Gjest Marmot Skrevet 9. juni 2011 #1341 Del Skrevet 9. juni 2011 Hurra for 32 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. juni 2011 #1342 Del Skrevet 9. juni 2011 Hm, nå får jeg ikke multisitere igjen FRYKTELIG irriterende Moderatorene mener det er fordi jeg har den nyeste nettleseren til windows eller noe.... de har vist hatt litt problemer i forhold til den, men det er irriterende da MonThe: Ja, jeg føler med som sagt sprek og frisk stort sett, så går veldig greit på jobb Har i tillegg supre medarbeidere, så blir nok trist når siste dagen kommer der ja! Zia: Ja 8 uker til kan Ruccoliten godt få vere mageboer, men h*n treeeeenger ikke vente så mye lenger enn det da Marmot: Takk Ser forresten ut som om det blir langhelg så sant ikke noe spesiellt skjer! Fri i hele 4 dager i strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. juni 2011 #1343 Del Skrevet 10. juni 2011 Kos deg med langhelg, det er virkelig velfortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. juni 2011 #1344 Del Skrevet 10. juni 2011 Langhelg er kjempedeilig!! Håper dere koser dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. juni 2011 #1345 Del Skrevet 11. juni 2011 Langhelg er deilig ja Fått gjort mye i huset, litt i hagen og ellers slappet litt av også I kveld skal vi ta oss råd til take away thai mat! Vårruller Så skal vi slappe av med en god film, for det er lenge siden nå Fortsatt god helg til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. juni 2011 #1346 Del Skrevet 11. juni 2011 Thai er skikkelig god gravide-mat! Man kan lage selv også... Kos dere masse på lørda'n og i langhelga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. juni 2011 #1347 Del Skrevet 11. juni 2011 åååååå.. thai mat er ikke feil kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. juni 2011 #1348 Del Skrevet 11. juni 2011 Thai er skikkelig god gravide-mat! Man kan lage selv også... Kos dere masse på lørda'n og i langhelga! Nå er jeg ingen Gourmet, så tenker de blir best over disk her i huset Ble stekt ris med kylling og cashewnøtter og vårruller "on the side" Snart skal vi se "Due date" som noen her på KG hadde anbefalt, kjære måtte bare ordne noe jobbgreier først Skal på hytta en liten tur i morgen om alt går etter planen! Endelig er alt ferdig der, og vi har kjøkken! Er en moderne hytte, men akkurat kjøkkenet har ikke vert up to date - før nå! Gleder oss til å spille yatzy og scrabble med familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. juni 2011 #1349 Del Skrevet 13. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. juni 2011 #1350 Del Skrevet 13. juni 2011 Da er langhelgen straks over og hverdagen kaller igjen i morgen. Har ranglet noe veeeldig, så skal hoppe til sengs nå straks Blir nok en travel uke på jobb, og i tillegg har vi hatt et dødsafall i familien i helgen, så jeg må ta meg fri hele torsdag for å dra i begravelse Blir nok stress for de som er igjen på jobb siden vi har folk på ferie, men sånn må det jo bare bli. Utenom det har helgen vert ok, har hatt endel fint vær, og har klart å kose oss selv om det har vert trist også. Er noe med det når det er gamle mennesker som faller ifra...men vet liksom at det er livets gang og det er liksom lette å akseptere når noen på 85 takker for seg enn når noen på 50 gjør det samme....Man vet liksom at de har hatt et langt liv, og kanskje de tilogmed har vert syke på sine siste dager så man tenker det er godt for dem å få slippe ifra.... Men savnet blir dem uansett! Er jo ofte så gode disse gamleste i familien. Pass på å besøk dem mye mens dere har dem damer! Gikk forresten tur i dag og måtte sette ned tempoet fordi det strammet i magen. Litt travelt, men gikk over når vi roet ned Kjenner litt mer i rygg og bekken nå, så er spent på hvordan de siste, travle ukene på jobb kommer til bli Vet ikke hva de gjør om jeg skulle bli sykmeldt nemlig, siden vi har ferieavvikling og lite personale. Men er ikke mitt problem om så skulle vere, men håper jo på å få stå løpet ut da Nå er det natta her i hus, ha en god uke alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. juni 2011 #1351 Del Skrevet 14. juni 2011 Ha en super uke du også Ruccula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. juni 2011 #1352 Del Skrevet 14. juni 2011 Sliiiiiten Har vert en travel dag på jobb, og har ærlig talt litt kaos i hodet mitt kjenner jeg. Så mye å ordne og rekke over før helgen, og begravelse og greier passer liksom ikke inn i alle andre planer, og alt ble til et puslespill uten like I tillegg har jeg ikke sorte klær til begravelsen som passer, og jeg må da ta meg fri fra jobb rett og slett for å dra å handle! Det blir egentlig tidenes første for min sin del, men de forstår det jo på jobb da, siden jeg er ca. str elefant nå (Jeg er den som alltid legger lege, tannlege, frisør og nå jordmor på fridager, så er ikke mye sånt jeg er borte fra jobb for, så tar meg litt friheter nå kjenner jeg ) Men,men, vi får bare bite tennene sammen, passa på å legge meg tidlig så jeg får nok søvn, og så får vi krysse fingrer for at helsen holder seg noenlunde, for jeg kjenner dessverre mer og mer til både rygg og bekken for tiden.. Skal absolutt ikke klage, for vet jeg er i mye bedre form enn mange! Er bare uvant når jeg er vant til å vere helt frisk Passer liksom så uendelig dårlig med ferieavviklinger på jobb nå, for sjefen har ikke ordnet opp i det de skal før han dro Da blir alt så mye mer komplisert for oss Men ordner seg vel på et vis, så får jeg heller puste ut når søndagen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 14. juni 2011 #1353 Del Skrevet 14. juni 2011 Uff skjønner du er sliten og begravelse er vel aldri lett....... uff så dumt av sjefen da, tror faktisk min var veldig lik og det var grusomt når man var forlatt på jobb med ting som ikke ble ordnet opp!!! sender deg en god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. juni 2011 #1354 Del Skrevet 14. juni 2011 Takk for god klem Nei, sjefen pleier å vere heilt super, so ditta kom litt ovveraskande faktisk Menmen, alt går berre en setter rette viljen til Får berre passe på å komme meg i seng, og det skal eg gjere akkurat no - derfor seier eg godnatt folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. juni 2011 #1355 Del Skrevet 15. juni 2011 ..og så må du huske på å lytte til kroppen om det skulle finne på å si ifra at du må ta det mer med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. juni 2011 #1356 Del Skrevet 15. juni 2011 Jada, prøver å lytte, men klarer ikke helt å roe ned selv om jeg har kynnere. De er liksom ikke vonde... Men prøver ihvertfall å sette meg. litt oftere. Jammen ble ikke klokken halv ett i natt også Fikk telefon ang organisering av noe begravelsesgreier, og ble sittende lenge Så i kveld MÅ jeg i seng før elleve!!!!!!!!! Nå er det jobb noen timer, før jeg må på byen og handle sorte klær... Så tilbake på jobb igjen. Her er det fulle dager skjønner dere Men alt går! (Sofaen er min når jeg kommer hjem da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. juni 2011 #1357 Del Skrevet 15. juni 2011 Da er sofaen min! Eneste jeg skal gjøre i kveld er å stryke skjorten og dressen til kjære, og mitt eget antrekk, så er det full slappings av her i gården. Fann nå en sort tunikakjole, men liker den egentlig ikke Men det var siste butikken, og jeg måtte ha noe, så da kjøpte jeg den bare selv om jeg følte jeg hadde på meg et telt Men snakket med naboen min i dag, og jeg kunne få låne en gravidkjole hun hadde, så skal bortom å se på den Om den passer tror jeg faktisk jeg prøver å få levere inn igjen den andre. Kostet bare 399,- men det er nå uansett for mye om den bare blir hengende Nå sitter jeg og lager detaljert liste for hva jeg skal og må gjøre de forskjellige dagene denne uka. Hodet mitt er ikke helt med oppi alt og jeg er redd for å glemme noe! Nei, nå skal jeg faktisk se litt på tv og bare finne roen før jeg går å stryker og så etterpå hopper rett i seng med en trett og sliten kropp! Så fort sliten jeg har blitt nå er jeg faktisk spent på om jeg klarer å jobbe så mye som jeg er satt opp på fram imot permisjonen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. juni 2011 #1358 Del Skrevet 17. juni 2011 magen i uke 8 Magen i uke 33+1 Magen avslappet (Tar alltid magebilder med henda strekt i været, dette er da uten Så har ikke fult så stor plass over magen som det kan virke som på bildene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. juni 2011 #1359 Del Skrevet 18. juni 2011 Magen avslappet (Tar alltid magebilder med henda strekt i været, dette er da uten Så har ikke fult så stor plass over magen som det kan virke som på bildene ) Se der ja! Nå kjenner jeg igjen gravidemage Den er fortsatt råfin! Høres ut som du har hatt en slitsom uke Ruccula Du må tenke på deg selv og mageboeren først og fremst nå. Det er ikke din jobb å bekymre deg for sjefens manglende ansvar rundt ferieavikling og sånn Håper begravelsen gikk bra Nå er det vel helg for deg håper jeg. Kos deg og slapp av masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. juni 2011 #1360 Del Skrevet 18. juni 2011 Se der ja! Nå kjenner jeg igjen gravidemage Den er fortsatt råfin! Høres ut som du har hatt en slitsom uke Ruccula Du må tenke på deg selv og mageboeren først og fremst nå. Det er ikke din jobb å bekymre deg for sjefens manglende ansvar rundt ferieavikling og sånn Håper begravelsen gikk bra Nå er det vel helg for deg håper jeg. Kos deg og slapp av masse! Ja er litt mer normalen kanskje, det siste bildet Sjefen pleier som sagt ikke å slurve sånn, men akkurat denne gangen ble det litt ekstra på meg ja Og så litt ekstra spesiellt siden jeg måtte i begravelse og diverse da. Så ja, har vert en travel uke, og den er ikke over enda du! Neida, nå skal jeg slenge i hop noe klær i en sekk og så er det ut å reise igjen for vi skal i bursdag i morgen. Laget kake har jeg gjort også! Det gjorde jeg i går etter jobb, og nå er jeg akkurat kommer hjem fra jobb. Må vel få slengt i meg noe mat før vi drar også tror jeg, får bli pølse med brød tenker jeg Begravelsen var nå fæl som alltid, men samtidig litt fin også. Rart det der Men kirkebenker og generellt mye stillesitting er IKKE tingen ihvertfall : så har hatt endel vondt det siste døgnet faktisk. Håper det gir seg, for vist jeg nå får bekkenløsning eler noe tror jeg at jeg setter meg og gråter! (Min søster hadde det ganske kraftig nemlig, og det ser ikke mye godt ut! ) MEn liker ikke å ta sorgene på forskudd, så får vere godt i aktivitet resten av helgen og satse på jeg er tilbake på normalen ganske kjapt Nei nå må jeg pakke inn gaven og pakke klær, så må vi reise. Dere får ha en god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå