Teriyaki Skrevet 10. mars 2011 #1041 Del Skrevet 10. mars 2011 Heihei! Så bra jordmortimen gikk bra! Hvor skal dere reise henne? Jeg er bra misunnelig på dere der altså! Vi blir nok ikke å reise bort før sommeren etter lille frøbel har ankommet, så det er jo en stund til. Men tenker meg en tur til Stavanger til sommeren da, for å besøke familie og sånt. Det må være deilig å ha kommet til uke 19! Jeg ser så utrolig fram til jeg i det minste har kommet til uke 12. Det blir rundt 19 april dersom jeg er så langt på vei som jeg tror jeg er. Prøver bare å tenke positivt, at det sannsynligvis kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. mars 2011 #1042 Del Skrevet 10. mars 2011 Gratulerer med 19 uker Ruccula Litt fin den status-rapporten, tror jeg skal stjele den.. Ferietur du - hvor da? Det er heldig-mamsen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. mars 2011 #1043 Del Skrevet 10. mars 2011 Først: Så kjekt å se at noen andre deler Joikaen! Jeg føler meg så alene om å elske det, men det er en sann glede for meg hver gang vi har det Moro med statusrapport! Kommer sikkert til å ha haugevis av spørsmål til deg hvis det blir min tur en gang, for syns du har så mange stilige oversikter. Kontrollfreaken meg elsker lister! Ja joika er toppen! Jeg er litt kontrollfreak selv, og lærer lett det jeg leser, så bare morro om jeg klarer å lære vide til andre også Med litt googling på nett så finner du helt sikkert en mamma-tights. Bestiller du nå rekker du helt sikkert å få den før dere drar! Viktig å være konfortabel vet du! Nei finner ikke Har lett på laredoute, ellos, H&M og tilogmed sparkjøp. Kjøpte en pirattights på sparkjøp i str XXL så får jeg heller sy den til litt om passformen er dårlig. Så har jeg bestillt gulpekluter(flanellkluter) en ulldrakt til høsten kommer og en sparkebukse i nøytrale farver Heihei! Så bra jordmortimen gikk bra! Hvor skal dere reise henne? Jeg er bra misunnelig på dere der altså! Vi blir nok ikke å reise bort før sommeren etter lille frøbel har ankommet, så det er jo en stund til. Men tenker meg en tur til Stavanger til sommeren da, for å besøke familie og sånt. Det må være deilig å ha kommet til uke 19! Jeg ser så utrolig fram til jeg i det minste har kommet til uke 12. Det blir rundt 19 april dersom jeg er så langt på vei som jeg tror jeg er. Prøver bare å tenke positivt, at det sannsynligvis kommer til å gå bra! Vi skal bare en liten tur til syden Siste ferien vår alene Tiden går fort syns jeg, så før du vet ordet av det er du plutselig 12 uker skal du se! Gratulerer med 19 uker Ruccula Litt fin den status-rapporten, tror jeg skal stjele den.. Ferietur du - hvor da? Det er heldig-mamsen det Ja jeg og syns den var så fin, og så kan man lage den på nytt innimellom ettersom man føler for Vi skal til syden en tur bare, vil ikke legge ut her hvor Er ikke sånn super sommer temperatur der så tidlig, men verken jeg eller sambo liker at det blir for varmt, så det passer oss egentlig fint Så nå går jeg igjennom sommertøyet mitt for å se hva som passer og ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. mars 2011 #1044 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg fant mammatights på HM i dag Men de er veldig store i str. Jeg raska med meg en i L og den var SVÆÆÆÆÆÆÆR! Prøvde den når jeg kom hjem, så må nok bytte i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. mars 2011 #1045 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg må reise i 3 timer til nermeste H&M så nettet er alt jeg har dessverre Og så skal en huske på at en skal ikke gå opp i str når en kjøper gravidklær, en M er tilpasset en M som gravid . Endret 10. mars 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. mars 2011 #1046 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Så fint som du skriver, at det er deres siste ferie alene. Det høres så koselig ut på en måte - at dere skal kose dere sammen, men snart er dere faktisk tre stykker! Endret 10. mars 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 10. mars 2011 #1047 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg må reise i 3 timer til nermeste H&M så nettet er alt jeg har dessverre Og så skal en huske på at en skal ikke gå opp i str når en kjøper gravidklær, en M er tilpasset en M som gravid Da skjønner jeg at det er litt tungvint... Jeg bruker L til vanlig (for det meste iallefall), men denne var giga-svær! Mulig jeg faktisk på ned i en S og det er ikke vanlig for meg og klær fra HM! Har sett at de ikke har de på nettbutikken ja. Kjipt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. mars 2011 #1048 Del Skrevet 10. mars 2011 Ja vi skal kose oss max! Tror nok absolutt vi skal klare å fortsette med å kose oss etter vi blir tre også, men noen langturer bare oss blir det nok ikke på mange år fremover Det er så innmari viktig å huske på å vere kjærester etter man blir foreldre også! Det er vi veldig bevisste på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. mars 2011 #1049 Del Skrevet 11. mars 2011 Nå skal jeg rydde og stelle litt her hjemme før jeg skal pakke og lage klart til hjemreise Har ikke vert hjemme på nesten 2 mnd, så nå gleder jeg meg til å vise frem magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. mars 2011 #1050 Del Skrevet 11. mars 2011 Er ikke så lett det når man allerede er en L/XL..... Joda, er en L jeg også -- og har kjøpt både en i XL og en i XXL på Gina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. mars 2011 #1051 Del Skrevet 11. mars 2011 Bestillte meg som sagt en stor tights på spar kjøp, så får jeg sy den til så den sitter Har en sort capri mammatights som jeg har kjøpt tidligere, men bruker ikke noe spesiellt med sort i syden da Men tar den nok med uansett Et tips er jo å snu tightsene bak frem, da får magen større plass og rumpa mindre Måtte faktisk gjøre det med strømpebuksa mi i bursdag forrige helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 11. mars 2011 #1052 Del Skrevet 11. mars 2011 Et tips er jo å snu tightsene bak frem, da får magen større plass og rumpa mindre Måtte faktisk gjøre det med strømpebuksa mi i bursdag forrige helg Ingen dum idé!! Jeg har kjøpt meg to gravidbukser (en dressbukse og et par jeans, en gravidtights + at jeg har arvet 3 gravidbukser fra min svigerinne. Så nå tror jeg det holder til det blir litt varmere i været og man trenger noe mer sommerlig Ha en flott fredag Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 11. mars 2011 #1053 Del Skrevet 11. mars 2011 Er forresten i et fryktelig rart humør i dag. Ret og slett sliten og lei meg. Tror nok det er Tsunamien som gjør det, jeg satt og gråt i dag tidlig når jeg så det, og har fulgt med i hele dag. Nå har jeg tent lys, og sitter litt apatisk i sofaen, selv om jeg har mye jeg må gjøre i dag..... Får heller stå opp tidlig i morgen, jeg har bare ikke overskudd. Tenk på alle de menneskene som lider, og som har løpt for livet i dag. Grusomt å sitte å se på bildene av bølger som bare sluker i seg hus, biler og alt annet Får liksom ikke fokuset over på noe annet heller... Kanskje jeg må sette på en film...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. mars 2011 #1054 Del Skrevet 11. mars 2011 Kos deg i kveld og i helga. Det er ikke noe unormalt å være litt melankolsk, sliten og nedfor innimellom. Er det stadig vekk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 11. mars 2011 #1055 Del Skrevet 11. mars 2011 Legger igjen en stor fredagsklem! Ikke noe særlig det i Japan nei. Mange som mister sine kjære der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. mars 2011 #1056 Del Skrevet 12. mars 2011 Kos deg i kveld og i helga. Det er ikke noe unormalt å være litt melankolsk, sliten og nedfor innimellom. Er det stadig vekk jeg Jeg pleier ikke å vere det, så dette kom litt brått på kan du si Men er over nå. Kommer ikke til å slå på nyheter igjen på en stund! Legger igjen en stor fredagsklem! Ikke noe særlig det i Japan nei. Mange som mister sine kjære der.. Nei det blør i hjertet mitt med sånne katastrofer. Men nå er det lørdag, solen skinner, jeg styrer rundt litt i huset og skal snart hjem på besøk til familien Så da får dere ha god helg damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. mars 2011 #1057 Del Skrevet 12. mars 2011 Håper du har en finfin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mars 2011 #1058 Del Skrevet 13. mars 2011 Da er jeg hjemme etter en koselig helg med mye besøk Sliten blir man selv om man har sittet mye stille, så nå koser vi oss med en film før det blir tidlig i seng tenker jeg Nyt siste resten av søndag damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mars 2011 #1059 Del Skrevet 13. mars 2011 Nå fikk sambo nettopp kjenne Ruccoliten!!! Har prøvd 4-5 ganger tidligere, men da har verken han eller jeg kjent noe når hånden hans ligger på magen. Nå kjente jeg tydelige spark selv, og flyttet rundt på hånden til kjære. Nei, ingenting, og han ville gi opp. Så kjente jeg noen ninja-spark, og jeg dro raskt kjære sin hånd bortpå magen og presset den inntil magen - og da kjente han det tydelig! Fikk helt tårer i øyekroken jeg! Mye mer spesiellt når han også får kjenne! Utenom UL, var dette var vårt aller første familieøyeblikk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2011 #1060 Del Skrevet 13. mars 2011 Er så koselig når mannen kan kjenne også Etter min kjente første gangen må han bort å kjenne mange ganger om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå