Sushi Skrevet 28. april 2011 #1161 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Her flyr ukene fort! 26 uker! Hvorfor ikke grønt? Det er jo så fint Rødt da, kanskje? Ellers kan dere jo være like kjedelige som oss og ta svart og grått, men jeg hadde helt klart valgt en farge-farge hvis jeg hadde likt en av de jeg kunne velge mellom. Endret 28. april 2011 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. april 2011 #1162 Del Skrevet 28. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 28. april 2011 #1163 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Her flyr ukene fort! 26 uker! Hvorfor ikke grønt? Det er jo så fint Rødt da, kanskje? Ellers kan dere jo være like kjedelige som oss og ta svart og grått, men jeg hadde helt klart valgt en farge-farge hvis jeg hadde likt en av de jeg kunne velge mellom. Hm, jeg får fortsatt ikke multisitere!!!!! Jaja, svarer deg her først Sushi Nei, vil ikke ha noen typisk farge i vognen. Vi tenker faktisk litt på en helt lys babybag, men grå kontraster, og så en grå sittedel som kanskje får en lys og en mørk grå...? Da kan vi ta en grå stelleveske, som da passer begge delene. Ja, sikkert kjedelig, men jeg er veldig opptatt av nøytrale ting, som man ikke går lei av etter noen mnd (DIGGER lysegrått og lyserosa og har gjort det siden jeg var liten.....hadde vi visst det ble en jente er det ikke sikkert jeg hadde klart å styre meg, men nå vet vi jo ikke, så da må jeg jo det Men da har jeg jo muligheten til å kjøpe lyserosa tilbehør til den grå vognen som ekstrautstyr om det skulle bli en jente da... ) Svigers har forresten lagt inn aksjer på vognen! De hadde egentlig tenkt å ta hele, men når de hørte hvor mye den kostet gikk ikke det Ja, vi vet vognen er dyr, men den er HELT perfekt for oss! Med den lange stakan jeg har til mann, så måtte vi finne en vogn som virkelig var god for ham å trille også, uten at han sparker borti hjulene. Og denne var suveren! Men helt ok at de vil vere med å betale altså, vi takket fint for det Nå er det litt sofatid. Kjenner jeg er sliten av å ha vert i hagen etter jobb i to dager på rad Deilig, men litt tungt ja GUNS: og om du ikke har vert innomm her før . Endret 28. april 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 29. april 2011 #1164 Del Skrevet 29. april 2011 (endret) Wohoo, 26 uker! Tiden går jo så fort! Har det føltes for deg at så fort du kom over 12-ukeskneika, så begynte tiden å gå fortere? Tenker man er veldig fokusert på det å komme til uke 12 med tanke på abortfare og sånt, men at idet man begynner å slappe litt mer av, så blir ikke fokuset på tiden like stort og da går det fortere? Jeg synes nemlig jeg har vært gravid i evigheter Så lurer på hvordan det vil føles når jeg sitter der høygravid! Ha en ellers fin dag! Endret 29. april 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. april 2011 #1165 Del Skrevet 29. april 2011 Innom og oppdaterer meg litt. Kjenner til det med høy mann, måtte prøvetrille endel vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. april 2011 #1166 Del Skrevet 29. april 2011 Nå er det helg Ruccula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 1. mai 2011 #1167 Del Skrevet 1. mai 2011 Innom og oppdaterer meg Vært noen travle uker i det siste og har rett og slett ikke funnet tid til KG, men nå er jeg tilbake Lykke til med fargevalget på vogn. Her endte vi opp med grå på både bag og sportsdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. mai 2011 #1168 Del Skrevet 1. mai 2011 Prøvd å titte meg litt igjennom nå, men finner ikke hvor det står hvilken vogn dere går for? Morsomt med farger da! Vi har akkurat byttet kalesje, så det blir nesten en annen vogn vettu.. Moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. mai 2011 #1169 Del Skrevet 2. mai 2011 Vi har også valgt forskjellige farger på bag og sittedel, og er veldig fornøyd med det! Blir jo som en ny vogn da, når vi bytter fra gag - til sittedel! ..Men det gjør det litt vanskelig å velge stelleveske :gjeiper: Vi har brun og hvit sittedel, og sølv/grå/hvit bagdel. Og vil ikke ha hvit veske, da det blir så lett skittent... Og vil jo ha en stelleveske som passer til begge "vognene".. Håper alt er bra med deg/dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. mai 2011 #1170 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Vi valgte rett og slett en hvit babydel med grått som kontrastfarge, og så grå sittedel. Da blir stellevasken grå og passer til begge to Syns vi løste den fint, for kom ikke på det før i siste liten! Tenkte egentlig å ha brun kontrast til det hvite nemlig, men det ville jo blitt krasj Jeg heller vil ikke ha hvit veske Nå er det natta, skriver mer i morgen damer! EDIT: OH MY GOD - jeg er på tredje siste bildet på tickeren jo!!!! . Endret 3. mai 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. mai 2011 #1171 Del Skrevet 3. mai 2011 Åååå, så deilige dager det har vert! Fått gjort mye i hagen, mye på jobb og det er godt! Mye som gjenstår her hjemme, men det får da komme litt etter litt Kjenner det godt i ryggen etter hagearbeid, men tenker det kommer seg etterhvert, er jo tross alt ikke vandt til sånt arbeid Nå skal jeg spise litt før jeg kryper under en god og varm dyne og sover med god samvittighet! Andre som er plaget med mye leggkramper forresten....? Siste mnd har jeg flere i uka, og det er VONDT gitt! Ligger bare og vrir meg i smerter og venter på at det skal gå over mens foten er vridd og tærne står rett ut til hver sin kant!!! Er dette en ting vi gravide får for å herde oss til fødsel eller? Har hørt bananer skal hjelpe (kalsium), så har kjøpt inn en svææær klase i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. mai 2011 #1172 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg var litt plaget med det før for noen år siden. Og må bare gi deg et lite tips; Det blir bare vondt av å ligge og vente til det går over. Hvis du reiser deg opp og får strekt muskelen så går det mye fortere over og blir mindre vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 4. mai 2011 #1173 Del Skrevet 4. mai 2011 Sjekket blodprosenten din i det siste? Jeg fikk leggkramper som ikke gikk over med magnesium og det hjalp da jeg fikk bedre blodprosent. Ellers tok jeg magnesium-tabletter, det hjalp en del i begynnelsen. Blir du lei av bananer, er avokado rik på magnesium også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. mai 2011 #1174 Del Skrevet 4. mai 2011 Får FORTSATT ikke multisitere!!!!! : Teriyaki: Jeg har prøvt å reise meg, men foten står i vinkel, og det er ikke mulig å trå på den! Seriøst altså! Nederste delen av høyrefoten min står rett ut til høyre, og alle tærne spriker i hver sin retning Og ikke klarer jeg å krøke meg nok til at jeg får massere på muskelen, så da er det ikke annet igjen enn å bare lete etter en stilling som kjennes bedre ut og vente på at helvetesskapen gåt over! Iril: Ja, var inne og tok blodprosent og jernlager for 5 uker siden, men når jeg var med jordmoren forrige uke hadde hun glemt å hente resultatene med legen (Igjen! dette er faktisk tredje gang!) Så lurer på å ringe henne bare for å få sjekket at de er som de skal. Veldig glad i banan, så det blir ikke noe problem Har forresten hatt en krampefri natt! Spiste banan til kvelds. Håper det kan hjelpe, men har jo ikke hatt det hver natt, så aner jo ikke enda Nå er det jobb! En travel helg i sikte med festival og greier, så her er det bare å få på støttestrømpene og brette opp armene! God lillelørdag damer! :klemmer; . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. mai 2011 #1175 Del Skrevet 4. mai 2011 Får FORTSATT ikke multisitere!!!!! : Hvilken nettleser bruker du? Voldsomt irriterende når ting ikke fungerer som de skal, altså. Kramper er AU! For meg hjelper det å massere/bli massert på muskelen. Det er vondt, men da går det fortere over. Har ikke hatt noe mer kramper enn vanlig etter jeg ble gravid, enda jeg har jernmangel... Men kanskje hjelper det å spise banan - det kan i alle fall ikke skade Høres ut som dere får en nydelig vogn - tenk at du snart kan ta den i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. mai 2011 #1176 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) På vei: 26+6 Igjen til termin: Rundt 90 dager tror jeg? Kjønn: Det vet vi ikke, men har sterke følelser for gutt av en eller annen grunn Utålmodig? Både ja og nei. Ja, fordi vi gleder oss til om det blir gutt eller jente, og hvem han/hun ligner på! Nei, fordi jeg er uforskammet frisk og rask og nyter dagene! :D Har Hodet ned: Vet ikke enda, jordmoren klarte ikke å kjenne helt sikkert leie enda Aktivitet i magen: Stort sett bra rabalder ja Navn: Har noen besteforeldrenavn vi liker, både gutt og jente, men vi har ikke bestemt noe som helst Vektøkning: Lagt på meg 5 kg totalt Vann i kroppen: Nei Humør: Merker ikke så mye til det Sambo mener jeg har tendenser, men jeg tror ikke på ham Barnerom: Er fortsatt gjesterom. Kommer ikke til å lage det til før vi skal ha babyen på eget rom - forhåpentligvis rundt 4 månedersalder, men vi får se Utstyr: Har bestilt barnevogn, bilstol og vippestol, og butikken er så grei at de lagrer det frem til fødsel! Ellers har vi kjøpt litt boduer, sparkebukser, dyner og diverse. Seng skal vi få med min bror, men er ikke kommet i hus enda Strekkmerker: Ikke nye enda, har noen fra jeg kom i puberteten. Magen: Stor og fin, og helt på toppen av normalen på fundus/symfyse grafen Melk i brystene: Nei, og håper å unngå det lenge enda Tanker om fødsel: Satser på uten epidural, men tar det som det kommer. Lystgass kan sikkert vere en fordel sier mamma Kosthold: Prøver å få i meg mer melk, så blir et glass oboy her og der. Ellers tror jeg at jeg spiser ganske så normalt Endret 4. mai 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. mai 2011 #1177 Del Skrevet 6. mai 2011 Fann en BMI kalkulator på nett som gir en pekepinn på hvor mye man bør legge på seg utifra hva en har fra før http://mammanett.no/gravid/vektkalkulator Her er svaret jeg fikk: (Er 171 høy og var 75 kg når jeg ble gravid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 6. mai 2011 #1178 Del Skrevet 6. mai 2011 Helv*%*#* hemmoroider Syklet en tur i går, og har nå kjempevondt! Sykkelen er nå herved parkert for godt Har hatt dem der tidligere også, men de har sjeldent vert vonde bare innmari irriterende, for det tar så lang tid å tørke seg etter bommelom Nå skal jeg på jobb en tur, så får nå se hvordan det går...gnager litt ja... Nesten så jeg lurer på om det kunne hjelpt å slenge på seg en stringtruse for å hundre at det gnages sammen, men er redd det gjør det verre så tørr ikke (Sorry for detaljer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. mai 2011 #1179 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Håper du får en fin helg, Ruccola Edit: trykkfeil Endret 6. mai 2011 av GUNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. mai 2011 #1180 Del Skrevet 7. mai 2011 Auuuu.... Er ikke vandt til å ha vondt, så sliter skikkelig Blir nok en laaaang dag på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå