Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Da er det en ny uke, og vi får håpe og tro at den blir mye roligere enn den forrige! :regler:

Har som sagt mye jobbing de neste ukene, men vi får bare ta en dag av gangen og så får jeg heller ringe legen min om jeg syns det blir for mye.

Kjenner det mye mer i bekken og rygg nå nemlig, men håper jo hele tiden det går over når hverdagen kommer :)

Nå måå jeg løpe på jobb, men ha en god uke alle dere gode damene! :goodbye::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Takk Nilla :klemmer:

Tror nok denne uke blir bedre enn forrige uansett. skal ihvertfall mye til å toppe den, så får leve i håpet :)

Jeg har forresten funnet løsningen på at jeg får i meg for lite drikke! :jepp:

Nå har jeg en vannflaske stående på kjøkkenbordet, en på stuebordet og en på soverommet!

Er så mye lettere å huske å ta noen slurker når man ser den, istedenfor å gå å tappe oppi et glass :jepp:

(Spiser i mye frukt, men fikk liksom alikevel ikke nok væske, for jeg tisser nesten ingenting i slengen og det er veldig gult :sjenert: )

Så nå håper jeg å se forbedring :jepp:

Ellers har jeg vert litt sofasliter i dag...

Har ryddet ut av oppvaskmaskinen, satt på en maskin med klær, ryddet utav sekken fra helgeturen og sortert litt papp og papir... Ellers har jeg bodd i sofaen!

Men etter den uka og helgen her, så syns jeg at jeg hadde lov til det :jepp:

Tenkte jeg skulle gå å stryke kalesjen og blondekanten til vugga, men tror jammen det skal få vente til i morgen gitt

Har litt kortere da på jobb da, og forhåpentligvis litt mer energi til overs :)

Så nå skal jeg heller se meg en episode med frustrerte fruer, for der har jeg ikke fulgt med på lenge, og har lastet ned endel episoder ;)

Gooood mandag! :goodbye: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre du kan være litt sofa-sliter innimellom du også! :jepp:

Mmm, grillede maiskolber er fantastisk godt!! :sikle:

Jeg har også nettopp begynt å følge med på frustrerte fruer, er nå på sesong 3 :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Godt å høre du kan være litt sofa-sliter innimellom du også! :jepp:

Mmm, grillede maiskolber er fantastisk godt!! :sikle:

Jeg har også nettopp begynt å følge med på frustrerte fruer, er nå på sesong 3 :popcorn:

Å, sofasliter er jeg nå i massevis :fnise:

Har bare effektive dager innimellom :jepp:

Men som regel sitter jeg her og har dårlig samvittighet for alt jeg ikke får gjort fordi jeg sitter på KG og FB :fnise:

Nå skal jeg gå å rydde badet.... Det ser ut som en slagmark uten like!

Brukte epilatoren på leggene i dag tidlig, og var så utslitt etter jeg var ferdig med det og fått dusjet og fønet hår- at jeg orket ikke å rydde opp! Jammen tungt å sitte på gulvet når man er så og si høygravid :fnise:

Men leggene er ihvertfall både sommerklare og fødeklare! :nigo:

Så tenker jeg at det må settes på en maskin også om jeg skal komme litt ned i hauen på vaskerommet :sjenert:

Kjøkkenet må forresten taes også, for har visst ikke ryddet opp etter maten engang enda... :sjenert: Mannen er på trening, så da utsetter jeg liksom alt i det lengste :fnise:

Men nå skal jeg sprette opp fra sofaen og vere litt effektiv!

Kanskje jeg får strøket den fine, hvite sengehimmelen og blondekanten i dag...? Kom ikke sålangt i går :fnise:

Og ja, merker at jeg har bare vert 5 timer på jobb og ikke 7 i dag :)

Får kanskje gå litt tidlig i morgen oså om det er rolig, og resten av uka skal jeg vel stort sett jobbe 6 timers dager tror jeg.

Frustrerte fruer har jeg pleidd å føle med på tirsdagene når det går, men etter vi var i syden datt det ut, og så har jeg heller lastet dem ned nå og ser en episode her og der :)

Merker mye mer nedpress nå, eller hva en skal kalle det. Hodet er nede i bekkenet, og magen er veldig lav. Svigermor kommenterte det og mente jeg kom til å føde før tiden. :gjeiper:

Når jeg er sliten, må jeg liksom gå litt mer forsiktig enn jeg pleier, for ellers føler jeg at magen presser sånn nedover.

Men er vel sånn det skal vere når en tross alt straks er høygravid tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Fikk gjort alt jeg tenkte jeg skulle i går, bortsett fra strykingen.

Vert på jobb i dag, og kjære vene hvor sliten jeg er! Har hatt ett litt kranglete bekken i dag, så er litt nervøs for hvordan dette skal utvikle seg :sjenert:

Men har hatt litt kramper i natt, og det ble endel romstering i sengen på grunn av dem, så HÅPER det er det som gjør det og at jeg ikke nå plustelig skal få bekkenløsning eller noe! :sjenert:

Vil ikke - vil ikke - VIL IKKE HA DET, nemlig! :regler:

Så i dag skal jeg ikke gjøre annet enn å sette på noen klær. Trenger ro nå kjenner jeg, for skal jobbe alle dager denne uka utenom søndag....

Vasket forresten første maskin med babytøy i går kveld! :hoppe: Stod å smilte for meg selv i dag tidlig når jeg hengte dem opp :rodmer:

Så nå er hvite bodyer, nattdrakter, sokker og luer på snoren til tørk, og skal snart brettes pent sammen og legges klart i kommoden :rodmer:

Nå skal jeg bare se en episode med frustrerte fruer, og finne meg en pose chips faktisk! DET er ikke ofte jeg spiser lenger :jepp:

Kjære er på øving, så blir litt alenetid i sofaen i kveld også.

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så koselig med vasking og klargjøring av babytøy :rodmer: Gleder meg til det er min tur å gjøre det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Ja er koselig å vere begynt på tøyvasken :rodmer:

Skal vaske og lage til vuggen nå en dag tenkte jeg, må bare få tak i ny madrass til den først :)

Ellers er det jobb, jobb og jobb nå... Fri søndag da, men mye nå fremover kjenner jeg.

Akkurat fått vite at tanten min kanskje ikke er helt frisk også, så kjenner jeg skal ta det med ro framover så jeg ihvertfall tar vare på meg og ruccoliten. Håper hun får svar på prøver og sånt i morgen så vi får vite litt mer...

Skal prøve å sove litt nå. Er sliten i dag og litt stiv i nakken (Sikkert for mye data og KG :sjenert: )

6 timersdag i morgen da, og sikkert fullt kjør, så bare å vere uthvilt tenker jeg ja.

Liker ikke når noen jeg er glad i er syke. Blir så bekymret jeg da :tristbla:

Men vi får håpe på det beste og bare ta en dag av gangen.

Nå er det sengetid for lenge siden, klarte bare ikke legge meg enda.. Sambo er ute med en kompis. skulle ønske han var hjemme nå, men vil ikke ringe han hjem når jeg ikke vet noe mer heller...

Uff ble bare rot her nå, men er trett, sliten og litt redd oppigjenpå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Sovet dårlig i natt og heldigvis skulle jeg ikke på jobb før 12, så jeg kunne ligge lenge.

Plaget med masse kramper i beina for tiden, våkner nesten i et smerteskrik :sjenert:

Er dette liksom forbereding på smertene til fødselen eller....? :klo: Skjønner liksom ikke poenget med at føttene skal leve sitt eget liv på denne måten. Har jo så innmari gangsperre etter de verste "anfallene" også, og føler jeg konstant har vonde bein nå :sjenert:

Det går bra med tante forresten :) Venter fortsatt på å få vite hva som er i veien, men det ser ikke ut til å vere noe alvorlig ihvertfall :klemmer:

Gleder meg til å komme hjem i kveld. Skal på en konsert klokken ni, så tror jeg skal duppe på sofaen i mellomtiden, for jeg tror det blir en ekstremt travel dag på jobb.

Hadde ikke flere rene par støttestrømper heller, så dette kan bli spennende! :sjenert:

Uff, bare negativitet her med meg nå føler jeg, men er litt sliten i både hode og kropp.

Men har fri i morgen, så den dagen skal bare nytes! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også mye kramper i leggene den siste tida. Utrolig vondt, og ikke minst plagsomt at man våkner av det om natta! Jeg fikk krampe under fødselen også, faktisk, fordi jeg spente meg sånn under pressriene. Det kunne jo ikke måle seg med den andre smerten, men det var vondt likevel :fnise:

Pass på å slappe av litt, Ruccola, du må ikke slite deg ut. :klemmer: Og kos deg på konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Sushi her over -- ikke slit deg ut Ruccola, pass på å slappe litt av også! :troest: Godt å høre det går bra med tanta di, aldri kjekt når man får beskjed om sykdom i familien..

Håper du får det kjekt på konsert i kveld, og at folk har andre ting å gjøre i dag enn å handle, slik at du får en litt rolig dag på jobb ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jobben gikk fint, fikk gode pusterom innimellom rushene, så har fått spise opptil flere ganger til og med :jepp:

Nå skal jeg duppe litt på sofaen før jeg skal styke skjorten til sambo og finne frem noe å tre på min lekre, smekre kropp til konserten ;)

:hoppe: FRI I MORGEN!!!! :hoppe:

Og utifra tickeren min er jeg jammen HØYGRAVID I DAG!!!!!!! ! :nigo: ( :hakeslepp: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Ha en god sofadupp og kos deg masse på konsert i kveld! :klemmer:

Konserten ble bra den :)

Men IKKE morro å vandre rundt med stor mage gitt! Kom meg liksom ikke frem noested, og måtte hele tiden beskytte magen med hendene fra vaklende folk og armer og vesker!!!! Skikkelig ubehagelig faktisk :(

:hoppe: for høygravid! Du kommer jammen raskt etter nå! :nigo:

Ja, tiden går kjapt nå ;)

Gleder oss veldig til å få Ruccoliten på utsiden, men h*n kan godt holde seg inne noen uker til ;)

Nå er jeg kjempetrett, men skal hente sambo hos en kamerat når de er ferdige med et prosjekt... Han lovte å ikke bli sen, og nå er klokken allerede kvart over elleve og jeg har ikke fått beskjed om å hente enda :sjenert:

*Liker ikke* :sjenert:

Er trett og sliten etter en lang helg, og begynner på ny hard uke med lange dager på jobb fordi vi har ferieavvikling. Så nå syns jeg han er litt tankeløs og lite hensynsfull altså...... :kjefte:

Jeg er tross alt høygravid.... :sjenert:

Men, men... i verste fall går hjeg faktisk bare å legger meg, så får han jaggu ta en taxi hjem! Klokka blir ikke mye over halv tolv før jeg gir beskjed om det altså :sjenert:

(Sendte ham melding klokken elleve om at jeg erfaktisk er veldig trett... )

Han pleier normalt sett ikke vere sånn, så jeg pleier ikke å bli sint eller noe når han glipper litt, men akkurat nå kjenner jeg at jeg er veldig irritert ja.

Så nå skal jeg faktisk gå på badet. Pusse tenner og fjerne sminke, sånn at det er bare å tisse og kle av seg når jeg da evt har hentet ham.... Så det så... :)

Hadde forresten verdens verste krampe i natt! Startet i muskelen på siden av leggen, og varte lenge så jeg vred meg i smerte! Klarer ikke stå på den når den er sånn, men prøvde ALT! Blir sikkert blå for jeg hamret og slo på den!

Så, når jeg trodde den slapp, så flyttet den seg jaggu til den store leggmuskelen bak, og jeg trodde jeg skulle DØ! Ble tre anger så ille!!!

Kjære våknet til og med, og DET skjer ikke ofte så tungt som han sover! Jeg skrek faktisk i smerte, og han skjønte ingenting og ble ganske så våken plutselig ;)

Så jeg har skikkelig gangsperre i den leggen i dag, og gruer meg nesten for å gå å legge meg i tilfelle det kommer flere sånne! :kjefte::kjefte::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Nei kom meg ikke i seng... klarte ikke å sende mld om at han måtte ta taxi jeg :sjenert: Er ALT for snill.... :sjenert:

Men men, har fått pratet litt om det i dag, og selv om han fortsatt ikke har sagt unnskyld for at jeg ikke kom meg i seng før halv ett i natt, har jeg da i det minste fått oppramset grunnene til at det ble som det ble...... :filer:

Han skal JAGGU vere glad jeg ikke er et hormontroll i graviditeten ihvertfall! Tror ikke mange (høy)gravide hadde taklet samme situasjonen like rolig nei :sjenert:

Så i kveld blir det tidlig kveld tenker jeg! :jepp:

Magen står forresten på spreng i dag. ...eller halve magen ihvertfall! Står helt på halv åtte! :fnise:

Lurer på om Ruccoliten driver å snur på seg? Det er i hvertfall første gang i så tilfelle, for her han sparkene vert på omtrent akkurat samme sted hele veien :)

Faktisk vert så lite variasjon at jeg har begynt å lure på om det er normalt :klo:

Skal til legen i morgen, så skal spørre litt da om hva han mener om saken tenkte jeg.

Spent på om han kjenner etter leie og sånt, siden jeg ikke har vert med legen tidligere i svangerskapet. (Jordmoren har ferie nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...