Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Misunner deg virkelig ikke den symptomjakten, husker godt hvor slitsomt det var.

Åå, jeg har fortsatt troa! duskedame: :hoppe: Er ikke rart den testen ble negativ så tidlig da. Jeg testa to dager før IKM og fikk negativ test. Vurderte å drikke et par glass på kvelden siden jeg "helt klart ikke var gravid", men holdt meg heldigvis til alkoholfritt, for to dager senere var testen svakt positiv. :rødme Vet jo at du har testa veldig tidlig positivt før, men det er ikke sikkert det samme skjer igjen, vel?

:duskedame: Heier så hardt jeg bare klarer her! :duskedame

:klemmer

Oioi, spennnende her jo!!! Håper testen er pooooostiv når du tester neste gang!!!

:strix

Ruccola! :vinke:

Spennende lesing dette -- håper det er symptomer som har meldt seg!! :hoppe: *slenger meg på den bønnen til han der oppe*

Og, som så mange andre sier her over, forsøk å ikke tenk på den negative testen, er mest sannsynlig for tidlig til å slå ut på noe som helst! :heiajente :hoppe :strix

God helg!

Jeg heier på deg :duskedame :strix

Heier på deg jeg også :hoppe:

:troest: Du testa litt tidlig! Uansett om du er 3 eller 6 dager før IKM!

Heia heia!!! :duskedame:

:strix:

*krysser fingre* :D

Ja, jeg er fullstendig klar over at jeg testet tidlig....aner faktisk ikke helt hvorfor - kjente bare trangen og lot meg rive med :sjenert:

Tuuuuusen takk for babystøv, heiing og gode ord damer! :klemmer:

(Selv om jeg måtte amputere en hel haug av smilyene... :sjenert: )

Ellers så tok jeg meg et lite glass hvitvin i går.

(Tilsvarer sikkert et halvt glass eller noe sånt)

Var hos foreldrene mine og spiste middag, og ville ikke gi dem noen grunnn til masing..... :sjenert:

Kjenner jeg ikke vil snakke om det hos familiene våre. Har jo tross alt allerede prøvt veldig lenge nå.

Har et par venninner jeg snakker med om prøvingen, og så dere damene her inne da :)

Sambo vil nemlig ikke vite noe før det er noe å vite, så her i huset er jeg alene om alle tankene og alle forvirrende symptomer :sjenert:

Noen ganger har jeg sagt "Jeg ble litt kvalm jeg..."

Da spør han litt forsiktig og legger til et litt oppglødd "jasså"?

...men det stopper som regel med det....

Han er ikke intressert i å vite hvir jeg er i syklusen, når tanta skal komme (Altså IKM) eller noe annet...

Han mener vi skal ta ting som det kommer og ikke stresse med det.

LETT FOR HAM Å SI SOM SLIPPER Å KJENNE DET PÅ KROPPEN! :kjefte:

...men, men..han er veldig god også da :)

Passer på å ikke ha mobilen i lomma eller laptopen på fanget for å ikke varme opp svømmerne :rødme:

Ellers så har jeg hatt litt mer av disse holdene i magen.

Men ingen ømme pupper enda, og ikke noe spes kvalm eller noe annet mystifistisk.

Lurer på om jeg har reknet feil også forresten, at IKM ikke er før 22 :flau:

Nei nå må jeg gå å lage ostekake til bursdagen til søsteren min - om jeg får det til.... tror kanskje fløten er ødelagt siden sambo hadde glemt å sette den i kjøleskapet i natt når vi kom hjem!

(Handlet den før middagsbesøket i går, og lot den ligge i bilen siden det var så kaldt ute. Så tok sambo posen med inn når vi kom hjem - og satte den på kjøkkenbordet!!!!!

Jeg gikk jo rett på badet, så det var vel for F*¤&*%*# ikke min jobb å sette den inn! Han pleier aldri å vere så tankeløs, så det var fryktelig irriterende :( )

Så jeg må nok kjøre de sure 20 minuttene til nermeste Shell, og håpe på at de har fersk fløte der...... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lenge til 22. da. :) Det føles sikkert ikke sånn, men dagene kommer til å rase avgårde skal du se :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Det er ikke så lenge til 22. da. :) Det føles sikkert ikke sånn, men dagene kommer til å rase avgårde skal du se :klemmer:

Hehe, jeg tenkte nå litt mer på at da har jeg faktisk testet hele

6 dager før IKM! :flau:

Har fri i morgen, og skal IKKE teste!

Skal heller ikke teste tirsdag, så sant jeg ikke får super-ømme pupper eller noe, da kommer jeg ikke til å klare å la vere.... :sjenert:

Nei, nå drat jeg i besøk, så ha en fortsatt god Søndag damer! :goodbye:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt det er vanskelig ikke å teste, jeg har vel aldri klart å styre meg selv på det området, så jeg skal ikke komme med noen strenge formaninger ;) Ler litt av din sambo, jeg tror han har noen likhetstrekk med min :ler: Både det med fløten og å være redd for svømmerne er akkurat som min. Han var oppriktig bekymret for kvaliteten etter å ha hatt laptopen på fanget i mange år, heldigvis ser ikke det ut til å ha gjort noen skade.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk altså :fnise:

Min også kan være sløv der i blant. Ofte bærer han matposene inn mens jeg tar posten eller annet smått. Jeg går da og rydder på plass det jeg har, mens han, kan fint gå fra alle posene i gangen, hvor melk, fløte, smør etc står og godgjør seg på varmekablene en tre kvarters tid før jeg oppdager det.... :dåne:

Menn :fnise:

Blir forresten fryktelig spennende her fremover altså - testing 6 dager før IKM er bittelitt tidlig :fnise: Men skjønner at du blir revet med. Hadde jeg visst med sikkerhet når IKM var hadde jeg testet tre ganger om dagen fra 4 DPO :nigo:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Svarte dere alle sammen i et langt innlegg i går kveld, men alt låste seg her :kjefte:

Så skulle jeg bare legge inn et kjapt enkelt innlegg, ala dette her, men så låste det seg igjen! :kjefte::kjefte:

Aner ikke om det var maskinen min, eller KG som hang, men skikkelig irriterende var det ihvertfall! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Noa av det jeg skrev var vel at jeg håper jo veldig, selv om jeg også kjenner at jeg ikke helt har troen.

Kjenner fortsatt på denne holden i magen innimellom, og i går var jeg litt kvalm igjen i en liten periode.

Usikker på om puppene er litt annerledes, kan jo vere fordi jeg har knødd sånn på dem for å kjenne etter... :skratte:

Testet ikke i dag, og så får vi se hva jeg gjør i morgen.

Om jeg kjenner noe mer i dag tror jeg kanskje jeg ikke klarer å holde meg i morgen, men vi får nå bare se :gjeiper:

Nå skal jeg en tur på by'n og fikse litt småtterier, så vi snakkes damer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg veldig igjen i det der puppe-knøinga :fnise:

Kan være både fordeler og ulemper med at dere ikke snakker som mye om den der prøvinga da, kan jo fort ta litt overhånd når en begynner å diskutere EL/IKM/symptomer... Samtidig så kan det kanskje føles litt ensomt (om det er riktig ord å bruke), å gå å kjenne på alt alene? Her i huset vet vi begge akkurat når EL er, og når IKM er. Kjære er veldig opptatt av prøvinga, og spør ofte om jeg kjenner noe etc. I begynnelsen fortalte jeg ham alt, om ulike symptomer etc. Har sluttet med det nå, er redd jeg gir ham falske forhåpninger. Så nå er det dere kjære KGjenter som får høre alt om alt :fnise: Godt å ha noen å "prate" med, som er i samme båt! :)

Håper mandagen din er fin Ruccola! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingre og tær! :strix: Denne gangen må det jo bare klaffe. Du må oppdatere oss så snart du har testet... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noa av det jeg skrev var vel at jeg håper jo veldig, selv om jeg også kjenner at jeg ikke helt har troen.

Sånn har jeg det også! :Nikke: Tenkte på det tidligere i dag at det er litt typisk også. REtt etter EL når man har gjort så bra innsats som man kan, så tenker man liksom; "nå må det jo klaffe" :jepp: Og etterhvert som det nærmer seg IKM så er vi vel så redd for å bli skuffa at "troen" reduseres som en slags forsvarsmekanisme kanskje... :sjenert:

Men jeg heier på deg! :klem::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

*krysser fingre*

*jeg også!*

:klemmer:

:klemmer: tilbake!

Krysser fingrene her også :klemmer:

takk :klemmer:

Kjenner meg veldig igjen i det der puppe-knøinga :fnise:

Kan være både fordeler og ulemper med at dere ikke snakker som mye om den der prøvinga da, kan jo fort ta litt overhånd når en begynner å diskutere EL/IKM/symptomer... Samtidig så kan det kanskje føles litt ensomt (om det er riktig ord å bruke), å gå å kjenne på alt alene? Her i huset vet vi begge akkurat når EL er, og når IKM er. Kjære er veldig opptatt av prøvinga, og spør ofte om jeg kjenner noe etc. I begynnelsen fortalte jeg ham alt, om ulike symptomer etc. Har sluttet med det nå, er redd jeg gir ham falske forhåpninger. Så nå er det dere kjære KGjenter som får høre alt om alt :fnise: Godt å ha noen å "prate" med, som er i samme båt! :)

Håper mandagen din er fin Ruccola! :klemmer:

Ja, det er litt godt å ikke prate for mye om det, men litt hadde da ikke gjort noe :sjenert:

Så da er dere KG-damene goooode å ha! :klemmer:

Jeg krysser fingre og tær! :strix: Denne gangen må det jo bare klaffe. Du må oppdatere oss så snart du har testet... :popcorn:

Ja det syns jammen jeg også Sushi!

Skal som sagt prøve å ikke teste helt enda, men når jeg gjør det får jo dere vite om det vettu :klemmer:

Litt trett i dag. Tok meg en liten dupp på sofaen.

Spratt opp da kjære kom hjem fordi jeg trode jeg hadde sovet aaaalt for lenge! (Var bare han som kom hjem litt tidlig :) )

Og da fikk jeg skikkelig hold i magen! Kraftigere enn de siste dagene, nesten på grensen til vondt var det!

Så jeg hååååper, håper og hååååååper!

Ikke noe mere ømme pupper, men lurer på om de er litt større...? Hmm, tror jeg bare ser syner/ser det jeg VIL se.... :sjenert:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Sånn har jeg det også! :Nikke: Tenkte på det tidligere i dag at det er litt typisk også. REtt etter EL når man har gjort så bra innsats som man kan, så tenker man liksom; "nå må det jo klaffe" :jepp: Og etterhvert som det nærmer seg IKM så er vi vel så redd for å bli skuffa at "troen" reduseres som en slags forsvarsmekanisme kanskje... :sjenert:

Men jeg heier på deg! :klem::duskedame:

Det tror jeg også Line :)

Kroppen vet hvordan den skal beskytte seg selv :)

Jeg heier på deg også! :hoppe::duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...