Sushi Skrevet 2. juni 2011 #1301 Del Skrevet 2. juni 2011 Grønn og lilla. for 31 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 2. juni 2011 #1302 Del Skrevet 2. juni 2011 Ser at jeg ikke har tippet dato og kjønn på deg enda.. Men du får vel en gutt du, så det er nok litt sent å tippe på.. Tipper 12. august! Når er terminen forresten..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. juni 2011 #1303 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg vet ikke at det er en gutt nei, men det er det vi tror selv da, uten noe sikkerhet Terminen er 6 august Hvilke farger vile du hatt på en meitai da Dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. juni 2011 #1304 Del Skrevet 2. juni 2011 Tenk om det er en jente da, med blå ticker - det ville jo vært kriiiiiise (Iallfall om min mor får uttale seg - blå = gutt og rosa = jente, ferdig med den saken. Å prøve å åpne for at andre farger også går ann? Neeeeeeida ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. juni 2011 #1305 Del Skrevet 2. juni 2011 Hehe, da får tickeren heller bli råååååsa når den skal bli en "hvor gammel babyen er" ticker Jeg har sendt instruksjoner til både min mor og sambo sin mor om at vi ønsker brunt, hvitt og grått om de skal strikke Svigermor syns det var heeeelt forferdelig at vi ikke ville vite kjønn på UL Hun kunne jo verken handle eller strikke mente hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. juni 2011 #1306 Del Skrevet 3. juni 2011 Svigermoren din høres ut som min mor da Det går jo IKKE ann å kjøpe nøytrale klær - skulle nesten tro det ikke fantes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1307 Del Skrevet 3. juni 2011 Ja kan du TENKE deg! STAKKARS baby som må gå i hvitt, grått, brunt, gult og vere heeeeeelt fargeløs liksom Nei du, tenker det skal gå helt fint Får vi en jente VET jeg at min familie går amok på råååååsa, for der er vi skikkelig på underskudd på jentefronten Og svigers er nok heller ikke sene med å brenne av minibankkortet på nærmeste babybutikk og kjøpe rååååååsa kjoler i fleng da nei Regner med det meste vi får i gaver av folk er kjønnsbetinget, så derfor har jeg ikke noe problem med å kjøpe inn nøytrale basisklær til den første tiden Nå koser jeg meg med en stor kopp te før jeg skal en tur på by'n og se om jeg finner noen kule stoffer til meitaien! God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. juni 2011 #1308 Del Skrevet 3. juni 2011 Det kan jo også være lurt å ha en del kjønnsnøytralt med tanke på nr2, så synes det er smart uansett jeg Kose deg med stoff-jakt! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1309 Del Skrevet 3. juni 2011 Sant det Zia Ihvertfall på de større og dyrere tingene som vogn, vinterdresser, ulltøy og diverse (Jeg har bestemt meg for å "finne opp" nøytrale sykler, akebrett og ski! Som en bare dekorerer med stickers som man kan ta av igjen og sette på nye! Kommer til å tjene meg RIK på sånne foreldre som meg og deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. juni 2011 #1310 Del Skrevet 3. juni 2011 Irriterende at babytøy er kjønnsspesifikt egentlig! Synes det er ganske lite som er helt nøytralt, jeg.. men spørs kanskje hvor man handler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1311 Del Skrevet 3. juni 2011 Er fryktelig lite nøytralt å finne ja, og man må virkelig lete! Jeg syns jeg har funnet mye fint, men så er jeg heller ikke redd for å bruke rødt på gutt og blått på jente Går mye i brunt, hvitt, grått og blått det jeg har funnet sålangt Kanskje jeg tar litt bilder og legger ut etterpå om jeg finner ånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. juni 2011 #1312 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg hater at alt er rosa og blått! Vi vil helst ikke ha noe som er rosa, men det er jo helt umulig... Spesielt når man har arvet klær og alt er fullt av hjerter og Hello kitty Ja til mer kjønnsnøytralt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1313 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg har også en "plan" om å unngå rosa og hello kitty om vi får en jente. For jeg er ikke så innmari sukkersøt av meg Helt enig i at det burde vere flere kjønnsnøytrale plagg å finne! Tenker nå både på miljø og økonimi jeg da, iforhold til arving av klær (og sykler, ski, vogner....osv ) Fårr kjøpt stoff til meitai i dag. Litt kjedelig i brontoner og sort, men var det de hadde av tykkere stoffer, så da får jeg heller sprite den opp litt med noen anrtige sømmer og kanskje noe pachwork eller hva det er det heter når man pynter med stoffbiter som er sydd på Kommer ikke til å begynne på den nå, for har så mye annet å gjøre, men greit å ha fått kjøpt inn stoffet ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1314 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Prøver meg på et samlebilde. Sikkert i elendig kvalitet, og noen av bildene ble nok litt forvrengt når jeg limte dem inn..... men dere ser da litt av det jeg har kjøpt får vi tro Mye er "guttete" men ikke noe jeg ikke ville puttet på en jente heller, så det er greit Det meste er kjøpt i 56, men noen plagg i 50 og noe i 62 også Liker godt rødt, men har ikke funnet noe røde babyklær som ikke "roper" jente, så det får jeg heller finne senere (Har også endel søte små babykjoler i en eske med babyklær som jeg har kjøpt inn på diverse salg - tenkt til gaver. Men så har de fleste av venninnene mine fått gutter, så har liksom aldri fått gitt dem bort! Så om nå Ruccoliten er en jente skal vi nok få brukt dem også, for de er kjempelekre enkle kjoler i rødt, lime, lilla og diverse.. ) Endret 3. juni 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. juni 2011 #1315 Del Skrevet 3. juni 2011 Kanskje ruccoliten nr. to får bruk for kjoler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1316 Del Skrevet 3. juni 2011 Vi får nå bare vente og se hvilket kjønn Ruccoliten nr.1 har ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1317 Del Skrevet 3. juni 2011 Oh my god! La akkurat merke til at jeg har hoppet over til det nest siste bildet på tickeren min i dag! :hakeslepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. juni 2011 #1318 Del Skrevet 3. juni 2011 Så mye fint du har kjøpt Heldige lille Ruccoliten Synes Name It har mye fint, og virker ganske rimelig også Må innrømme at jeg er litt svak for Hello Kitty jeg altså, så om jeg får en jente blir det nok noen sånne plagg, men tror ikke det blir i en sånn fryktelig sukkersøt kombinasjon, mer litt tøffere variant Hater rosa fra topp til tå - får helt Prøvde en gang å få mor til å kjøpe julegave til en niese på 3 år; den kuleste svarte boblevesten, en grå cardigan med små sorte pusekatter på (kule puser, ikke nusselige), og en litt sånn slitt denim-bukse i grå/svart. Synes det var dødskult. Men neeeeeeei - er jeg gaaaaal, SORT på en baby??? Hun kommer til å bli helt hysterisk over måten vi kler barnet vårt på om det blir en jente iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. juni 2011 #1319 Del Skrevet 3. juni 2011 Det er i grunn rart at alle babyklær absolutt skal være så lyse. Fryktelig upraktiske farger til et lite vesen som bæsjer, tisser og gulper på seg? (Men du hadde kjøpt veldig mye fint, synes jeg. ) for nest siste bilde! Snart er Ruccoliten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. juni 2011 #1320 Del Skrevet 3. juni 2011 Jaaaa, får endelig multisitere igjen! Så mye fint du har kjøpt! Heldige lille Ruccoliten Synes Name It har mye fint, og virker ganske rimelig også Må innrømme at jeg er litt svak for Hello Kitty jeg altså, så om jeg får en jente blir det nok noen sånne plagg, men tror ikke det blir i en sånn fryktelig sukkersøt kombinasjon, mer litt tøffere variant Hater rosa fra topp til tå - får helt Prøvde en gang å få mor til å kjøpe julegave til en niese på 3 år; den kuleste svarte boblevesten, en grå cardigan med små sorte pusekatter på (kule puser, ikke nusselige), og en litt sånn slitt denim-bukse i grå/svart. Synes det var dødskult. Men neeeeeeei - er jeg gaaaaal, SORT på en baby??? Hun kommer til å bli helt hysterisk over måten vi kler barnet vårt på om det blir en jente iallfall Ja føler vi har lagt oss på en nøytral linje i klær da Så får vi nok som sagt lassevis med blått eller rosa når babyen har kommet ut og vi vet hva det blir Ja kan du TENKE deg å ha sort på en baby da! Tenker det er der vi virkelig ser generasjonsskillet Det er i grunn rart at alle babyklær absolutt skal være så lyse. Fryktelig upraktiske farger til et lite vesen som bæsjer, tisser og gulper på seg? (Men du hadde kjøpt veldig mye fint, synes jeg. ) for nest siste bilde! Snart er Ruccoliten her Jeg syns nå egentlig lyst er lettere å vaske enn mørkt jeg da hvitt kan som regel kokes og evt klores, det kan man ikke med alle farger. Og bæsj kan jo vere litt etsende så fargen forsvinner litt også vil jeg tro? Er ihvertfall lett å både vaske å stryke det jeg og sambo har av hvite klær, og det holder så mye lenger enn farget tøy Men dette er vel ting vi blir eksperter på etterhvert kanskje Jeg har ikke gjort en dritt i dag, så kanskje jeg skulle sparke meg selv i baken opp fra sofaen snart........? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå