Småkjekset Skrevet 9. november 2010 #461 Del Skrevet 9. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. november 2010 #462 Del Skrevet 9. november 2010 Håper dere hadde en koselig natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. november 2010 #463 Del Skrevet 9. november 2010 Spennende! Med superpositiv EL-test må dere jo bare få klaff! Håper det! Wohoooo! Super-positiv test må jo være en super-start! Blir spennende dager for oss begge fremover - jeg har kanskje EL i disse dager jeg og Krysser fingrene for deg Ja det var godt å få bekreftet at jeg fortsatt har EL ihvertfall! Har jo ikke testet etter den på en stund. Venter på positiv test fra deg også Zia! For denne gangen har jeg nemlig bestemt at vi skal bli terminbuddys om en 38 ukers tid!!!! Takk Småkjekset! Håper dere hadde en koselig natt Tja, sambo kom så sent at jeg var sovnet, men vi tok det igjen i dag tidlig....hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. november 2010 #464 Del Skrevet 9. november 2010 Oi, så spennende med positiv test!! Her er det bare å følge med fremover skjønner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. november 2010 #465 Del Skrevet 9. november 2010 spennende dagene fremover nå litt babystøv tror jeg slenger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. november 2010 #466 Del Skrevet 10. november 2010 jeg er helt med på termin-buddy planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. november 2010 #467 Del Skrevet 10. november 2010 Ruccola!! for positiv ELtest! Sender over en drøss med babystøv, og krysser alle fingre og tær og alt som krysses kan for at spira sitter hos dere denne måneden!!! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. november 2010 #468 Del Skrevet 10. november 2010 Oi, så spennende med positiv test!! Her er det bare å følge med fremover skjønner jeg!! spennende dagene fremover nå litt babystøv tror jeg slenger med jeg er helt med på termin-buddy planen Ruccola!! for positiv ELtest! Sender over en drøss med babystøv, og krysser alle fingre og tær og alt som krysses kan for at spira sitter hos dere denne måneden!!! :strix: :strix: Morro at dere er spente, og takk for babystøøøøv! Men nå tror jeg vi må sette ned nivået på spenningen her, ellers blir det noen laaaaange dager fram mot IKM!!! Tempen hadde ikke steget noe spesiellt i dag tidlig, så det betyr vel at EL ikke har vert enda....? Er på dag 18 i dag, så om den ikke har steget til i morgen skjønner jeg ingenting :klø: Er jo bare 10 dager til IKM jo! Men har jo hatt sykluser på 31 dager innimellom også, så mulig IKM blir litt senere denne gangen da kanskje? Her er de siste syklusene mine etter SA'en Har stort sett hatt 31 annenhver mnd og 28 den andre mnd.. så spent på å se hve den bli nå, når den "egentlig" skulle bli 28 dager..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 10. november 2010 #469 Del Skrevet 10. november 2010 Må si jeg synes dere er flinke å tempe......tanken orket jeg aldri liksom.....så kudos for at du både temper og tester for EL......husker at det var en jobb ja.....og lett å bli litt ivrig tidlig. men som jeg sa....håper dere ikke trenger legehjelpen....vet om mange som blir gravide akkurat da de skal få hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. november 2010 #470 Del Skrevet 11. november 2010 *sniker meg innom og heier litt i det stille, og sniker meg ut igjen, etter å ha lagt igjen små spor av babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. november 2010 #471 Del Skrevet 11. november 2010 Må si jeg synes dere er flinke å tempe......tanken orket jeg aldri liksom.....så kudos for at du både temper og tester for EL......husker at det var en jobb ja.....og lett å bli litt ivrig tidlig. men som jeg sa....håper dere ikke trenger legehjelpen....vet om mange som blir gravide akkurat da de skal få hjelp Er ikke noe problem, men så sovner jeg kjempelett igjen da, så merker det egentlig ikke (Jeg er sånn som kan våkne klokken seks og måtte på do, går da å tisser og vesker hender i mørket, så tusler jeg i seng igjen og kryper inntil mannen min og bare sover videre igjen ) *sniker meg innom og heier litt i det stille, og sniker meg ut igjen, etter å ha lagt igjen små spor av babystøv* Hihi, så koselig med bittesmå - nesten usynlige spor... :rødme: Tuuuusen takk MonThe! Håper det er ekstra effektivt babystøv som gjør at spiren gror fast! :rødme: Jeg har fri i dag, og sov litt lenge. Pleier å sette på klokken til halv ti, for jeg liker ikke å sove for lenge. men i dag hadde jeg glemt å sette den på, og våknet ikke før halv elleve. Da er jeg litt i koma jeg altså Akkurat som om hele dagen er ødelagt. Vet ikke om det er at jeg sov lenge som gjør det, men jeg er veldig rar i dag. Føler som om kroppen min drar mot høyre! Det går rundt når jeg sitter eller ligger, og når jeg går sjanler jeg pittelitt... Det gjør til at jeg ikke har gjort en dritt enda i dag, og jeg som hadde så store planer om å virkelig få gjort una litt husarbeid i dag! Skikkelig irriterende! Blir en liten anelse redd for at noe er galt,(Har litt historie med blodpropp og hjerneblødninger i familien ) men samtidig får jeg veldig mye håp for at det er noe veeeldig bra som gjør det.....sånn er jo helt feil å tenke, jeg er jo knapt på DPO siden av syklusen engang! Tror nok EL har vert, for tempen er på vei opp. ikke kjempehøy enda, men nå har jeg jo nettopp gått over til å tenpe "riktig" igjen, så kanskje den ikke skal høyere nå. Er et hopp på 0,2 så er jo innenfor normalen Måtte lese igjennom notatene min nå, fra da jeg var gravid for å se om jeg hadde dette da, for jeg vet jeg har hatt det en gang før, men husker ikke når... Fann ut at jeg hadde det når jeg var gravid ja... men litt uti, var vel ca rundt 4-5 uker på vei. Da hadde jeg også sovet ekstra lenge, og våknet av at jeg snurret i senga selv om jeg lå der helt i ro, og jeg måtte sikte for å plassere rumpa ned på do.... Men hvordan skal man tolke dette da? :klø: Kan det vere at jeg får det av å sove lenge rett og slett? at kroppen min går litt i dvalemodus, og ikke klarer å komme ut av det på noen timer...? :klø: Håper jo på at det er påå grunn av en ekstra kraftig EL, eller et egg som allerede fester seg jeg da, men det er vel å ta litt hardt i så tidlig i løpet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 11. november 2010 #472 Del Skrevet 11. november 2010 Håper det er et lite egg som fester seg :rødme: Festestøv: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 11. november 2010 #473 Del Skrevet 11. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. november 2010 #474 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Håper det er et lite egg som fester seg :rødme: Festestøv: :strix: Ja tenk om... :rødme: Faktisk litt svimmel og ør i dag også, men ikke på langt like mye som i går. Kanskje jeg brygger på noe? Eller bare ikke har godt av å ha fri...? Takk for støv forresten! Ja nå må du heie lenge Sushi IKM er jo ikke før ca 21 nov... Så et dikt på FB i dag som jeg bare måtte kopiere :rødme: 6 veier til et godt liv: Å høre det positive som blir sagt - fremfor det negative. Legg merke til det som blir gjort - i stedet for det som ikke gjøres. Husk de gode stundene - ikke lagre det onde. Gi omsorg - ikke bare forvent å få. Le av bagateller - ikke gremme seg over dem. Få frem det beste i hverandre. Livet er kort - gledene kan være mange Endret 12. november 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. november 2010 #475 Del Skrevet 12. november 2010 Veldig bra dikt! Håper du får en fin helg Ruccula og at det er noe på gang hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. november 2010 #476 Del Skrevet 12. november 2010 Det var et koselig dikt! Ønsker deg en god helg Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. november 2010 #477 Del Skrevet 13. november 2010 Da ha jeg fått kryss på FF Sen EL, da den ikke kom før på dag 17 ! har pleid å vere på 13, 14 el 15 tidligere. Men så lenge den har vert der, skal jeg ikke klage! Er bare spent på om jeg nå får en syklus på 30-31 dager da, selv om jeg trodde den skulle bli 28...har jo vert annenhver gang de siste mnd, og nå var det liksom 28-dager sin tur. Kommer nok til å brenne av en gooood del tester mellom 28 og 31 om den ikke kommer før da kjenner jeg meg selv rett..... Skal til legen på onsdag, så er veldig spent på hva han har å si oppi alt dette her. Om han syns vi (les: jeg) har vert for overivrige fra starten av, eller om jeg gjorde riktig i å bli kjent med syklusen min gjennom EL tester og temping... Vi får nå bare vente å se. Nå skal jeg på by'n en liten tur. har noen ærend å gjøre unna, og så tror jeg at jeg skal se på litt julegaver også Har ikke noe særlig råd å handle dem enda, men greit å få litt ideer ihvertfall Ha en kjempehelg alle sammen! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. november 2010 #478 Del Skrevet 13. november 2010 Syns det er kjempekoselig å ha Neytiri på Facebook og kan se bilder av snuppa hennes :rødme: Føler meg litt som en sniker når jeg ser på bildene, men føler også jeg kjenner henne siden vi er så mye her inne Om noen av dere andre vil vere FB-venn, så bare si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. november 2010 #479 Del Skrevet 13. november 2010 Syns det er kjempekoselig å ha Neytiri på Facebook og kan se bilder av snuppa hennes :rødme: Føler meg litt som en sniker når jeg ser på bildene, men føler også jeg kjenner henne siden vi er så mye her inne Om noen av dere andre vil vere FB-venn, så bare si ifra! :rødme: awww synes jeg plutselig kjenner mange når jeg har dem på FB......tenker jeg må ta en norges tur en dag med Bumba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 13. november 2010 #480 Del Skrevet 13. november 2010 Heier på deg Ruccola!!! Sender deg masse babystøv i tankene (hehe), for uttrykksikonene virker som vanlig ikke.... Satser på at du står der med positiv test i hånda om ikke så mange dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå