Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Åj, dere har vistt VIRKELIG blitt holdt på pinebenken her damer! :daane::hoho:

Beklager så masse, Zia sendte meg melding tilbake om at hun ikke visste om/når hun fikk sladret, for hun hadde så ustabilt nett. Jeg vurderte å sende en sms til LineGourmet, siden jeg hadde nr hennes, men istedenfor så tenkte jeg at hun skulle få fred siden hun ikke var kommet hjem fra sykehuset selv enda, og så fikk det heller bare vere sålenge.

Vet det ble i overkant spennende for dere her inne, men visste også at jeg har flere av dere på FB og at noen av dere ville ta til vett og legge ut litt info til de andre spente damene her inne :fnise:

Jeg har da altså fått en liten jente! :rodmer::strix:

Alt gikk kjapt og greit, og vi er friske og fine begge to! Pappaen er helt fantastisk, og var veldig delaktig hele veien!

Vesla er selvfølgelig verdens nydligste, men jammen er hun verdens snilleste også! :jepp: Spiser og sover :rodmer:

Er ikke avhengig av å ligge på oss å sove, hun sovner hvorsomhelst hun! :hoppe:

Så etter vi kom hjem har vi fått gjort en hel masse som vi tenkte vi skulle få gjort FØR Ruccoliten kom til verden - men som vi rett og slett ikke rakk :fnise:

Det er derfor jeg ikke har vert innom dataen før nå, vi har også hatt mye besøk)

Så har vi også lovet hverandre å vere flinke til å rydde opp etter oss etterhvert, og ikke falle i farlige gamle spor der man av og til trakker over ting uten å tenke over det. For vi har lyst å holde ting så ryddig og fint som vi har det nå! :jepp:

Livet er snudd på hodet, men alikevel føles det som om at det alltid har vert slik det er nå! Merkelig det der, vi har bare hatt henne i 6 dager, og bare vert hjemme i to, men alikevel er hun en så stor del av oss begge allerede! Vi nyter dagene, og nyter livet!

Hun spiser godt nå, melken kom ikke før tredje dagen. Da gikk jeg opp to bh-størrelser på én dag! :hakeslepp:

Fikk sånn spreng at jeg måtte ringe på jordmoren på natten, for det var så vondt! Hun hadde jo nesten ikke magemål enda stakkars jenta mi, så hun klarte ikke ta unne sprengen ;)

Men NÅ tar hun som bare det, så er grådig spent på når første sjekken på helsestasjonen blir, og hvor mye hun da har lagt på seg! :hoppe:

Åj, nå blir det langt her, men hadde så mye å si på en gang :fnise:

Takker ihvertfall for alle gratulasjoner damer! :klemmer:

Fødehistorien er ikke så lang, men den kommer vel en dag den også tenker jeg ;)

Har forresten ikke møtt på hverken barselstårer eller babyblues jeg, så føler meg ganske heldig sånn sett :)

(Gråt en skvett når kjære ikke rakk å komme på besøk ene dagen, men det tar jeg ikke som noe spesiellt, det ville jeg nok gjort uansett...)

Nå skal jeg lage middag til min gode mann som driver å arbeider utenfor huset og ordner, styrer og steller ;)

Vesla ligger på sofaen og sover og lager søte små knirkelyder :rodmer:

Lille knirk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig å høre fra deg Ruccola :klemmer:

Høres ut som om dere har det helt fantastisk med den lille snuppa deres :rodmer:

Ikke misunnelig i det hele tatt :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:strix: Hurra for jenta :strix:

Så herlig å høre fra deg etter at jenta nå er kommet til verdenen, og hun høres bare helt fabelaktig ut! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem dere, alle tre! :nigo::rodmer:

Koselig å høre at alt går smooth hos dere. Det er ikke alle som er velsignet med en liten som sover overalt :gjeiper: :ler:

Merker her også, at rydderutinene allerede er mye bedre enn de noensinne har vært :husarbeid: Merkelig :fnise:

Gleder meg til å høre mer :):klem::roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med nydelig snuppe (nok en gang)!!!

Herregud, jeg ser jeg har gitt KG-jentene ulidelig mye spenning! Det var jo for søren meg ikke internett å oppdrive på dette møkkastedet vi var på - normalt skal det være det, men noe tordenvær ellerno slikt slo det helt ut, og i syden-land tar ting tid å fikse ja... "tomorrow, tomorrow" :daane:

Tenkte jeg måtte fleske til med mobil-surf fra utlandet for å få sladret, men innen jeg fant ut av det, så hadde to av mine små tantebarn spilt Angry Bird i 4 timer på telefonen min med resultat tomt batteri, og jeg fant deretter ut at jeg hadde glemt lader til telefonen i bilen, som stod pent parkert på flyplassen i Norge... :flau:

Så takk til pupsi og line som tok ansvar! Jeg er tidenes mest elendige sladris :fnise:

Uansett, nydelig navn dere har valgt til den lille :hjerte: Høres ut som dere koser dere veldig. Skal se hun vokser opp til å bli en liten luring - hun lurte dere jo godt med ankomsten iallfall :ler:

Gleder meg til å lese fortsettelsen og ikke minst fødselshistorien din! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hm, er litt sånn skeptisk til å dele ut for mye info når jeg ikke vet hvem folk er, for jeg er virkelig redd for å bli gjenkjent igjen :sjenert:

Føler liksom at vist jeg gir alle her inne både fødselsdato, navn og vekt og sånn, så er det så mye lettere å legge to og to sammen :sjenert:

Men de av dere som virkelig vil vite litt mer om jenta mi, kan jo for eksempel sende meg en PM med hva dere heter, evt bare hvor dere bor, så ser jeg jo med en gang om det er noen jeg "kjenner" og kan da ta mine forhåndsregler ;)

Lover at om det er noen av dere jeg faktisk kjenner, så skal jeg gi beskjed om det, og så skal jeg vere så rettferdig at da får du vite hvem jeg er også, sålenge vi da har en pakt på å holde for oss selv ;)

Så da sier vi det sånn tenker jeg, for vil IKKE begynne med å skifte profil igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt Ruccola, jeg har også byttet profil før og måtte slette dagboken. Men nå har samme person jammen klart å finne meg igjen. Så nå får det bare være slik. Jeg synes iallefall ikke hun hadde trengt å vise at hun hadde funnet meg, så kunne jeg heller gått i min egen verden og trodd noe annet :sjenert:

Jeg sitter iallefall ikke å leter etter familie eller vener her inne :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Så hyggelig å høre fra deg :hjerte: Tenk at du har fått en liten jente :yvonne:

Takk :) Hun er selvfølgelig verdens skjønneste! :hjerte:

Skjønner deg godt Ruccola, jeg har også byttet profil før og måtte slette dagboken. Men nå har samme person jammen klart å finne meg igjen. Så nå får det bare være slik. Jeg synes iallefall ikke hun hadde trengt å vise at hun hadde funnet meg, så kunne jeg heller gått i min egen verden og trodd noe annet :sjenert:

Jeg sitter iallefall ikke å leter etter familie eller vener her inne :sjenert:

Ikke jeg heller :( Men nå er jeg veldig forsiktig med hva jeg skriver. har aldri noe likt her og på FB, og bytter gjerne litt om på enkelte ting jeg skriver. Synd det må vere sånn :(

Så koselig å høre om tilværelsen som nybakt mamma :klem:

Takk :) Vi storkoser oss! :rodmer:

Gratulerer igjen Ruccola! :rodmer:

Takk :klemmer:

:bolledeig: Grattis som mamma!! :klem:

Takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marmot

Tror nok det er lurt med nettvett, jeg. Alle må finne sin "linje" å legge seg på, jeg skriver såpass åpent at om man kjenner meg, skjønner man hvem jeg er. Og det er helt greit føler jeg, men jeg har veldig stor forståelse for at andre føler annerledes.

Håper dere koser dere masse, det er en magisk tid dere er inne i n! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...