Gjest Ruccola Skrevet 7. februar 2011 #881 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, det er spesielt praktisk når man plutselig sitter der med masse rosa klær til gutten som ikke var jente likevel. Hjertelyd er ganske herlig, jeg ble like rørt hver gang. Men første gangen var magisk! Godt sagt Iril! Nei vi har bestemt oss - eller kjære har jo strengt tatt bestemt oss for å ikke vite, så da blir det sånn Han er urikkelig når han har bestemt seg for nue Magisk var det absolutt Nå er det natta på Ruccola og Ruccoliten! Så satser vi på å vokne uthvit og friske i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. februar 2011 #882 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi skal heller ikke vite neste gang. Og det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. februar 2011 #883 Del Skrevet 8. februar 2011 Fikk forresten beskjed om å begynne å ta tran eller omega 3 med jordmor. Kom på at jeg hadde i skapet, og når jeg så boksen, kom jeg på at jeg tvang i kjære to for dag i tiden før vi ble gravide! (Hadde såklart lest at svømmerne hans fikk mer å gå på av det ) Aner jo ikke om det var det som gjorde susen, men det er jo verdt et forsøk da! Så der har dere et godt tips prøvere! Ellers skulle jeg spise leverpostei, kjøtt og annet sånt som har naturlig jern i seg, så kunne jeg kanskje slippe unna jerntilskudd senere i svangerskapet (Kan vist få så hard mage av det) Så her sitter jeg med leverpostei på skiva Jernlagerne mine er foreløpig flotte, men det kan endre seg raskt, så like greit å vere føre var. Hadde vondt i leggene etter jobb i går, så i dag er støttestrømpene kommet på. Har ikke vert flink å bruke dem i set siste (Har bare to eller tre par, og de må jo vaskes hver dag de om andre sokker...prøvde meg på en todagers med dem, men guuuuud som beina mine stinket da! ) Glemte å si at fundusmålet mitt låg MIDT på streken og det var jordmor veldig fornøyd med Er fortsatt to kg under startvekt, men det var ikke noe å bekymre seg over, det kommer igjen Og med en BMI på 25-26 så har jeg uansett ikke noe å frykte. Nå er det jobb, så da får dere ha en finfin tirsdag damer ...er det forresten sesongstart på frustrerte fruer i kveld....? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 8. februar 2011 #884 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja det er sesongstart på frustrerte fruer ikveld! Ha en fin dag på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. februar 2011 #885 Del Skrevet 8. februar 2011 Ååh så koselig å få høre hjertelyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. februar 2011 #886 Del Skrevet 8. februar 2011 Så koselig å få høre hjertelyden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #887 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg termindatoen din Hjertelyden var så stas at jeg tok den opp på telefonen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammatrollet Skrevet 8. februar 2011 #888 Del Skrevet 8. februar 2011 Legger igjen et spor her jeg! Er litt treig med å oppdatere meg her på forumet, men skjerpings nå! Må innrømme at jeg ikke har lest hele dagboken, men tror jeg har fått med meg essensen. Håper du har en flott tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. februar 2011 #889 Del Skrevet 8. februar 2011 Ja det er sesongstart på frustrerte fruer ikveld! Ha en fin dag på jobb! Fikk ikke sett det, så får vel laste det ned tenker jeg Ååh så koselig å få høre hjertelyden Ja det var det! Så koselig å få høre hjertelyden!! Skikkelig deilig lyd Jeg termindatoen din Hjertelyden var så stas at jeg tok den opp på telefonen min :ler Ja var det bursdagen din det? Ja, hadde tenkt å ta opp som sagt, men glemte det helt der og da! Legger igjen et spor her jeg! Er litt treig med å oppdatere meg her på forumet, men skjerpings nå! Må innrømme at jeg ikke har lest hele dagboken, men tror jeg har fått med meg essensen. Håper du har en flott tirsdag! Heisann Nei 45 sider er vel litt drøyt å lese gjennom, men så lenge du har fått med det det siste får vel det vere greit Tirsdagen har vore bra den Ikke heeeelt 100% i støk enda, men bedre enn i går Vert på kafe med en venninne og det var kjempekoselig Nå er det natta før en tur til tannlegen i morgen tidlig... Gruer meg for har så problem med å ha ting baki halsen og brekker meg lett for tiden Men får bare se hvordan det går og heller avbryte om det blir for ekkelt. Natta damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. februar 2011 #890 Del Skrevet 9. februar 2011 Da er tannlegen over og det gikk helt fint! Brakk meg ikke en eneste gang jo! Skal ikke på jobb før tolv i dag, så nå skal jeg prøve å sove i en liten time, for jeg har sovet så utrolig dårlig i natt! Lurer forresten på om jeg kanskje kjente bevegelse i natt ...men er VELDIG usikker siden jeg lå halvvåken og drømte MYE rart..... Men husker litt hvordan følelsen var, så nå skal jeg jammen kjenne etter! (Lå på magen lenge i natt, og det var da jeg tror jeg kjente noe ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. februar 2011 #891 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kjente det første gang da jeg lå på magen jeg også Og var ganske nøyaktig på samme uke som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. februar 2011 #892 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg kjente det første gang da jeg lå på magen jeg også Og var ganske nøyaktig på samme uke som deg. Morro! Men er somsagt usikker på om jeg drømte eller ikke, så gjett hvem som kommer til å legge seg på magen mye fremover! Fikk sove i over en time på sofaen, så nå føler jeg meg mye mer opplagt og klar for en ny dag på jobb Snakkes damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. februar 2011 #893 Del Skrevet 9. februar 2011 Er ikke lett det der med bevegelse i starten altså.. Nå vet jeg med sikkerhet at det er mini jeg kjenner, men har gått noen uker og lurt fælt Men er så spennende og moro.. Gleder meg til jeg kjenner supertydelige spark, og at min kjære også kan kjenne utenpå magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. februar 2011 #894 Del Skrevet 9. februar 2011 144 jeg tror også du har en liten gutt inni der. Et bra sted å finne nøytrale klær syntes jeg ebay var bra.. Jeg husker jeg blødde endel fra nesa men var fordi jeg kastet opp så mye, legen mente det var ikke noe Å stresse med, men skulle passe meg å ikke bruke nesespray. Ta vare på kroppen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. februar 2011 #895 Del Skrevet 9. februar 2011 .. gjett hvem som kommer til å legge seg på magen mye fremover! Nyt å ligge på magen så lenge du kan -- jeg klarer ikke å ligge på magen lengre, føler jeg ligger på en stor sten eller noe, og skviser noe der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. februar 2011 #896 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er bursdagen til Poppelen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 10. februar 2011 #897 Del Skrevet 10. februar 2011 Er ikke lett det der med bevegelse i starten altså.. Nå vet jeg med sikkerhet at det er mini jeg kjenner, men har gått noen uker og lurt fælt Men er så spennende og moro.. Gleder meg til jeg kjenner supertydelige spark, og at min kjære også kan kjenne utenpå magen Koselig Gleder meg! 144 jeg tror også du har en liten gutt inni der. Et bra sted å finne nøytrale klær syntes jeg ebay var bra.. Jeg husker jeg blødde endel fra nesa men var fordi jeg kastet opp så mye, legen mente det var ikke noe Å stresse med, men skulle passe meg å ikke bruke nesespray. Ta vare på kroppen nå Ja, tenker gutt vi også Har ikke brukt nesespray eller kastet opp. satt helt i ro og pratet... Nyt å ligge på magen så lenge du kan -- jeg klarer ikke å ligge på magen lengre, føler jeg ligger på en stor sten eller noe, og skviser noe der inne Ja, kjenner det ikke er lenge jeg kan gjøre det Det er bursdagen til Poppelen min å, så koselig Må bare fortelle dere noe koselig... Jenta jeg var bonusmamma for i mange år er blitt stor, og venn med meg på facebook. Hun hadde en sånn sak på siden sin der hun ba folk om å sende et nr mellom 1 og 100 til mailen, og så skulle hun skrive noe om denne personen på profilen sin. anonymt, med bare dette nummeret som referanse til hvilken person det er til. Jeg tok å sendte henne et nr, og sa jeg slengte meg med Og jeg fikk så koselig svar at jeg holdt på å begynne å gråte! Hun skrev at jeg alltid var så snill og god og at hun savnet meg Det er maaange år siden jeg var en del av hennes liv, så det er utrolig rørende at hun husker på meg og tenker på meg enda Jeg savner henne også! Jeg var tross alt i livet hennes i maaange år... Det er det som er så trist med stefamilier....de kan forsvinne på et blunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. februar 2011 #898 Del Skrevet 10. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. februar 2011 #899 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå kommer det snart noen som varer for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. februar 2011 #900 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå kommer det snart noen som varer for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå