MonThe Skrevet 29. januar 2011 #841 Del Skrevet 29. januar 2011 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. januar 2011 #842 Del Skrevet 29. januar 2011 Sier det samme, god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. januar 2011 #843 Del Skrevet 29. januar 2011 Hm, når jeg trykket F5 skiftet det faktisk! Hvorfor er det sånn? Får alle dere da mitt gamle bilde til dere trykker F5?? hvem kan ane det da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. januar 2011 #844 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg måtte trykke F5 for å få opp den nye flotte avataren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. januar 2011 #845 Del Skrevet 30. januar 2011 God morgen! For en fin ny avatar du har fått deg Måtte ikke trykke F5, den var der av seg selv Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. januar 2011 #846 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg måtte trykke F5 for å få opp den nye flotte avataren din Så iriterende da! Trodde liksom ting skulle oppdatere seg selv God morgen! For en fin ny avatar du har fått deg Måtte ikke trykke F5, den var der av seg selv Ha en fin søndag Jammen det var da bra Line, da var det kanskje bare en overgang da Takk forresten Jeg har "lånt" den fra nettet, men har forandret den ganske mye da, så satser på det går greit... Hva er tjangsen for at akkurat den personen som har laget bildet skal droppe innom min side her på KG liksom.... Jeg har faktisk minsket magen veldig på bildet, det med større mage tenkte jeg å forandre til senere Nå skal jeg bare fly litt rundt i huset, pakke inn gave og litt sånt (Om jeg finner tape da! Mener å huske jeg er tom! ) Så bærer det avsted i bursdagsbesøk Har begynt å få igjen lysten på søtt, så tenker det blir et kakestykke eller tre Sliter litt med antrekk eneste! Tror jammen jeg må handle litt en dag! (Vil liksom ikke gå med trange topper helt enda, så de får fint ligge i skuffen noen uker til ) Jeg har forresten fått veldig mage! Var på middag med svigers i går, og de så den veldig tydelig! Jeg ser det jo selv også, men det viser nesten ikke i den posituren jeg tat ukebildene i. Skal se om jeg legger ut et bilde en dag om jeg bare får til å lage det til som jeg tenker Nei, nå må Ruccola vere litt virvelvind og se om hun finner en aldri så liten rull med tape! God søndag damer! Endret 30. januar 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. januar 2011 #847 Del Skrevet 30. januar 2011 Åj, glemte å juble for 14 uker i går! I følge boken min er nå de fleste SA'er overtått, så faren for det er nå myyyyyye mindre! (Jeg har to venninner som har mistet i uke 13, så jeg har ikke slått meg til ro med uke 12 nei.... Men nå kjenner jeg at jeg begynner å tro på at dette skal gå veier! 14 uker og 1 dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. januar 2011 #848 Del Skrevet 30. januar 2011 14 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. januar 2011 #849 Del Skrevet 30. januar 2011 :strix: 14 uker :strix: Det er deilig, når man selv begynner å få trua på at det kommer til å gå veien Veldig fint bilde foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 31. januar 2011 #850 Del Skrevet 31. januar 2011 :strix: 14 uker :strix: Det er deilig, når man selv begynner å få trua på at det kommer til å gå veien Veldig fint bilde foresten! Takk Liker det godt selv, men er veeeldig uvant å ikke ha de grønne bladene mine! Ser liksom ikke innleggene mine igjen ER så trett i dag! Har sovet ELENDIG, og bare drømt teite drømmer Våknet med sureleppe ned på knærne, og var bare trist og lei! Husker tre forskjellige drømer. I alle tre var jeg misslykket og klønete, og allle bare mobbet meg for det. Det var puttet inn i situasjoner som var både kjente og ukjente (veeeldig ukjent å skulle hoppe sammen med Romøren i hoppkonkurranse ja! :gjeiper: ) og alt bar bare fælt! Klarer ikke å riste det av meg føler jeg. Gode venninner kritiserte meg for "feil" som aldri har plaget dem før og masse mennesker fra hjembygda mi var bare kritiske og teite og jeg følte meg bare SÅ alene...... Kommer nok fra at vi så "Wanted" på tv i går tenker jeg, for hovedpersonen der ble mobbet og sett ned på av alle :gjeiper: Så konklusjonen er: Jeg er lett påvirkelig for tiden! Men travelt er det, og jeg håper jeg klarer å riste av meg følelsen til jeg kommer på jobb Så tror jeg nok det blir en time på sofaen når jeg kommer hjem, for sambo skal på møte. Skulle gjerne ha lagt meg igjen nå, men jeg må nok bare holde ut God mandag damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. januar 2011 #851 Del Skrevet 31. januar 2011 Så kjedelig med sånne drømmer - jeg drømte også helt ville drømmer i svangerskapet.. Man blir sliten av å drømme så fælt, men man får jo ikke gjort noe med det heller.. Ha en flott uke og sov en times tid etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. januar 2011 #852 Del Skrevet 31. januar 2011 KJip måte å starte dagen på, med ekle drømmer man ikke får helt ut av kroppen Jeg drømte jeg var på fest i natt jeg, både drakk og røyka --- og så oppdaga jeg plutselig at jeg var gravid, noe jeg hadde glemt En lettelse å våkne, og være edru og "urøykt" Håper humøret stiger utover dagen Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 31. januar 2011 #853 Del Skrevet 31. januar 2011 Så kjedelig med sånne drømmer - jeg drømte også helt ville drømmer i svangerskapet.. Man blir sliten av å drømme så fælt, men man får jo ikke gjort noe med det heller.. Ha en flott uke og sov en times tid etterpå Tror ikke jeg orker å sove nå faktisk, tror heller jeg skal ta kvelden ekstremt tidlig å håpe på en drømmeløs natt! KJip måte å starte dagen på, med ekle drømmer man ikke får helt ut av kroppen Jeg drømte jeg var på fest i natt jeg, både drakk og røyka --- og så oppdaga jeg plutselig at jeg var gravid, noe jeg hadde glemt En lettelse å våkne, og være edru og "urøykt" Håper humøret stiger utover dagen Ruccola! Ja, er bedre nå, glemte det når jeg kom på jobb heldigvis Jeg drømmer mye rart til vanlig, så dette er rett og slett sært! Nå skal jeg stryke litt klær, så er det sofaen for resten av kvelden-før senga kaller Mannen har forresten laget middag i dag! Bare stekt en pizza siden han skulle på møte, men alikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. januar 2011 #854 Del Skrevet 31. januar 2011 Ekkelt med kipe drømmer som ikke ristes av så lett. Jeg drømmer så lite jeg syns jeg.. venter i grunn fortsatt på de levende og høyst merkverdige drømmene Kanskje de kritiske personene var underbevistheten som snakket? Jeg har tenkt en del på det i det siste. Alle disse forventningene som hele verden (!!?) har til oss nå som vi skal bli mødre. Jeg blir helt matt jeg når jeg tenker på det :dåne: Så tenker jeg at man gjør jo så godt man kan og prøver å gjøre alle de rette valgene for barnet sitt. Men det er jo garantert folk som mener noe annet enn det vi mener? Jeg blir litt usikker... men prøver å overbevise meg om at det er hva jeg og kjære mener og gjør, som betyr noe... Hold ut til kvelden! Jeg er usannsynlig trøtt selv i dag. Sov lett og alt for lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. februar 2011 #855 Del Skrevet 1. februar 2011 Ekkelt med kipe drømmer som ikke ristes av så lett. Jeg drømmer så lite jeg syns jeg.. venter i grunn fortsatt på de levende og høyst merkverdige drømmene Kanskje de kritiske personene var underbevistheten som snakket? Jeg har tenkt en del på det i det siste. Alle disse forventningene som hele verden (!!?) har til oss nå som vi skal bli mødre. Jeg blir helt matt jeg når jeg tenker på det :dåne: Så tenker jeg at man gjør jo så godt man kan og prøver å gjøre alle de rette valgene for barnet sitt. Men det er jo garantert folk som mener noe annet enn det vi mener? Jeg blir litt usikker... men prøver å overbevise meg om at det er hva jeg og kjære mener og gjør, som betyr noe... Hold ut til kvelden! Jeg er usannsynlig trøtt selv i dag. Sov lett og alt for lite Ja, sant det, drømmer kan vere slitsomme så det holder, så bare ver glad for at du kanskje slipper unna! Man må bare stole på seg selv, og er man usikker spør man enten jordmor, eller en venninne du mener har gjort en god jobb med sine barn! Ver skeptisk til alle andre råd, og følg hjertet ditt på hva som kommer til å fungere for deg og dine Man kommer nok raskt inni ting, men usikker vil man alltid vere til tider, man kommer jo opp i nye og ukjente situasjoner hele tiden Jeg fikk strøket en god del klær i går, så i dag skal jeg ikkje gjøre annet enn å sette på en maskin med klær og sette på oppvaskmaskinen etter middagen! Driver å lager middag nå, så skal kjære på trening, så da er det date med sofaen for meg Det er slankekrigen(The biggest loser) på fem i kveld og det følger jeg med på Syns det er et kanonbra program og skulle ønske de gjorde det på norsk også! Er så utrolig mange der ute som trenger hjelp til å komme i gang med vektnedgang, og jeg syns dette programmet er en kanonbra motivator! Masse gode tips til trening og sunt kosthold, og samtidig er de litt psykologer oppi alt også å leter etter grunnen til hvorfor man ble overvektig i det hele tatt. For det er vistnok en stor det av nøkkelen til å klare å holde på den nye livsstilen Nå kaller middagen, vi får snakkes damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 1. februar 2011 #856 Del Skrevet 1. februar 2011 Innom med en Har dessverre ikke så mye å bidra med på gravid-fronten, men følger spent med og suger til meg alt av tips og informasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. februar 2011 #857 Del Skrevet 2. februar 2011 Innom med en Har dessverre ikke så mye å bidra med på gravid-fronten, men følger spent med og suger til meg alt av tips og informasjon Bare kjekt du er innom Og morro om du faktisk lærer noe her også I natt har jeg faktisk vert bussjåfør i sydenland med firefelts motorvei! Hvelva ikke bussen, men jammen tror jeg at det var nære på jeg kjørte ned en person eller tre..... Kan jeg ikke få litt mer normale drømmer snart da! Jobb i dag og i morgen, så er det HELG! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. februar 2011 #858 Del Skrevet 2. februar 2011 Jobb i dag og i morgen, så er det HELG! :D Jaaaaaa!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. februar 2011 #859 Del Skrevet 2. februar 2011 Jaaaaaa!!!!! Her og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. februar 2011 #860 Del Skrevet 3. februar 2011 Da har jeg tatt helg! Fri både fredag, lørdag og søndag!!!!! Så er det jordmor på mandag! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå