MonThe Skrevet 13. mars 2011 #1061 Skrevet 13. mars 2011 Så herlig når mannen også kan kjenne, tror det blir litt mer virkelig for de da! Det sa iallefall min! Her en morgen våknet jeg av at kjære lå å "trykte" på magen min, da hadde visst han og den lille hatt en lang samtale de -- lillegull hadde sparket, og kjære hadde trykket litt tilbake, og lillegutt sparket tilbake, igjen og igjen
Teriyaki Skrevet 14. mars 2011 #1063 Skrevet 14. mars 2011 God morgen! Kjempekoselig med spark fra utsiden!
LineGourmet Skrevet 14. mars 2011 #1065 Skrevet 14. mars 2011 Fikk helt tårer i øyekroken jeg! Mye mer spesiellt når han også får kjenne! Utenom UL, var dette var vårt aller første familieøyeblikk . Ååå så koselig! Her tror han han har kjent noe en gang, men er altså ikke sikker.. Han har hånden på magen min hver kveld når vi ser "detektimen", men det er nok ikke hardt nok enda tenker jeg. Tror også kanskje han ligger og sparker innover.. Jeg kjenner han jo godt, men det er altså en innvendig følelse
Gjest Ruccola Skrevet 15. mars 2011 #1066 Skrevet 15. mars 2011 Ja det er deilig Bare kjent det en gang, og det er det sterkeste jeg har kjent sparkene også Nå er det jobb i et par dager før det er helg igjen På lørdag SKAL vi dra å se på vogner! Nå er det ingen bønn! Vi drar jo på ferie om få uker, og da er det plutselig midten av april før vi er hjemme igjen! Nei nå må jeg løpe, ha en fin dag alle sammen!
Gjest Ruccola Skrevet 16. mars 2011 #1068 Skrevet 16. mars 2011 Jeg og kjere hadde en kjempekoselig dag i går Bare tullet og herjet, noe vi ikke har gjort på sikkert 6 mnd! (Kjære har jobbet så enormt mye og har vert mer sliten enn vanlig) Nå merker vi nok begge at de lysere dagene gjør godt for både energi og humør, og i tillegg skal vi jo snart på tur SÅ deilig når vi er i sånn tullemodus, og jeg blir så innmari forelsket i kjære da (Er det fra før av også, bare så veldig deilig den følelsen du får når du smiler og ler så mye at det gjør vondt! ) Så i dag blir det ryddedag så vi kanskje kan få huset opp å gå igjen etter gamelt Ha en god dag damer!
Småkjekset Skrevet 16. mars 2011 #1069 Skrevet 16. mars 2011 Høres ut som en kjempekoselig gårsdag for dere Håper du får en fin dag også
Sushi Skrevet 16. mars 2011 #1072 Skrevet 16. mars 2011 Så koselig Vi hadde også en sånn dag i går! Masse tull, fjas og latter. Kanskje vi er blitt våryre? :gjeiper: 1
Gjest Ruccola Skrevet 16. mars 2011 #1074 Skrevet 16. mars 2011 Høres ut som en kjempekoselig gårsdag for dere Håper du får en fin dag også :klem Det var det Fårr gjort endel i dag, men ikke helt så mye som planlagt. Er så utrolig tørr på hendene at nå har jeg sprukket flere steder Vondt ja! Tørr på leppene også, så kanskje jeg drikker for lite vann? Hørtes triivelig ut!! :klemmer Have a nice day! Takk det samme! Er så deilig å kjenne på forelskafølelsen! :hjerte Det er det Er alltid forelska i min kjære jeg da, trenger bare se ham i øynene så smelter hjertet mitt Men alltid godt med sånne dager innimellom Så koselig :rodmer Vi hadde også en sånn dag i går! Masse tull, fjas og latter. Kanskje vi er blitt våryre? :gjeiper: Ja kanskje det rett og slett er det! Eller skal vi kalle det vårkåte! Så koselig Det er godt med sånne dager! Veldig godt Jeg har da fått litt hemmoroider Har vert borti det tidligere, for mange år siden, men nå kom det igjen i dag. vert treg i magen i mange dager, så spiste en stor neve rosiner i går kveld. Måtte løpe på do på jobb i dag, og da måtte jeg så velig at ting sikkert kom litt for fort (Sorry detaljer ) Så har hatt litt vondt etter det. Så i kveld har jeg tatt en bitteliten slurk med duphalack og det kommer jeg sikkert til å gjøre noen dager fremover for å prøve å begrense skadene. Kjedelig, men er vel sånn en må regne med Nå skal jeg og kjære slappe litt av i sofaen før sengetid Ruccoliten sparker og herjer inni her nå Superdeilig!
Teriyaki Skrevet 17. mars 2011 #1077 Skrevet 17. mars 2011 Hurraaa for 20 uker! :hoppe: 16 uker lenger enn meg, det..hehe
Gjest Ruccola Skrevet 17. mars 2011 #1079 Skrevet 17. mars 2011 Gratulerer med halvveis! :strix: Helt rart å tenke på at jeg er halveis!! Hurraaa for 20 uker! :hoppe: 16 uker lenger enn meg, det..hehe Det går rasende fort, så nyt det! Her blir det ikke titting på barnevogn på lørdag alikevel... Sambo syns visst ikke noe om å kjøre i en time bare for å se på vogn og bilstol Så da får vi ta det i storbyen når vi kommer hjem fra syden i stedet - slik han mente var fornuftig..... Han skal jammen vere glad for at han har rolige meg, og ikke en hormonbombe-gravid! Vi vet jo ikke hva vi vil ha, så jeg syns jo det er på høy tid at vi får tittet litt da! Men,men...får bare smørre meg med litt mer tolmodighet og veeeeeeeeente jeg da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå