Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Ruccola!! :)

Kjenner meg veldig igjen i tankene dine... Noen ganger føles alt så tungt.. Som om man bare går å veeenter.. Likte veldig godt den listen din! Du er sterk som klarer å fokusere på det som er bra. Og det er lov å være litt nede, det gjør deg ikke noe mindre sterk!! :klem:

Og nå spredde du litt ekstra glede til meg med den der lista di, kjente faktisk at jeg gleder meg til jul og julepyntet hus jeg og! :jepp: Takk! :klem:

Håper du får en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Det er lov å klage, vet du! Å være langtidsprøver er så ufattelig slitsomt og vondt, at jeg gruer meg allerede nå til vi evt. skal begynne på nr 2, så her har du all mulig medfølelse. Jeg måtte faktisk gråte litt da jeg leste slutten på det forrige innlegget ditt, for jeg kjenner meg så godt igjen. Snart klaffer det for dere også, og når dere kommer igang med ordentlig utredning er det i hvert fall nærmere målet!

Ja, av og til må man barre lufte litt!

Begynner å tære skikkelig, og ihvertfall siden jeg har en sambo som ikke vil prate noe særlig om at rundt prøvingen :sjenert:

Kjenner meg igjen i mange av tankene dine.. Er vondt å ha det sånn.. Men man har jo alltid fine ting i livet også

Og selvfølgelig: :strix::klemmer:

:klemmer: takk :)

Ruccola!!

Kjenner meg veldig igjen i tankene dine... Noen ganger føles alt så tungt.. Som om man bare går å veeenter.. Likte veldig godt den listen din! Du er sterk som klarer å fokusere på det som er bra. Og det er lov å være litt nede, det gjør deg ikke noe mindre sterk!!

Og nå spredde du litt ekstra glede til meg med den der lista di, kjente faktisk at jeg gleder meg til jul og julepyntet hus jeg og! Takk! Håper du får en god helg

Hm, lukter jeg en liten nynorsker her, siden du skriver både listen og lista...? :lur:

Det er jeg også nemlig :gjeiper: Skriver bokmål her både for å bli mer ugjennkjennelig, men også fordi jeg vet det er lettere for alle å lese... :sjenert:

Jula er en god tid, der vi koser oss sammen med familie :rødme:

Bare syns det nesten ikke er fri i år :kjefte: Tror jeg må ta noen dager ferie, ellers får jeg ikke reist hjem i jula :sukk:

Ah, jul :hjerte: Det er en fin tid. Etter alt julestresset er over i alle fall.. Elsker romjulen

Elsker heeeele desember jeg!

Jeg stresser ikke nemlig! Nyyyyter julepyntet hus, lys i vinduene, lys i trærne utenfor, jobben, vinteren, ja alt!

Om huset ikke har fått nedvasken til jul, ja så kommer jula alikevel! Da tar vi det til våren istedenfor, ingenting å stresse for :) (Til svigermors store mareritt, men det driter jeg i! :lur: )

Og på jobben syns jeg bare det er koselig med alle kundene som stresser :) Da er de så fornøyde når de går derifra med noe de mener var et godt kjøp fordi di fikk god hjelp av meg :)

(Ja, nå skryter jeg litt her selv om janteloven mener det ikke er lov, og jeg skjelden gjør det ellers!

Jeg mener nemlig at jeg er en god kundebehandler! For jeg klarer å sette meg inn i hva de faktisk er ute etter, og finner ting som kundene stort sett er veldig fornøyde med! :) )

*klappemegselvpåskulderen* :nigo:

Nei nå er det på tide å starte med noe middag. har hatt fri i dag og vasket klær og lagt sammen klær, men ikke mye annet da jeg fikk besøk av en nabo :)

Er det forresten noen som vet hva det nye plusstegnet over multisitat-knappen er...? :klø:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Kjære for et vær det er ute!

Regner i vinkel jo! :hakeslepp:

Godt vær å vere inne i, men jeg må en tur ut på butikker, så her er det bare å manne seg opp og kle seg godt!

Skal i selskap i kveld, og gleder meg til besøk med gode venner :)

Har bestemt meg at neste uke skal vi vere sosiale og besøke litt venner vi ikke har sett på lenge, så det gleder jeg meg til også :)

Vi er litt for flinke til å bare bli sittende hjemme i vår egen stue :sjenert:

Ønsker alle de gode KG-damene god helg :klemmer:

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nynorsker også :jepp:

Eller, hadde nynorsk som hovedmål frem til siste året på ungdomsskolen, og så ble det bokmål for det skjønte jeg mer av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror plusstegnet er det samme som "like" på facebook ;)

Jeg trodde jeg endelig fikk lov å multisitere når jeg så den endringen. Men når jeg trykket + tegnet så fikk jeg opp en warning som sa ca: "handlingen kan ikke utføres da du har nådd grensen for positive tilbakemeldinger på en dag" :skratte:

Ha en fin søndag Ruccula :klemmer:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, lukter jeg en liten nynorsker her, siden du skriver både listen og lista...? :lur:

Det er jeg også nemlig :gjeiper: Skriver bokmål her både for å bli mer ugjennkjennelig, men også fordi jeg vet det er lettere for alle å lese

Er nok en liiiten nynorsker.. Men egentlig ikke allikevel, bare dialekta som er "nynorsk". Noen ganger sniker det seg litt inn når jeg skriver ;)

Håper helga di har vært fin, og at du har fått en god start på uka!

