Neytiri Skrevet 18. oktober 2010 #361 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tror du det altså? Du har hatt rett før du! :D mmmhmm tror jeg husker du testet ikke så tidlig da?? :klø: ellers må jeg si jeg synes dette fortsatt høres lovende ut...... heier for en liten spire fester seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. oktober 2010 #362 Del Skrevet 18. oktober 2010 mmmhmm tror jeg husker du testet ikke så tidlig da?? :klø: ellers må jeg si jeg synes dette fortsatt høres lovende ut...... heier for en liten spire fester seg Nei, da hadde jeg ikke tester i hus før 12 DPO Grunnen til at jeg testet så tidlig nå, var at jeg og sambo hadde dag hadde jo vert en fin gave da :rødme: Så fant jeg ut i etterkant at jeg har reknet feil, og jeg testet da på 8-9 DPO eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 19. oktober 2010 #363 Del Skrevet 19. oktober 2010 Håper håper håper håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2010 #364 Del Skrevet 19. oktober 2010 Hvordan står det til Ruccula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. oktober 2010 #365 Del Skrevet 19. oktober 2010 Lite nytt her. Men kommer kanskje til å teste i morgen tidlig tenker jeg. Fortsatt små kvalmebyer og hold i magen. Innbiller meg fortsatt også at puppene er litt ømme, men ikke noe veldig. Hadde også litt mensen-feeling tidligere i dag. Så er jeg så trett! Duppet på sofaen i går, og hadde tenkt å gjøre det samme i dag men fikk besøk. Så nå fryser jeg og sitter under teppet. Jeg og sambo skal se oss en film nå etterpå og bare kose oss i sofaen og kanskje lage kakao eller te og varme oss på Forresten er jeg veldig sulten også. Hadde matpause litt senere enn vanlig i dag, men alikevel var jeg hullsulten når klokka var fire, og jeg er jo ikke hjemme fra jobb før nesten halv seks så holdt på å dø! ..hmmm var litt mer en jeg trodde her jo, nå når jeg oppsummerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. oktober 2010 #366 Del Skrevet 20. oktober 2010 Spent på testing!! Heier på deg Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. oktober 2010 #367 Del Skrevet 20. oktober 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. oktober 2010 #368 Del Skrevet 20. oktober 2010 Nada sålangt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 20. oktober 2010 #369 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håpet er ikke ute før tanta kommer! Så vi får holde motet og humøret oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. oktober 2010 #370 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2010 #371 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2010 #372 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. oktober 2010 #373 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. oktober 2010 #374 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Nada sålangt..... ..fortsatt tidlig Ruccola! :Er ikke ferdig å jeg, så jeg kjører på : :duskedame: :duskedame: :duskedame: Endret 20. oktober 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 20. oktober 2010 #375 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hadde ikke tid til å skrive noe mer i dag tidlig, her har det nemlig snødd i natt! Så på sommerdekk fant jeg ut at jeg ikke hadde tid til KG..... Men har fått skiftet nå, så nå får vinteren bare komme Har hentet fram vinterjakken, og skal straks gå å lete frem luer, votter, vintersko og skjerf også. Skal på arbeidsreise i morgen, og skal ta buss og greier, så skal kle meg godt siden det sikkert er enda kaldere der jeg skal! Ellers så er håpet mitt mye dabbet av nå. Tenker liksom at det burde vert positiv test i dag om der var noe. Har ikke ømme pupper heller, så tenker vi bare sier at nå venter jeg bare på tanta. Ikke så supert med tantebesøk når en er på reis, men sånn får det bare bli denne gangen. Mulig jeg får tid å stikke innom her, men i tilfelle jeg ikke rekker det, så sier jeg bare God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #376 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ville bare si at jeg fikk ikke ømme pupper før jeg var 8-9 uker på vei, og nå som du var usikker på IKM så kan det være for tidlig uansett.....her testet jeg blendahvitt 12 DPO, men dagen etter IKM var det svaaaaaak strek.......så er faktisk ikke alle som får positiv test før IKM altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 20. oktober 2010 #377 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ville bare si at jeg fikk ikke ømme pupper før jeg var 8-9 uker på vei, og nå som du var usikker på IKM så kan det være for tidlig uansett.....her testet jeg blendahvitt 12 DPO, men dagen etter IKM var det svaaaaaak strek.......så er faktisk ikke alle som får positiv test før IKM altså Jeg er enig i dette, for selv om du har testet tidlig positivt før, så betyr ikke det at det blir helt likt denne gangen. Det samme med puppene som ikke er ømme. Mine er fortsatt ikke blitt ømme (knar og knar, men kjenner liksom ikke noe unormalt ), og jeg har ingen andre symptomer enn kvalme og noen magesmerter. Så du har ikke lov å gi opp enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. oktober 2010 #378 Del Skrevet 21. oktober 2010 God helg og god tur Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. oktober 2010 #379 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hadde ikke tid til å skrive noe mer i dag tidlig, her har det nemlig snødd i natt! Så på sommerdekk fant jeg ut at jeg ikke hadde tid til KG..... Men har fått skiftet nå, så nå får vinteren bare komme Har hentet fram vinterjakken, og skal straks gå å lete frem luer, votter, vintersko og skjerf også. Skal på arbeidsreise i morgen, og skal ta buss og greier, så skal kle meg godt siden det sikkert er enda kaldere der jeg skal! Ellers så er håpet mitt mye dabbet av nå. Tenker liksom at det burde vert positiv test i dag om der var noe. Har ikke ømme pupper heller, så tenker vi bare sier at nå venter jeg bare på tanta. Ikke så supert med tantebesøk når en er på reis, men sånn får det bare bli denne gangen. Mulig jeg får tid å stikke innom her, men i tilfelle jeg ikke rekker det, så sier jeg bare God helg alle sammen Å, du bor på vestlandet Hærlig med snø! :snomann: Snødde ikke her i hovedstaden, men vi hadde opptil flere kuldegrader i dag. Jeg dro frem dunjakka, varm og god! Ha en super jobb-reise! Og du - det klaffer før eller senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 23. oktober 2010 #380 Del Skrevet 23. oktober 2010 Når kommer du tilbake da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå