Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Har forresten sett Ruccolitens spark fra utsiden i dag! :hoppe::rodmer:

Stasmmrt magehuden ved å dra navleområdet oppover, og da så både jeg og kjære de sterkeste sparkene utenpå magen! :nigo:

Sterke lille Ruccoliten vår! :strix:

Det må være noe som går... :ler: Så det selv her om dagen - veldig gøy :nigo::hjerte:

Kos deg masse på ferie, jeg er ikke misunnelig i det hele tatt :roll::fnise: Håper de ikke har nett - jeg syns faktisk det beste med ferie er å slippe internetten som forstyrrer hele tiden :ler:

God tur! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Takk jenter :)

Ja, vi skal koooose oss! Skal slappe mye av, besøke mange flotte steder, spise mye god mat og rett og slett bare kose oss sammen!

Nå er alt klappet og klart, og vi venter vel egentlig bare på at tiden skal gå frem til avreise ;)

Snakket forresten med et av mine søsken i dag! :hoppe:

Jeg skal bli tante igjen! :hoppe:

SÅ morro at vi får samme året! :nigo:

Jeg har selv søskenbarn i samme alder som meg, og det er koselig :hjerte:

DA er det senga, så tenker jeg at vi bare sier hadet bra for nå, så sees vi om et par uker! :nigo:

Dere får holde ltt liv i boken min her så lenge....Gidder ikke tørke støv når jeg kommer hjem :fnise:

store :klemmer: til alle mine venner her inne! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Har forresten glemt å :hoppe: for 22 uker!!!! Rekker det akkurat før klokka tipper over på april!!! :hoppe:

Tenk at det har gått så fort! Hadde jeg aldri trodd! :daane:

:danse: 22 uker!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har virkelig gått fort ja :daane: Og fortere går det når babyen kommer ut :jepp:

Tenker på dere som koser dere på ferie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere koser dere gløgg ihjel på ferie!! Spis masse god mat og nyt hverandre og kjærligheten! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Ruccola

Da er vi tilbake! :goodbye: Har hatt en fantastisk tur!!!!! :nigo:

shopping, severdigheter, storbyer, togturer, god mat, gode venner, avslapping, vondt i beina av mye tråkking, palmesus og havbrus, fantastiske sol opp- og nedganger, mellom 20 og 30 grader og livet er hæææærlig dere! :nigo:

Nå er det full utpakking og fått på en maskin med klær, og så tenker jeg det er rett i seng for to trette reisende!

Skal oppdatere litt før jeg leger meg :)

Er da 24 + 2 i dag og magen har vokst enormt de siste ukene!

Skulle veie meg nå i sted for å få en status, men jammen har ikke badevekta tatt kvelden, så må kanskje vente til mandag viss ikke jeg finner noen batterier i en skuff et sted..... :/

Tror ikke jeg har lagt på meg så mye, var 77,5 når jeg dro. Tror nok ikke jeg har tippet 80 enda, men vet jo ikke da :vetikke:

Fant en flott H&M butikk i utlandet med en ENORM mammaklær avdeling, så har fått handlet litt basisting som blir gode å ha fremover sommeren :jepp:

(Pluss en nyyydelig liten body med tilhørende lue, og begge hadde trykk på som sa "born in 2011" :rodmer: var helt nyyydelig! :) )

Så har vi ENDELIG tittet på vogn!!!!!!! :hoppe:

Så i storbyen i dag før vi tok bussen hjem. Ender nok på en Teutonia Prestige understell, med Teutonia fashionbag og så en sittedel jeg ikke husker navnet på, men som så god ut!

http://www.teutonia.no/

skal ha grå vogn, men ikke helt bestemt hvilken gråfarge enda, da det er en 3-4 å velge mellom.

Valgte prestige understellet fordi vi har mye slaps og våt snø her, og fordi vi ikke har behov for bevegelige fremhjul her vi bor.

Så nå skal jeg bare sjekke med den butikken de har i nabobygda hva den koster der, for i storbyen var den til 8400 i ene butikken og 7500 i andre. (understell, bag og sittedel med trekk til begge delene)

Så er spent på hva de tar i den andre butikken siden det var nesten en tusenlapp i forskjell på de to butikkene.

Likte så utrolig godt at bagdelen hadde håndtak i kalesjen så man kan løfte bagen med! Tenker faktisk da også fremover til vi får barn nr to.... greit å kunne ha ene hånden fri til å holde storebrøster i hånden samtidig som en bærer med seg babyen i bagen ;)

Litt liten bagdel, usiker på de eksakte målene da det står 74 cm i katalogen men 77 cm på nett.... Men sittedelen kan uansettt legges helt flat, så det bekymrer meg ikke nevneverdig kjenner jeg :)

Lite å fine på nett om akkurat denne vognen, fordi prestige er navnet på bare understellet på vognen. Men denne vognen var en av de få kjære syns var god å kjøre, for han fikk god plass til beina innimellom hjulene når han hadde styret så høyt som han må ha det. Mange av de andre modellene stod det så rett opp at han da kom for nært hjulene og sparket borti dem når han gikk.

