg. Og synes det er helt riktig av deg å sette deg selv, og spiren først nå, ikke noe å sjanse på, det er dere som er viktigst, jobb får komme i andre rekke!! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Har ømme pupper igjen i dag, sikkert bare hysterien som tok meg ;)

Tok en test her i sted.... En EL og en GT....

Aldri sett så positive tester før :fnise:

kontrollstreken var liksom bare en skygge i forhold jo! :)

Føler meg mye bedre nå, og slapper litt mer av. Avventer å ringe og snakke med legen, har nemlig time på onsdag :)

Så nå får vi bare håpe dette var bare en engangssituasjon - unner ingen å bli så redd og bekymret altdå :sjenert:

Hr noen nyseanfall innimellom seom stikker noe ENORMT i magen! Det har det alltid gjort med meg. Må dra beina oppunder puppene og krøke meg sammen når jeg skal nyse for å unngå det. Men det er det jo ikke alltid man rekker!

Kjennes ut som om noen kjører en kniv inn i magen min og vrir godt rundt på den....... :sjenert:

Pleier å vare i 5-15 sekunder, men fikk en er tidligere i dag som varte i 30 sekund omtrent! Visste ikke om jeg skulle stå eller ligge! VAR så vondt!

Kan sånne ting vere farlig nå som jeg er gravid?

Tror jeg må notere meg det så jeg husker å spørre legen på onsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Så godt å lese at ting ser litt bedre ut! :klemmer:

Har vært innom dagboka di en del ganger det siste 1,5 døgnet kan du si! Og hver gang må jeg svelge en ekstra gang før jeg åpner, og stålsette meg litt for hva jeg får lese.

Men, det ser jo ut til at jeg kan være rolig når jeg åpner dagboka di neste gang. Supert! :enig:

Uansett syns jeg det var/er helt riktig av deg å ta det litt med ro, og å sette deg sjøl og spira foran alt annet man "må".

Det er jo ikke så mye annet man "må", sånn egentlig. ;)

Masse klemmer og lykkeønskninger for den kommende uka, til deg fra meg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så synd at du skal bekymre deg nå i starten :klemmer: Godt at det ser litt lysere ut, og at du har fått mer troen på at det går bra selv også. Statistisk ligger alt til rette for deg nå! Neste høst er du mamma :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg gode og positive tanker :hug:

Opplevde også brun utflod og så litt blødning med stikking i magen, men spiren levde og koste seg der inne. Vet om flere som har hatt det sånn, så prøv og pust ut og slapp av :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var plaget med både magesmerter og blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Magesmertene har fortsatt, men blødningene avtok tidlig i 2. trimester. Jeg ble veldig redd da jeg så blod og dro rett til gynekologen (privat). Var veldig beroligende å kunne se at alt var bra og hjertet dunka som bare det :rødme: . Tror det kosta 5-600 kr, men det var det verdt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...