Du inspirerte meg faktisk til å kjøpe litt julegaver i helga! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg er nynorsker også :jepp:

Eller, hadde nynorsk som hovedmål frem til siste året på ungdomsskolen, og så ble det bokmål for det skjønte jeg mer av :sjenert:

Bra det er flere av oss her inne :fnise:

Tror plusstegnet er det samme som "like" på facebook ;)

Aha, kanskje det ja :) Men ser ikke helt behovet for den da....:klø:

Jeg trodde jeg endelig fikk lov å multisitere når jeg så den endringen. Men når jeg trykket + tegnet så fikk jeg opp en warning som sa ca: "handlingen kan ikke utføres da du har nådd grensen for positive tilbakemeldinger på en dag" :skratte:

Ha en fin søndag Ruccula :sol:

:skratte:

Håper du har hatt en super helg Ruccola :jepp:

Helgen har vert flott, og så blir det sikkert en bra uke også :) EL når det nærmer seg helg..... :lur:

Er nok en liiiten nynorsker.. Men egentlig ikke allikevel, bare dialekta som er "nynorsk". Noen ganger sniker det seg litt inn når jeg skriver ;)

Håper helga di har vært fin, og at du har fått en god start på uka!

Du inspirerte meg faktisk til å kjøpe litt julegaver i helga! ;)

:klem:

Hehe, ja sliter innimellom jeg også! Veska, buksa, boka, og andre sånne a-endinger er vel det jeg glemmer oftest tror jeg :fnise:

Godt jeg har inspirert til litt julehandel! :nigo:

Her i gården er det full stopp, da vi har brukt opp alt vi hadde av penger, på reperasjon av (dritt)bilen vår :trist:

Skal høre med jobben om jeg kan få halv skatt i november i steden for desember, sånn at jeg kan begynne på resten av gavene da, istedenfor å måtte vente til lønn 12 desember som er aaaalt for sent for meg! Liker å vere nesten ferdig når desember begynner, sånn at jeg kan kose meg i desember i steden for å stresse med gaveshopping.

Nei nå får vi snart besøk, så må ta en kjapp shaining her ;)

Snakkes damer! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja sliter innimellom jeg også! Veska, buksa, boka, og andre sånne a-endinger er vel det jeg glemmer oftest tror jeg :fnise:

Synes det kan bli litt mye -en-endinger også, så a-endinger må til :fnise:

Kos deg med besøk! Her er det sen middag, og tvkveld -- først "Jakten på kjærligheten", så "Ungkarskvinnen" :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

Fikk så lyst til å legge igjen en liten hilsen i dagboken din :skravle: Har nesten akkurat startet min egen dagbok og syntes derfor det er litt spennende å følge med på hvordan andre har det i prøveprosessen. :jepp:

Har lest nesten hele og kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Det kan fort bli leit når ting tar lang tid og det er slitsomt. Hadde noen veeeeldig tunge dager forrige uke, men hverdagen går videre. Krysser fingrene for deg og håper den sitter snart

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

Kos dere med besøk

Takk for det, det gjorde vi :)

Synes det kan bli litt mye -en-endinger også, så a-endinger må til Kos deg med besøk! Her er det sen middag, og tvkveld -- først "Jakten på kjærligheten", så "Ungkarskvinnen"

Ja, de kommer kjapt når en sitter og skriver ;)

Hei,hei.

Fikk så lyst til å legge igjen en liten hilsen i dagboken din Har nesten akkurat startet min egen dagbok og syntes derfor det er litt spennende å følge med på hvordan andre har det i prøveprosessen. Har lest nesten hele og kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Det kan fort bli leit når ting tar lang tid og det er slitsomt. Hadde noen veeeeldig tunge dager forrige uke, men hverdagen går videre. Krysser fingrene for deg og håper den sitter snart

:goodbye: halloen arven1 :)

Ja det er spennende, men nervepirrende å vere prøver :sjenert:

Vi har vert prøvere i over året nå, og fortsatt står vi her på null... tungt å svelge ja :sjenert: Men nå er legetime bestillt, så får vi se hva han sier om saken.

Heia! Titter bare innom og legger igjen noen spor her jeg! Har ikke oppdaget dagboken din før nå.

Hard du ikke? :hakeslepp::fnise:

Går helt greit, du har nok å henge fingrene i med dine to små :)

Innom og hilser på

:vinke:

:klemmer:

Litt lite aktivitet her inne i det siste. Har sett endel film i høststormene, så da blir det ikke så mye tid til KG ;)

Skal begynne å teste etter EL i dag. Vil vite akkurat når den kommer, så jeg har full kontroll til legetimen om to uker :)

Vi får barne til kusinen min på overnatting i helgen mens de er på helgetur til London, så da skal vi kose oss masse :)

De har en jente på 5 og en gutt på snart 9.

Så håper det blir litt lettere vær så vi også kan vere ute, viss ikke får vi bare koooose oss masse inne med filmer og spill :)

Så får vi bare lukke soveromsdøren vår godt, for EL kommer nok mot helgen :gjeiper:

Men det er nå en gang og et rom i mellom soverommene, så det får de bare tåle! Her får ingenting komme imellom babylagingen altså! :fnise:

Nei nå skal jeg teste og så spise litt, vi får snakkes damer! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til denne syklusen, håper jo dere ikke trenger den legetimen da!

:fnise: kan ikke legge prøvinga til side bare fordi det er gester nei...

ha en fin uke Ruccola :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...