Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Vi hadde ikke sex på over 6 mnd vi, midtveis i svangerskapet og til ungen var 2 mnd :sjenert: Så syns ikke to uker er så lenge :ler:

Men fint at det ser ut til å ordne seg da :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. desember 2010: Det lille hjertet slår

Embryoet er ca. 2 millimeter langt. :hjerte:

25. desember 2010: Bevegelse

Denne uken vil embryoet begynne å røre på seg, men det er en stund til du kan kjenne bevegelser imagen. Den lille er nå på størrelsen med et jordbær.

++++

Hvor fant du den fine oversikten ? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du den fine oversikten ? :hjerte:

Åååå, det skrev jeg ikke ned..... :(

Søkte på termin, hjerte, uker eller noe sånt på google, og klikket meg inn på forskjellige.....

Vet ikke om det hjelper, men jeg vet ikke noe mer.... :flau:

Er begynt med veldige kvalmebyer de siste dagene! Føler meg helt likblek... Har begynt med seabands, men usikker på om det hjelper. Klarer ikke ha de på så mange timer i strekk, for de er litt stramme.

Ellers har jeg vert veldig forstoppet den siste uken :(

Ikke behagelig, og noe jeg ellers aldri er plaget med.

Skikkelig uvant å bruke lang tid på do! :sukk:

Klager ikke altså, bare konstaterer fakta :fnise:

Nå skal jeg pakke inn et par julegaver så skal jeg rett i seng :)

Natta damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må drikke dette, det smaker helt horribelt, men jeg hadde ikke kommet meg gjennom første del av svangerskapet uten. Ikke vent til du blir skikkelig forstoppet. :klemmer:

signerer, men jeg syntes ikke den smakte så horribelt......MEN jeg kastet opp så å si alt jeg drakk til og med vann så går ikke an å sammenligne med meg.

ellers håper jeg du og spiralita har det bra.....jepp jeg allerede tror dette går strålende og du bærer en liten jente :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må drikke dette, det smaker helt horribelt, men jeg hadde ikke kommet meg gjennom første del av svangerskapet uten. Ikke vent til du blir skikkelig forstoppet. :klemmer:

Takk for tipset, er innnkjøpt og klar til bruk :)

Hvor mye tar man om man bare vil hjelpe til litt? en gang for dag, men hvor mye?

Innom med en onsdags :klem: , håper dagen din er fin! :)

Takk, og klem tilbake!

Er ikke så mye her inne nå. Jobber mye for tiden, og har ikke overskudd til dataen :sjenert:

signerer, men jeg syntes ikke den smakte så horribelt......MEN jeg kastet opp så å si alt jeg drakk til og med vann så går ikke an å sammenligne med meg.

ellers håper jeg du og spiralita har det bra.....jepp jeg allerede tror dette går strålende og du bærer en liten jente :klem:

Jeg pleier å ta medisiner greit, så tenker denne også skal gå greit ned :) (Vet man også kan blande den med litt melk, det gjorde vi med et forstoppet barn i barnehagen jeg jobbet i før )

Jeg har drømt det blir en gutt, så jeg snakker om "ham" til sambo :rødme:

Ellers er jeg ikke mye her inne om dagene. Litt dårlig nett i snøkavet, og har ikke overskudd til alt.

Jobben tar veldig mye energi, og så er huset her på halv åtte, så mye å henge fingrene i!

Har hatt en uke med mye kvalme og fått gjort nesten nada!

Men nå kjenner jeg at det er en bedre dag, så skal jammen slenge med rundt og se om jeg får vasket litt og kanskje pyntet også! :hoppe:

Tok en halv postafen kvalmestillende i går før jobb. Hjalp litt utpå dagen følte jeg, og har ikke fått noe særlig kvalme i dag heller... Står på pakken at de virker i 12-24 timer.... kan de sitte SÅ lenge i, når jeg bare tok en halv...?

Tok den i 12 tiden i går.

Stod på pakken man skulle rådføre seg med lege før man tar dem i svangerskap, men jeg vet flere gjør dette, og når jeg bare tar en halv regner jeg bare med det er greit :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, er innnkjøpt og klar til bruk :)

Hvor mye tar man om man bare vil hjelpe til litt? en gang for dag, men hvor mye?

Jeg bare tok en slurk jeg, før jeg la meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstoppelse er noe herk :tristbla: Jeg har begynt å spise svisker, og det hjelper heldigvis.

Så godt at du har litt mer energi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lege sier i alle fall at postafen er trygt. Og jeg synes også de hjelper litt ut på dagen, men ikke mot morgenkvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så flink til å skrive i andres dagbøker for tiden, men jeg er innom å leser hver dag, for å se om du har det bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det veldig bra damer, takk for at dere holder liv i boken min når jeg ikke gjør det selv :fnise:

Er mye trett, og har i tillegg mye å gjøre, så data blir ikke prioritert :)

Er 8+ 2 i dag! :hoppe:

Gleder meg sånn til juleaften når vi skal fortelle det til familien!!! :nigo:

Har funnet en snedig ¨måte å fortelle det på, så gleder oss til å se hvor lang tid det går før de skjønner, og begynner å rope og skrike av glede... :fnise:

(Første barnebarn og niese/nevø på mannens side :) )

Ellers alt bra her! Mye jobbing som sagt, men får ta endel ekstra pauser, så det går stort sett fint ;)

Benytter anledningen til å ønske alle her inne en riktig god jul, og at alle får det de ønsker seg aller mest til jul! :jepp:Kjempestore klemmer fra Ruccola, som faktisk har gått ned en kilo, og lurer jammen på om hun bare er oppblåst, eller om noe nedi der driver å flytter alt annet oppover i magen... :fnise:

Er begynt å ta ukebilder, så jeg kan studere når magen faktisk kommer :hjerte:

:hjerte: GOD JUL TIL STORE OG SMÅ! :hjerte:

:klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...