Så på mistral S først, og likte den egentlig hakket bedre designmessig, men gikk bort fra svingbare hjul med tanke på slaps og sludd som sagt...

Har også sett på bilstol. Tipper det blir en Maxi cosi på oss, da den virker liten og snedig å bære med seg, men alikevel kan brukes til barnet er bortimot året :)

Gi meg gjerne en feedback om du har noe å kommentere på enten vogn eller bilstol! Vil gjerne høre det negative også så jeg kan vurdere det ;)

Ellers er Ruccoliten blitt kjempesterk, og sparker og snur seg inni her! :rodmer:

Er spesiellt aktiv om jeg har drukket cola, og på kveldene når jeg roer ned på sofaen/sengen :)

Familien min fikk sjokk nå når vi kom igjen, for de syns jeg hadde vokst så eneromt på bare 2,5 uker!!! :)

Skriver også igjen det gode tipset om å snu tightser bak frem!!! Det har virkelig reddet denne ferien da jeg hadde bare en mammatights!!!

(Fått kjøpt flere nå heldigvis, for det begynner å bli knapt ;) )

Nå skal jeg legge meg, men kommer nok innom igjen med morgenteen min, for tror nok sambo kommer til å sove leeeeeenge i morgen siden vi har vert oppe tidlig hver dag på tur ;)

Natta damer, gleder meg til å oppdatere meg i bøkene deres i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

God morgen damer :)

Ja, ferien har vert helt fantastisk! Virkelig balsam for sjela!

Men må si det er litt deilig å komme hjem til skikkelig regnvær og FRISK luft igjen også etter flere dager i storbyer med klam byluft :fnise:

SÅÅÅÅÅ deilig å sove i egen seng igjen!!!!!!! :nigo:

Ang vogn så mente sambo i går at vi kunne nå titte litt på finn.no også, bare for å se på vognene der.....koster flesk denne vognen nemlig :sjenert:

Men prestige understellet fant jeg ikke der, nesten bare trehjulinger og det vil vi ikke ha. Fant fashionbagen til en billig penge da, så mulig vi vurderer å kjøpe den brukt og så understellet og sittedelen ny...? Vi får titte litt og se hva vi finner ;)

Blir jo tross alt 10.500,- for vogn og bilsete nytt, og det er jo mye penger da!

MEn,men, vi har nå penger til det da, og jeg er ikke sikker på om jeg vil ofre den flotte gråfargen jeg har funnet til vognen.... Skal uansett ringe den "lokale" butikken i morgen og høre hvilke priser de opererer med ;)

Om jeg husker riktig så er det viktig å få sittedelen/juniordelen helt ny nemlig, for de har forbedret ryggen og selene. Ryggen kan legges helt flat, er lengre enn den forrige og selene kan justeres mer. Så der SKAL jeg ha 2011 modellen :fnise:

Skal prøve å få lagt ut magebilde i løpet av dagen :)

Nå skal jeg svinse litt rundt i huset og prøve å få vasket litt mer klær og lagt på plass tingene vi pakket ut i går :)

Er i superform for tiden, og føler jeg må nytte det til det fulle nå og få gjort mye i huset, i tilfelle jeg plutselig ikke er i like god form lenger en dag :jepp:

Jeg fødte forresten i natt! Drømte at jeg var høygravid og rett rundt termin, alt gikk fint, kateter ble satt inn og var ikke vondt i det hele tatt, sambo var kjempesøt og hjelpsom, og jeg fødte på sykehuset jeg selv ble født på, selv om det ble nedlagt for ca 20 år siden :fnise:

Husker ikke hva det ble da, men alt gikk ihvertfall fint! Så da holder vi en knapp på at jeg er sanndrømt! :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

post-37687-0-53834700-1303029570_thumb.j

Sånn ser jeg da ut nå :)

Har litt dataproblemer så fikk ikke legge det ut som jeg ville, men det får jeg heller prøve å ta igjen neste gang :)

Fikk litt liv i badevekten igjen i dag tidlig, og er nå 79 kg. Altså har jeg lagt på meg 1,5 kg på to uker og 4 kg totalt på 6 mnd!

Klager ikke! :nigo:

Har vert mye brus, sjokolade, loffbrød og generellt en del hurtigmat på tur, så kan jo også hende jeg flater ut litt nå når jeg kommer i normal gjenge igjen.

Tipper jeg runder 80 kg om en uke eller to, og det er helt ok :)

Sambo har forresten lagt på seg mer enn meg :fnise:

Men han har lovt å ta seg sammen nå, for det kan ikke fortsette! :nei::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa, velkommen hjem fra ferie! Lenge siden jeg har vært innom.....er for mange å gå rundt og da når man har barn i hus blir det enda mindre tid.

og se på fine kula di da :rodmer:

håper helga di er bra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Ruccola!

Ser ut som om dere har hatt en kjempebra feire! Skulle gjerne også fått tatt en flott ferie før den lille kommer til verden. :)

Og så fin en mage! Nå kryper den sagte, men sikkert oppover så snart har du vel en hel, og fin kulemage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem med fin babykul! :hjerte: Høres ut som dere virkelig har kost dere på tur - tenk at neste gang så har dere med dere en liten pjokk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...