Zia Skrevet 23. februar 2011 #941 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) På tide å legge igjen spor her nå synes jeg ER det UL på gang i morgen? Ingen tippeliste i såfall? Endret 23. februar 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #942 Del Skrevet 23. februar 2011 På tide å legge igjen spor her nå synes jeg ER det UL på gang i morgen? Ingen tippeliste i såfall? Kjære vil ikke vite kjønn vettu Så da er det liksom ikke hjelpi med tippeliste før uti juli Men ja, det er i morgen Tuuuuuusen takk for at du vil vere sladrisen min Zia! Ble skikkelig glad for det! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. februar 2011 #943 Del Skrevet 23. februar 2011 Å ja, det stemmer. Uff, tror jeg hadde sneket meg til å spørre om kjønn når mannen ikke hørte det jeg Får spare tippelisten da! Og tenk hvor kult det blir å være sladris da! Kan jo til og med overbringe nyheten om jente-baby eller gutte-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #944 Del Skrevet 23. februar 2011 Å ja, det stemmer. Uff, tror jeg hadde sneket meg til å spørre om kjønn når mannen ikke hørte det jeg Får spare tippelisten da! Og tenk hvor kult det blir å være sladris da! Kan jo til og med overbringe nyheten om jente-baby eller gutte-baby Jepp, du er superduperheldig! :D Tror nok du kommer til å få spenning å rapportere i massevis, for om jeg er som de andre damene i familien går jeg laaaangt over termin og så får vi nå bare se om jeg er lik mamma eller søs, for mamma hadde kjappe fødsler og søs lange Og uansett har vi 45 minutters kjøretur til sykehuset også, så mulig det blir endel frem og tilbake... om jeg drar inn og fødselen ikke er i gang så blir jeg nok bare sendt hjem Men,men, er jo leeeenge til enda, så dette trenger vi ikke tenke på enda Gleeeeder meg til å titte på vogner og bilseter i morgen etter UL!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. februar 2011 #945 Del Skrevet 23. februar 2011 Ååååh, tenk at du skal ha ordinær UL! Har du sett deg ut noen spesiell vogn som "leder" eller er det helt åpent? Husker da vi handlet vogn og bilsete, det virket så fjernt at vi skulle få en baby som faktisk skulle bruke det. Og vips, så var han kommet, og nå er det bare noen dager til det er gått 3 mndr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. februar 2011 #946 Del Skrevet 23. februar 2011 Lykke lykke til på UL i morgen!!! Og kanskje er det uungåelig å se at det er en liten tissfant på skjermen? Jordmora vår sa "han" hele tiden, og tilslutt måtte jeg spørre henne om hun så at det var en gutt siden hun sa "han" hele tiden Gleder meg til oppdatering i morgen!! Kos dere med vogntitting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 23. februar 2011 #947 Del Skrevet 23. februar 2011 Lykke til på UL i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #948 Del Skrevet 23. februar 2011 Ååååh, tenk at du skal ha ordinær UL! Har du sett deg ut noen spesiell vogn som "leder" eller er det helt åpent? Husker da vi handlet vogn og bilsete, det virket så fjernt at vi skulle få en baby som faktisk skulle bruke det. Og vips, så var han kommet, og nå er det bare noen dager til det er gått 3 mndr. Jupps tiden flyyyyyr! Lykke lykke til på UL i morgen!!! Og kanskje er det uungåelig å se at det er en liten tissfant på skjermen? Jordmora vår sa "han" hele tiden, og tilslutt måtte jeg spørre henne om hun så at det var en gutt siden hun sa "han" hele tiden Gleder meg til oppdatering i morgen!! Kos dere med vogntitting Vi kommer til å presisere at vi ikke vil vite, så jeg regner bare med de er profesjonelle nok til å klare å holde det nøytralt! Men vi kaller ham for "ham" allerede da Lykke til på UL i morgen!! Takk Vi gleder oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #949 Del Skrevet 23. februar 2011 Kommer sikkert ikke til å kunne oppdatere før litt utpå dagen forresten.... Får besøk når vi kommer tilbake fra byen (Mulig jeg sender en "sæsemæss" til Zia, men det får vi nå bare se ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. februar 2011 #950 Del Skrevet 23. februar 2011 Du har jo til og med blå ticker, så det blir jo helt forvirrende om det er en jente nå da :dåne: Masse lykke til i morgen iallfall! Vi venter i spenning på oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #951 Del Skrevet 23. februar 2011 Skal ikke vite kjønn, så tickeren kommer nok til å fortsette med å vere blå så lenge jeg har den følelsen jeg har vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 24. februar 2011 #952 Del Skrevet 24. februar 2011 Lykke til med UL og kooos dere med vogntitting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. februar 2011 #953 Del Skrevet 24. februar 2011 Lykke til på ul og vogntitting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 24. februar 2011 #954 Del Skrevet 24. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. februar 2011 #955 Del Skrevet 24. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. februar 2011 #956 Del Skrevet 24. februar 2011 Sladrer litt for Ruccola jeg Alt stod bra til, men hun kommer ikke hjem på en stund enda. Ny termin 6. august, dvs at hun ble satt tilbake 4 dager. Hadde håpet de ved en feiltagelse skulle se kjønnet jeg, men den gang ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. februar 2011 #957 Del Skrevet 24. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. februar 2011 #958 Del Skrevet 24. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. februar 2011 #959 Del Skrevet 24. februar 2011 Så bra alt stod bra til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. februar 2011 #960 Del Skrevet 24. februar 2011 Takk for sladring Zia mi! Da er vi hjemme! Var "hjemme" i fire tiden, men fikk besøk og dro opp til svigers etterpå så hadde ikke tid å vere innom her. Så tenkte jeg at Zia kunne få oppdatere så dere ikke ble redde for at noe var galt Alt sto bra til! Lå der og vinket til mamman og pappan sin! Legen mente termin ble 6 august, og at jeg er 16+5 i dag.... Skjønner ikke helt det der, for da er jeg satt en hel uke tilbake ukemessig, mens det bare er fire dager terminmessig.... Gidder ikke å skifte ticker nå, men jeg hadde jo en følelsa av å bli satt litt tilbake siden jeg vet at EL var litt sen i forhold til syklusen. Så det er liksom greit det Vi fikk ikke sett på vogner da , vi dro å prøvekjørte biler i steden! Så tar vi neste ledige dag å kjører og titter på vogner når vi har litt bedre tid (Hadde besøk hjemme som stod og ventet på oss....) Så utrolig deilig følelse å se Ruccoliten ligge å sprelle og vinke inni der! Så alle ribbeben, ryggvirvler og andre ben, og så så vi hjertet Alt så fint ut og vi var i lykkerus begge to! Kjære syns dette var veldig stas! Og mens jeg lå på sofaen til svigers her i sted lurer jeg på om jeg kanskje kjente bevegelse! Fortsatt usikker, men det tydligste jeg har kjent sålangt! Morkaka ligger forran, så ikke så rart jeg ikke kjenner noe særlig kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå