Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Jeg eeeeeeelsker min Go! :hoppe:

Vi har plass til en diger Voksi Classic og baby i bagen, så den er ikke liten. Men kan hende det hadde blitt trangt dersom han var født på sommeren og jeg skulle hatt pose når han var 4-5 mndr. Da hadde jeg nok valgt en annen, men aner ikke hvilken.

Kan du da måle bagen din og skrive her til meg....? :sjenert:

Finner ikke målene på bagdelen nemlig :)

Heller veeeeldig mot den vognen, så vil liksom vere sikker på at man kan bruke bagen i 6-7 mnd før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Blir masse feil, skriver med en hånd mens Murmel sover på den andre. :fnise:

Nei det er vel ikke det enkleste :fnise:

Hm, 31 x 76....

76 er jo kanskje ikke så langt da, med tanke på at en 6 mnd gammel baby ligger på kanskje rundt 70 cm, og så skal en ha plass til vinterpose...

Men jeg har veldig lyst på denne vognen altså!

Så tror nok vi drar og titter på den til våren alikevel, så får vi se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo ikke ha pose, mange bruker lammeskinn og dyne, evt et ullpledd under dyna eller en tynn sovepose i ull under. 76 er ikke så langt nei, velger du Simo f.eks får du 90 cm. Men Go'en har som sagt en av de største bagene av den type vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Du må jo ikke ha pose, mange bruker lammeskinn og dyne, evt et ullpledd under dyna eller en tynn sovepose i ull under. 76 er ikke så langt nei, velger du Simo f.eks får du 90 cm. Men Go'en har som sagt en av de største bagene av den type vogn.

Ja, er jo sant det :)

Evt kan jeg jo ha en sånn soveposetype som vi brukte når vi var små, de tar jo mindre plass enn en voksipose f.eks :)

Når jeg tenker meg om så kommer vi nok ikke til å gå noen langturer. Her vi bor nå er avstandene store, så man kan liksom ikke gå til besteforeldrene, og venner bor nermt, eller langt borte så man tar bilen om man skal til de langt borte ;)

Så vi får vurdere det når vi skal begynne å titte på vogner, men jeg har en følelse av at det fint kan bli denne ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende å kunne kikke på vogner da... :Nikke:

Har ikke tenkt på noe slikt enda vi, men kjenner mange som har alt sånt ferdig planlagt før de en gang er gravide. Noen er mer ivrige enn andre kanskje... :vetikke:

Fint at du kan gå foran meg og gjøre deg opp masse erfaringer om utstyr og slikt da, så kan jeg bare flyte på alle kunnskapen din når det blir min tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Så spennende å kunne kikke på vogner da... :Nikke:

Har ikke tenkt på noe slikt enda vi, men kjenner mange som har alt sånt ferdig planlagt før de en gang er gravide. Noen er mer ivrige enn andre kanskje... :vetikke:

Fint at du kan gå foran meg og gjøre deg opp masse erfaringer om utstyr og slikt da, så kan jeg bare flyte på alle kunnskapen din når det blir min tur :fnise:

Jeg hadde nå tenkt og småfundert på mye fra før av, men ingenting banka og bestemt ;)Og vogn hadde jeg bare bestemt meg for å vente til jeg faktisk var gravid, for den jungelen det er å sette seg inn i, og forandrer seg så raskt, så det så jeg ikke poenget med!

Kjedelig om den modellen jeg da hadde forelsket meg i - var gått ut!

Men jeg skal lære alt, og så skal jeg lære videre til deg Zia :fnise:

Tipper på du blir liggende hakk i hel, for nå føler jeg på at det er deres tur altså! :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Vi vil visst ikke det sier sambo.... :sjenert:

Jeg skulle nå gjerne visst da, men vi er to om dette, og jeg klarer ikke å vite uten å si det til ham, så da får det bli sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil visst ikke det sier sambo.... :sjenert:

Jeg skulle nå gjerne visst da, men vi er to om dette, og jeg klarer ikke å vite uten å si det til ham, så da får det bli sånn ;)

Du har noen uker å overtale han på da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Du har noen uker å overtale han på da ;)

Det er nå litt urettferdig når han rett og slett ikke vil vite :)

Neida, jeg klarer å vente til fødselen med å vite, men er jo aldri sikker på ultralyden uansett ;)

Men mannen mener faktisk det er hele meningen med fødselen da...å få vite kjønn.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å ikke vite!! :nigo: Tipper du får en gutt ;) Wow, 4. bildet på tickeren allerede :tommelsmil:

Kom over dette en dag, og tenker du syns det er spennende :jepp: Vår vogn er faktisk en av de lengste, 89 cm, men jeg har allerede byttet til sittedelen og han er 5 mnd gammel. Ble trangt oppi der med lammeskinnspose. Goffel er 67 cm lang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Så spennende å ikke vite!! :nigo: Tipper du får en gutt ;) Wow, 4. bildet på tickeren allerede :tommelsmil:

Kom over dette en dag, og tenker du syns det er spennende :jepp: Vår vogn er faktisk en av de lengste, 89 cm, men jeg har allerede byttet til sittedelen og han er 5 mnd gammel. Ble trangt oppi der med lammeskinnspose. Goffel er 67 cm lang nå.

Vetu, tenker gutt jeg også :)

Vet ikke helt hvorfor, kanskje fordi det absolutt er mest gutter i familien og vi sikkert ikke kan lage annet :fnise:

Men kommer det en liten jente ut i august, så sier jeg absolutt ikke noe på det altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ruccola

vil at du skal vite jeg er innom, ikke alltid så flink å legge igjen en beskjed da :sjenert:

hurra 2 trimester :hoppe: gud tiden flyr her inne jo, og så koselig at folk har begynnt å få vite om gode nyheten :)

Så spennende å ikke vite da, her var vi veldig for å vite, men tror faktisk hvis vi noen gang skulle få et barn til så skulle vi ventet bare for å ha litt spenning i det :)

:klem:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ruccola

Hm, har vert inne og skiftet både bilde og avatar, men det kommer ikke opp :klø:

Spent på om det har fikset seg til jeg kommer fra jobb :jepp:

God helg alle! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...