Gjest Ruccola Skrevet 4. desember 2010 #601 Del Skrevet 4. desember 2010 Du har nok rett Nilla... Har gitt beskjed om at jeg ikke kommer... Orker rett og slett ikke å gå rundt å vere redd på jobb, da er det bedre å fordype seg i en film eller et tv-program å bare vere sofagris..... Sambo har kjempemye på tapeten i dag, så jeg vil egentlig ikke bekymre ham kjenner jeg....han har MER en nok med jobb og diverse prosjekter som skal vere klare før helgen er omme...... Men skal opp å vekke ham og fortelle ham nå. Orker ikke tenke helt alene..... :snufs: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 4. desember 2010 #602 Del Skrevet 4. desember 2010 Tenker nok kjæresten din syns dette er MYE viktigere enn all søvn jeg. Man må stå sammen i sånt. Og så må du huske at det trenger ikke å komme av en truende abort heller. Har så lyst til å gi deg en ekte klem nå, Ruccola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. desember 2010 #603 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns det var riktig av deg å bli hjemme! Du og lille spire er mye viktigere enn jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 4. desember 2010 #604 Del Skrevet 4. desember 2010 Kjære Ruccola - husk på at når du er gravid er slimhinnene skjøre og tåler nesten ingenting. Jeg håper og tror at dette kommer til å gå kjempebra - ta vare på deg selv og den lille i magen din Den siden du leter etter som gir deg oversikt over hvor du kan finne et bankende er på babyverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. desember 2010 #605 Del Skrevet 4. desember 2010 Syns det er helt riktig av deg å holde deg hjemme i dag Håper at dette ikke er noe annet enn skjære slimhinner Kos deg på sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. desember 2010 #606 Del Skrevet 4. desember 2010 Tenker nok kjæresten din syns dette er MYE viktigere enn all søvn jeg. Man må stå sammen i sånt. Og så må du huske at det trenger ikke å komme av en truende abort heller. Har så lyst til å gi deg en ekte klem nå, Ruccola! Ja, han var ikke glad for å måtte gå i fra meg i dag. Vet at det ikke trenger å bety noe, men man blir jo så inderlig redd! Har ikke noe vondt, utenom såvidt stikking av og til, men det har jeg vel kanskje til vanlig også når jeg tenker meg om. Tar godt imot en nett-klem også Syns det var riktig av deg å bli hjemme! Du og lille spire er mye viktigere enn jobben. Ja, det er vi jammen! Prøver å slappe av og ikke tenke så mye på det. Var ingenting når jeg var på do i sted. Kjære Ruccola - husk på at når du er gravid er slimhinnene skjøre og tåler nesten ingenting. Jeg håper og tror at dette kommer til å gå kjempebra - ta vare på deg selv og den lille i magen din Den siden du leter etter som gir deg oversikt over hvor du kan finne et bankende er på babyverden Ja, jeg håper på det beste jeg også! Syns det er helt riktig av deg å holde deg hjemme i dag Håper at dette ikke er noe annet enn skjøre slimhinner Kos deg på sofaen Det håper jeg også Sambo ville ikke gå i dag, men har masser å gjøre, så jeg sendte ham pent avgårde. Ligger å ser litt film og bare prøver å slappe av og tuller meg godt inni teppet mens snøen daler ned ute. Vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste. Vet ikke om jeg kommer til å takle julen om dette nå ikke går, så det MÅ bare gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2010 #607 Del Skrevet 4. desember 2010 Godt du holder deg hjemme Håper virkelig det bare er skjøre slimhinner Ruccola , og at dette går veien. Jeg hvor skummelt jeg synes det var med slik utflod, og kan tenke meg at det er en del flere tanker som surrer hos deg Sender deg mange gode tanker og håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. desember 2010 #608 Del Skrevet 4. desember 2010 Godt du holder deg hjemme Håper virkelig det bare er skjøre slimhinner Ruccola , og at dette går veien. Jeg hvor skummelt jeg synes det var med slik utflod, og kan tenke meg at det er en del flere tanker som surrer hos deg Sender deg mange gode tanker og håper på det beste Takk Pusilus Ja det er mange tanker som surrer! Noen få positive som sier at dette går bra, mens veldig mange av dem gjør meg redd og bekymret. Har vert på do flere ganger og sålangt er der ikke noe mer ihvertfall. La oss håpe det ikke kommer noe mer heller! Er nok skremt fra før av! Holder sofaen resten av dagen tenker jeg. Har mye jeg skulle gjort i huset, men rotet og støvet går ikke sin vei, så det får bare vente! Lurer på om sambo har tid å komme hjem å lage middag i dag....... sofadyret begynner å bli litt sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. desember 2010 #609 Del Skrevet 4. desember 2010 Kjære Ruccola Tenk at i "gamle dager" var det forbudt av kvinner i første ukene å jobbe, stresse, og alt det der.......uansett om vi er kommet i et samfunn hvor "gravide kvinner bør klare alt", så må jeg si at det er INGEN som takker man på slutten om man har kjørt kroppen for langt..........nå med din tidligere historie så synes jeg da det er super viktig at du lytter på kroppen og tar det med ro og heller "gir litt shit" i jobben ......for spira er jo laaaaaangt mer viktigere akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. desember 2010 #610 Del Skrevet 4. desember 2010 Kjære Ruccola Tenk at i "gamle dager" var det forbudt av kvinner i første ukene å jobbe, stresse, og alt det der.......uansett om vi er kommet i et samfunn hvor "gravide kvinner bør klare alt", så må jeg si at det er INGEN som takker man på slutten om man har kjørt kroppen for langt..........nå med din tidligere historie så synes jeg da det er super viktig at du lytter på kroppen og tar det med ro og heller "gir litt shit" i jobben ......for spira er jo laaaaaangt mer viktigere akkurat nå Å ? Det visste jeg faktisk ikke Trodde kvinner skulle vere arbeidsjern uansett f.... Har egentlig ikke dårlig samvittighet på jobben sånn sett, for det er bare andre egenmld på et år, den første var da jeg mistet sist..... Pittelitt brun utfod nå isted igen Tenkte jeg skulle få lov å slippe å fundere mer på dette her og slippe mer!!! Spiren vår skal jo liksom ha et bankende hjerte akkurat nå!!!!! Det kjedelige oppi alt er at i følge tickeren min er jeg på akkurat samme dag som jeg mistet sist.......... (ifølge siste mens er jeg 6 uker i morgen, men siden jeg hadde så sen EL, valgte jeg å forandre tickeren.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. desember 2010 #611 Del Skrevet 4. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 4. desember 2010 #612 Del Skrevet 4. desember 2010 Kan ikke si jeg liker dette, kjære Ruccola. Uansett om dette skulle være helt harmløst, så fortjener du ikke denne uroa! Ønsker, ønsker, ønsker at spira skal klore seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2010 #613 Del Skrevet 4. desember 2010 Sender fremdeles god tanker din vei, skulle ønske at du slapp disse bekymringene Hold sofaen du, støvet går garantert ikke sin vei hvis det oppfører seg likt som hjemme hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. desember 2010 #614 Del Skrevet 4. desember 2010 Gode tanker fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andemor Skrevet 4. desember 2010 #615 Del Skrevet 4. desember 2010 Bare en snikleser innom, og synes virkelig du trenger nå som du virker så bekymra. Så satser vi på at det her går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 4. desember 2010 #616 Del Skrevet 4. desember 2010 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 4. desember 2010 #617 Del Skrevet 4. desember 2010 Innom med en Krysser fingre og tær for at spira klorer seg fast (og det tror jeg den gjør! ) Men vet godt hvor skummelt det er med blødninger Kan du få en tidlig UL hos legen tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. desember 2010 #618 Del Skrevet 4. desember 2010 Vet ikke om det er fordi jeg er anspent, men er litt stram i magen nå syns jeg Liten anelse menssmerter tror jeg, men er absolutt ikke sikker. Ikke kommet noe mer, men nå er det også lenge siden jeg var på do. tørr liksom ikke gå...... Tror jeg skal prøve å legge meg snart og se om jeg får sove noe. Jammen godt jeg ikke skal noe i helgen altså. Sambo stakkar får ikke gjort det han burde...sitter å stryker og trøster på meg, og vil ikke gå ifra meg.... Det resulterer jo bare i at han må jobbe til langt på natt, så nå sendte jeg ham på kontoret Føler meg bare veldig tom og trist. har ikke grått eller brutt sammen (enda.... ) Sitter bare med en veldig ekkel følese på hele greia, selv om jeg ikke har hatt noen blødninger. Er bare så likt sist at jeg kjenner håpet svinner for meg. Har litt håp igjen om at dette bare er en bagatell, men jeg er en veldig realistisk og fornuftig person, og det gjør til at jeg ser muligheten for at dette går som det gikk sist.... ....for en jul det da kommer til å bli..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. desember 2010 #619 Del Skrevet 4. desember 2010 jeg har fortsatt håp at det er en spire som klorer seg fast og derfor du blør litt.....husk at om det ikke er frisk blod så er det ikke sikkert det betyr noe. er også mange kvinner som får foranliggende morkake og blør av og til i svangerskapet......så er ikke all håp ute enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 5. desember 2010 #620 Del Skrevet 5. desember 2010 Uff, føler virkelig med deg! Håper alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå