Zia Skrevet 18. november 2010 #501 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg er også 9 DPO i dag, i følge FF Hadde EL på CD18, men holder selv en liten knapp på CD17 Håper du får en fin helg, og koser deg masse, så har vi en terminklubb-date når du er tilbake på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. november 2010 #502 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Håper du får en finfin helg Ruccola! ..og her er bøttevis med babsytøv; :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: skulle gitt deg myyye mer, hadde det ikke vært for at "innlegget inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater! Endret 18. november 2010 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. november 2010 #503 Del Skrevet 18. november 2010 Håepr du får en kjempe artig helg med gode venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. november 2010 #504 Del Skrevet 20. november 2010 Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. november 2010 #505 Del Skrevet 21. november 2010 Hvordan står det til Ruccula? :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. november 2010 #506 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg er også 9 DPO i dag, i følge FF Hadde EL på CD18, men holder selv en liten knapp på CD17 Håper du får en fin helg, og koser deg masse, så har vi en terminklubb-date når du er tilbake på søndag Vi ligger akkurat likt Zia! :D Har hatt en super tur, og kost oss masse! Håper du får en finfin helg Ruccola! ..og her er bøttevis med babsytøv; skulle gitt deg myyye mer, hadde det ikke vært for at "innlegget inneholder flere uttrykksikoner enn det forumet tillater! Tuuusen takk MonThe! Ja den begrensingen er litt kjedelig til tider..... Håepr du får en kjempe artig helg med gode venner Det hadde vi! :: Håper du har en fin helg Takk, den var super! Hvordan står det til Ruccula? Tusen takk for ferskt babystøv Linemor! Det kan jeg også begynne å dele utt sånn smått om smått, for jeg har fått en svaaaaaaaaaaaak positiv strek!!! :rødme: ......to sek.....Må legge til et innlegg til, ble for mye smilyer her....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. november 2010 #507 Del Skrevet 21. november 2010 Testet på tur natt til lørdag, for brystvortene mine var så sinnsøkt ømme! Kunne ikke vere noe annet tenkte jeg, men syns det kom så tidlig at jeg tenkte egentlig det måtte skyldes noe annet Men så var det fordi jeg er gravid :rødme: Så jeg fikk da svaaaaak strek på 10 dpo, eller natt til 11 dpo blir det vel Så vet ikke hva jeg skal kalle det, for klokken var over 00.00 Testet når jeg kom hjem også, for å se det i godt lys og vere mer sikker, og der var fortsatt en svak strek :rødme: Tok en EL test også, og den var positiv Kjære var litt tilbakeholden syns jeg, men så var vi jo på tur, og jeg sa vel egentlig at jeg var bare litt sikker, så tenker det blir bedre nå når vi er kommet hjem, og han får se testene selv Så Nå venter jeg på at Zia også skal teste, for jeg er helt overbevisst om at vi blir terminbuddyes nå!!!!!! Når jeg taster inn forrige mens, får jeg 2 aug som termindato, men om jeg legger inn 17 dager imellom mens og EL får jeg 30 juli... Så vi får nå bare se, men sånn ca i månedsskiftet :rødme: ÅÅÅÅÅ dette må bare gå veien! Trodde ikke jeg kom til å klare å glede meg så raskt, men det gjør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 21. november 2010 #508 Del Skrevet 21. november 2010 ÅÅÅÅHHHHH!!! Hurra!!! :bolledeig: :bolledeig: Så fantastisk!! Gleder meg masse på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 21. november 2010 #509 Del Skrevet 21. november 2010 Neimen!! Gratulerer så mye Ruccola!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 21. november 2010 #510 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) JIPPI! GRATULERER SÅ MASSE RUCCOLA!! :strix: Ååå, dette er så vel fortjent!! :bolledeig: Endret 21. november 2010 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 21. november 2010 #511 Del Skrevet 21. november 2010 (endret) ÅÅÅÅHHHHH!!! Hurra!!! :bolledeig: :bolledeig: Så fantastisk!! Gleder meg masse på dine vegne!! Neimen!! Gratulerer så mye Ruccola!! :strix: JIPPI! GRATULERER SÅ MASSE RUCCOLA!! :strix: Ååå, dette er så vel fortjent!! :bolledeig: takk alle sammen :rødme: Nå får vi bare håpe spiren holder seg der den skal vere, og at den vokser og trives i MINST 35 uker til! Nå skal jeg gå å lage litt sen frokost, ble seeent i går gitt Je har forresten hatt ømme brystvorter i flere dager nå, så har nok hatt det fra ca 7-8 DPO, tro det eller ei!!! Og jeg testet etter EL, og både testen og tempen har gitt meg samme EL dag! Endret 21. november 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. november 2010 #512 Del Skrevet 21. november 2010 Ååååh! Nå ble jeg glad på en ellers kjip dag! Så BRA!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. november 2010 #513 Del Skrevet 21. november 2010 Nei, nå måtte jeg til og med grine litt.. :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. november 2010 #514 Del Skrevet 21. november 2010 :grine: Gratulerer så mye, Ruccola!! :strix: Dette var verdens beste nyhet :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. november 2010 #515 Del Skrevet 21. november 2010 Å, herregud!! :dåne: Gratulerer så mye!! :rødme: Dette er så fantastisk!!! Er SÅ glad på dine vegne, søta Dette var så fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. november 2010 #516 Del Skrevet 21. november 2010 Ååååhhhhhh!!! Så sinnsykt moro det var å lese her nå da!! :hoppe: GRATULERER!!!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. november 2010 #517 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. november 2010 #518 Del Skrevet 21. november 2010 Har ikke vært innom sida di før, men i dag har navnet ditt gått igjen i flere dagbøker som jeg følger med på! Fikk så innmari lyst til å følge med videre!! GRATULERER SÅ MYE MED SPIREN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. november 2010 #519 Del Skrevet 21. november 2010 Hurra!!! Gratulerer med etterlengtet spire Ruccula! Det har du fortjent så innmari nå :rødme: Så morsomt, ser jo ut som novemberbølgen tar med seg noen av oss slitere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 21. november 2010 #520 Del Skrevet 21. november 2010 HIPP HURRA Ruccola!!!! Gratulerer så mye med positiv test!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå