Gjest Ruccola Skrevet 14. november 2010 #481 Del Skrevet 14. november 2010 :rødme: awww synes jeg plutselig kjenner mange når jeg har dem på FB......tenker jeg må ta en norges tur en dag med Bumba Hehe, ja det hadde vert gøy! :D Bare å si ifra om du skulle oppover mot Ålesund området en gang, så kan vi alltids ta en kafè-tur Heier på deg Ruccola!!! Sender deg masse babystøv i tankene (hehe), for uttrykksikonene virker som vanlig ikke.... Satser på at du står der med positiv test i hånda om ikke så mange dager!!! Tankene gjelder akkurat like mye vettu! :D Tusen takk, får håpe det hjelper Så kan alle dere andre gravide innom her gjerne sende TONNEVIS med babystøv, for jeg VIL NEMLIG SÅ INDERLIG GJERNE VERE GRAVID NÅ!!!!! Skal i middag til svigers i dag på farsdagen. Min egen pappa får vel bare få en telefon som vanlig...skulle gjerne vert der også, men nå når vi har fått så store rekninger i det siste har vi ikke råd å reise hjem, og heller ikke råd å bestille en blomster til ham Gleder meg til bedre tider jeg nå altså! Får ikke begynt på julegavene før lønningen min komer 10 des HATER å måtte vente! Så jeg har ihvertfall bestillt endel på H&M og ElLos til barna, så får jeg heller betale en femtilapp ekstra på sånn konto der og vente med å betale til desember eller januar. Greit sånn sett, men liker ikke å ha gjeld Bestillte også noen voksengaver, til venninner. Ene venninnen og mannen hennes er veldig oppetter hverandre, og kysseR, klemmer og kniper rumper offentlig, enda de har vert sammen i 12-13 år Så de får hvert sitt håndkle der det står "crazy in love" på og baderomsmatte det står "love" på Tror de kommer til å like det! :D Passer med fargene de har på badet også! 99 kr for alle tre delene, så det er ikke stort, men det ligger tanke bak ihvertfall! Så kjøpte jeg en praktisk toalettmappe til min søster her en dag jeg var i by'n. gleder meg til hun får den, for den hun har nå burde gått av med pansjon for minst 10 år siden! Så nå må jeg bare finne en liten ting til svoger også, så er de og ungene i boks. Er ikke lett dette med julegaver altså! Vi er stor familie, så om jeg vil kjøpe noe personlig til søskenene mine, isteden for fellesgave - føler jeg det blir så dyrt...klarer liksom ikke å dele opp de 300 kr jeg vanligvis bruker pr par, å bare bruke 150 på hver av dem......den toalettmappa kostet forresten 199, så blir nok litt over budsjett der så han også kan få noe fint.... men så får vi heller leve enkelt fremover, å passe på å ikke handle så dyrt som vi pleier. Sier vi til svigers at vi prøver å kutte ned litt, så blir vi nok invitert endel på middag der også, så tror vi bare er nødt å gjøre det De er veldig flinke å støtte opp, og de ville egentlig hjelpe å betale rekningene våre...men vi regnet på det og klarte det akkurat selv, men da går alt av sparepenger.... Nå skal jeg lage god frokost til meg og kjære, så skal jeg lure ham litt og gi ham farsdagspresang.... Kjøpte sokker til han i går, fordi han trenger mer sokker. Så spurte damen om de skulle pakkes inn, så da tenkte jeg, shit òg, bare pakk de du! :D Så nå skal han få farsdagspakke og gooood frokost! Så får vi bare håpe det er en liten spire inni der også, det hadde vert kanon! :rødme: Uff, ble langt dette her, men hadde vist mye på hjertet i dag God søndag alle dere gode KG damene! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 14. november 2010 #482 Del Skrevet 14. november 2010 Innom i full fart og slenger ut litt babystøv :strix: Hørtes ut som noen fine julegaver, det du har kjøpt til nå da Vet alt om å kjøpe julegaver på budsjett, det kan være litt slitsomt. (Men man blir veldig fornøyd når man finner noe fint til en billig penge da ) Ha en fin søndag Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. november 2010 #483 Del Skrevet 14. november 2010 *tramper inn med tunge skritt og legger igjen en drøss med babystøv, slik at det ikke kn unngå å feste seg* :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Håper du har en finfin søndag Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2010 #484 Del Skrevet 14. november 2010 Legger igjen alt støvet jeg har klart å finne fram *støve støve* Ha en fin søndag vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. november 2010 #485 Del Skrevet 14. november 2010 Elsker Ålesund og omeng.......minner meg på hjem ja skal ikke se bort ifra det en dag vettu Ellers har jeg 6 uker med babystøv jeg ikke brukte selv.....så tenkte å slenge det inn her :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #486 Del Skrevet 14. november 2010 Nå er det virkelig din tur Håper støvet til de andre her inne fester seg godt hos deg Om noen av dere andre vil vere FB-venn, så bare si ifra! Jeg vil, jeg vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. november 2010 #487 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Innom i full fart og slenger ut litt babystøv! Hørtes ut som noen fine julegaver, det du har kjøpt til nå da! Vet alt om å kjøpe julegaver på budsjett, det kan være litt slitsomt. (Men man blir veldig fornøyd når man finner noe fint til en billig penge da. ) Ha en fin søndag Ruccola Takk for støv Jesse! Ja, er alltid godt å finne noe man syns passer og vet de vil ble glade for *tramper inn med tunge skritt og legger igjen en drøss med babystøv, slik at det ikke kn unngå å feste seg* Håper du har en finfin søndag Ruccola Vent en 6-7 mnd til du MonThe...DA kan du virkelig trampe tungt Men tusen takk for støøøv! Legger igjen alt støvet jeg har klart å finne fram *støve støve* Ha en fin søndag vidre Takk dinedama, og klem tilbake! :D Elsker Ålesund og omeng.......minner meg på hjem ja skal ikke se bort ifra det en dag vettu Ellers har jeg 6 uker med babystøv jeg ikke brukte selv.....så tenkte å slenge det inn her Må jo korte ned støvingen fra alle på grunn av smilybegrensningene, men tuuusen takk Neytiri!!! Bor ikke helt nord med Ålesund da, men et par timer unna Nå er det virkelig din tur Håper støvet til de andre her inne fester seg godt hos deg Jeg vil, jeg vil!(PM med FB-navn sendt! ) Jeg vil jeg også! Syns faktisk det godt kan bli våres tur jeg også, selv om jeg sølvfølgelig heier på alle dere andre også Endret 15. november 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. november 2010 #488 Del Skrevet 15. november 2010 For dere som leste i forrige boken min og fikk med dere det om min søster....så fikk jeg MMS i dag.......... Sa til kjære i går at han får jammen vere varm og kjærlig i jula, og tåle alt jeg kommer med av eventuelle utbrudd og hjelpe meg igjennom det så godt han bare kan. Han har ihvertfall forstått at det er ikke lett for meg dette her, og at jeg tenker mer på det enn han tror..... Litt viktig at han vet det, siden jeg sjelden snakker om det (Han vil ikke at prøvingen skal ta over hverdagen vår....) Så nå får vi bare håpe at jula kommer, og at vi klarer å kravle oss gjennom den på skikkelig vis - uten utbrudd så familien merker ihvertfall..... Vil så indelig gjerne få en positiv test om en 4-5 dager Symptomer de siste dagene forresten, klarer jo ikke å unngå å kjenne etter heller da.... -lett svimlebye (vanlig) -lett kvalmebye (vanlig) -ofte tisse (ikke så vanlig) -veldig tissatrengt når jeg førstens må (ikke vanlig) -drømmer mye raaart! (vanlig, men ikke så mye de siste mnd) -litt ømme pupper(-eller øm pupp, da det er bare høyre) (forsåvidt vanlig) -lettrørt (VANLIG!!! ) -ikke matlyst i dag (veldig uvanlig)(les: matvrak!) -litt forstoppet( ikke vanlig) Er vel 6 DPO i dag tenker jeg..... laaange dager! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. november 2010 #489 Del Skrevet 15. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. november 2010 #490 Del Skrevet 16. november 2010 Vent en 6-7 mnd til du MonThe...DA kan du virkelig trampe tungt Men tusen takk for støøøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 16. november 2010 #491 Del Skrevet 16. november 2010 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 16. november 2010 #492 Del Skrevet 16. november 2010 Lurer på om jeg holder på å bli syk... Litt sånn feber-feeling, og veldig slapp og utafor. Hatt dårlig matlyst de siste to dagene, men fikk i meg godt med middag nå, så får se om det kommer seg litt. Skal gå å stryke klær i en times tid mens jeg ser en gammel episode med ghost whisperer, så tenker jeg at jeg rett og slett skal gå å legge meg etterpå! Drømmer så mye rart for tiden, at jeg sover så gruelig dårlig! Så da tror jeg at jeg takker for meg her inne for i dag, så får dere ha en god tirsdagskveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 16. november 2010 #493 Del Skrevet 16. november 2010 ikke bli syk nå da Ruccola.. Nå vet jeg ikke hva det var det der med din søster, men vi har så lyst til å lese noe bra i boka di nå! Vi går for positiv test!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 16. november 2010 #494 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har også lyst å være FB-venn Hva er Ålesund-området da? Jeg er iallefall fra samme fylke, bare litt lenger nord, dvs, jeg er ikke møring, men romsdaling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 17. november 2010 #495 Del Skrevet 17. november 2010 Åh, jeg ønsker så inderlig at du skal få positiv test om noen dager... Krysser alt som krysses kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 17. november 2010 #496 Del Skrevet 17. november 2010 Tror vi ligger helt likt i dpo-land nå Ruccola Blir en spennende helg rett og slett... Jeg håper du kan få en fin overraskelse, så blir julen forhåpentligvis mye enklere for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. november 2010 #497 Del Skrevet 17. november 2010 Håper sånn at helga kommer med gode nyheter for deg/dere Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. november 2010 #498 Del Skrevet 17. november 2010 Innom med et par bøtter med babystøv til deg!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. november 2010 #499 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Får verken multisitere, skifte farge, skifte størrelse eller legge på kursiv.... Sikkert vanskelig å lese for dere, men det med stjerner foran er mitt svar på det over........ Bare Bea skriver: ikke bli syk nå da Ruccola.. Nå vet jeg ikke hva det var det der med din søster, men vi har så lyst til å lese noe bra i boka di nå! Vi går for positiv test!! ***Neida, var bare søvnmangel, er mye bedre nå! Angelou skriver: Jeg har også lyst å være FB-venn Hva er Ålesund-området da? Jeg er iallefall fra samme fylke, bare litt lenger nord, dvs, jeg er ikke møring, men romsdaling ***PM sendt VirraVapp skriver: Åh, jeg ønsker så inderlig at du skal få positiv test om noen dager... Krysser alt som krysses kan ***Jeg også! Zia skriver: Tror vi ligger helt likt i dpo-land nå Ruccola Blir en spennende helg rett og slett... Jeg håper du kan få en fin overraskelse, så blir julen forhåpentligvis mye enklere for deg ***Ja det gjør vi! jeg skal ut å reise i helgen, så får se om jeg tester eller bare evt venter på tanta eller ikke... Håper på en overraskelse jeg også :rødme: MonThe skriver: Håper sånn at helga kommer med gode nyheter for deg/dere Ruccola! ***Jeg også! Cypress skriver: Innom med et par bøtter med babystøv til deg!! ***Å, tuuusen takk! Håper det virker! Skal som sagt ut å reise, så er ikke sikkert jeg er innom her noe mer før søndagskvelden. Så dere får holde liv i boken min, og sende drøssevis med babystøv og gode tanker og så har dere en oppgave fra meg mens jeg er borte: SKREM VEKK TANTA! JEG VIL IKKE SE HENNE PÅ LEEEENGE!!! Goooood helg! . Endret 18. november 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. november 2010 #500 Del Skrevet 18. november 2010 Negativ test i dag...vet det er tidlig og at jeg sa jeg ikke skulle teste, men siden vi skal reise på tur så syns jeg bare at jeg måtte liksom Usikker på hvor mye tid jeg får til overs for meg selv, siden vi skal sove på fellesstue med flere og der er utedo...... (Utedo og testing i minusgrader er ikke fristende!!!) Om FF har rett er jeg på 9 DPO i dag. Det stemmer nok sikkert, siden jeg fikk positiv EL test dagen før. Men EL kom jo ikke før på dag 17 da, så er sent i forhold til hva jeg har hatt tidligere :klø: Skal til legen i dag å prate litt om alt og ingenting, ordne noen resepter og høre litt om hva veien vår blir om det nå ikke klaffer snart. DA drar jeg, vi snakkes damer! Og Zia, venter på gode nyheter når jeg kommer hjem - fra både deg og meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå