pusilus Skrevet 21. november 2010 #521 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer så mye ruccola Så utrolig herlig nyhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 21. november 2010 #522 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer Ruccola Dette var skikkelig gøy å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. november 2010 #523 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Så utrolig koselig!! :hoppe: Tror jeg må litt også jeg - blir helt rørt på dine vegne Endelig var spiren på plass!! I august har du en liten tass :rødme: :danser: (litt usikker på om vi blir terminbuddies... litt mindre ømme bryster i dag, og litt svak lysbrunt sekret, typisk start på tanta...eneste håpet er at det begynte i går, og fremdeles ikke kommet noe mer...) Endret 21. november 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 21. november 2010 #524 Del Skrevet 21. november 2010 Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Ruccola!!!!!! :hoppe: Gratulerer så masse med positiv test!! Så utrolig gøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. november 2010 #525 Del Skrevet 21. november 2010 Hei og GRATULERER!!! Jeg har ikke skrevet her før men snappet opp de gode nyhetene i en annen dagbok.. Og da måtte jeg inn her og :strix: juuuuble litt!!! Så utrolig hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. november 2010 #526 Del Skrevet 21. november 2010 Aaaalt for mange til å quote alle gitt, men tuuuusen takk alle sammen!!!!! Og Zia - Vi gir ikke opp håpet for deg enda!!!! GO ZIA!!! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #527 Del Skrevet 21. november 2010 Kanskje du skulle gitt Zia litt babystøv, Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 21. november 2010 #528 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Takk Ruccola (Tillater meg å samle opp litt babystøv du har mistet under all jubel-hoppingen... ) Kom akkurat på at det var perfekt at spiren satt nå, så slipper du å gå julen i møte uten spire i en eller annen form :strix: Endret 21. november 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 21. november 2010 #529 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer så mye! Leste gladnyheten i en annen bok :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. november 2010 #530 Del Skrevet 21. november 2010 Kanskje du skulle gitt Zia litt babystøv, Ruccola Hun fikk litt i boken sin :rødme: Takk Ruccola (Tillater meg å samle opp litt babystøv du har mistet under all jubel-hoppingen... ) Kom akkurat på at det var perfekt at spiren satt nå, så slipper du å gå julen i møte uten spire i en eller annen form :strix: Ja, det er veldig deilig å tenke på julen nå, så nå håper jeg virkelig at spiren holder seg på plass! Vi kommer nemlig til å prøve å vente til julaften med å si det til familiene våre.... :rødme: Å Zia, jeg krysser alt jeg har for deg nå! :strix: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. november 2010 #531 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer så mye! Leste gladnyheten i en annen bok :hoppe: Takker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 21. november 2010 #532 Del Skrevet 21. november 2010 så fantastiske nyheter!! det var jo akuratt dette vi ventet på.. gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. november 2010 #533 Del Skrevet 21. november 2010 ÅÅÅÅÅÅ --JAAAAA :hoppe: Gratulerer, skikkelig glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. november 2010 #534 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer så utrolig mye Ruccola Dette er så utrolig fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 21. november 2010 #535 Del Skrevet 21. november 2010 Så på IKM-lista at det hadde klaffa! Så jeg titter innom for å gratulere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. november 2010 #536 Del Skrevet 21. november 2010 Ruccola!!!! JIIPPIIII!!! :strix: GRATULERER :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. november 2010 #537 Del Skrevet 21. november 2010 Åååh, nå ble jeg ås glad på dine vegne!!! Fantastiske nyheter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 22. november 2010 #538 Del Skrevet 22. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. november 2010 #539 Del Skrevet 22. november 2010 så fantastiske nyheter!! det var jo akuratt dette vi ventet på.. gratulerer!! ÅÅÅÅÅÅ --JAAAAA :hoppe: Gratulerer, skikkelig glad på dine vegne Gratulerer så utrolig mye Ruccola Dette er så utrolig fortjent Så på IKM-lista at det hadde klaffa! Så jeg titter innom for å gratulere!! Ruccola!!!! JIIPPIIII!!! GRATULERER Åååh, nå ble jeg ås glad på dine vegne!!! Fantastiske nyheter!!! Tusen takk alle sammen Litt uvirkelig, men veldig godt Nå skal jeg på jobb, og vi venter et lass med varer, så får skylde på ryggen jeg da, om det er mye tungt som kommer....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. november 2010 #540 Del Skrevet 22. november 2010 Hurra!!!! Så fantastiske nyheter det var her!!!! Gratulerer så mye Ruccola!!!! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå