Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det funka for meg den mnd jeg fyllte opp skuffer og skap med tester :lur::fnise:

Jeg håper virkelig det klaffer for dere snart, det fortjener du :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ enig i at du virkelig fortjener at det klaffer... Livet er jammen urettferdig noen ganger! Men vi heier på deg! :duskedame:

Skrevet

Jeg heier til jeg blir blå i trynet og ikke har et snev av pust igjen i kroppen!! :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

OG det aller beste babystøvet mitt skal du få: :strix: :strix: :strix: :strix:

Skrevet

Når jeg så fornøyd kom hjem og sa til kjære at henvisningen til fertilitetsklinikken endelig var sendt sa han overrasket, " allerede vi har jo ikke prøvd noe lenge" :overrasket"

Vi hadde da holdt på i over ett år ;)

Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg "maste"

Håper dere får noen svar nå da :jepp:

Skrevet

Innom med en stooor, god klem :klemmer:,

...og ikke minst en drøss med babytsøv :strix: :strix: :strix:

Håper du får en god opplevelse hos legen! :) om det ikke er så mye han kan hjelpe dere med sånn med det første så kan det nok være godt å prate med noen profesjonelle om det, og få vite litt om veien videre! :) Og hvem vet, kanskje har du ikke behov for noen videre utredning? :duskedame: Heier på deg/dere :hjerte:

:klemmer:

Gjest Ruccola
Skrevet

Heisann. Takk for klemmer, lykkeønskinger og gode ord damer, det varmer :klemmer:

Fikk ikke legetime før over midsten av november, så må nok fint bare vente.

Har en tung dag i dag kjenner jeg :(

Har hatt mye trøbbel med enkelte ting i det siste, som løsnet i dag og det var deilig! Har begymret meg veldig, og det var utrolig godt å slippe å tenke på det mer!

Så nå er alle sparepenger borte, men et stort problem er også forduftert, så da er det greit :)

Men så er sambo litt opptatt av å spare, spare, spare, i tilfelle vi får problemer med andre ting, som kvitevarer foreksempel, som jo begynner å dra på årene. Liker å ha en buffer jeg også, men akkurat nå ville jeg egentlig bare at vi endelig skulle kjøpe oss en andrebil.

Er så lei av å planlegge dagene rundt sambo og hans jobb. Er såååå lei av å sykle til jobben og er SÅÅÅÅ lei av å konstant ha dårlig tid til både jobb og annet fordi han "bare måtte"....

VIL HA MIN EGEN LITEN ROTTE Å KJØRE I! :kjefte:

Men nå mener han at vi må vente til januar/februar, så vi får oppigjen bufferen litt før vi kjøper.

Forsåvidt enig, er bare det at når jeg hørte at alt ordnet seg med den andre tingen vi har slitt med, så tenkte jeg at NÅ skal vi endelig få orden på dette!

Og så må jeg omstille meg igjen til å holde ut med dette her i mange flere mnd,som i tillegg er vintermnd der vi kan risikere både storm, en meter med snø og diverse andre problemer som gjør at jeg kommer til å få et helvete til og fra jobb på sykkel/som gående :trist:

Bruker ikke mer en en 20 minutter på å gå til jobb, men hater å ha lue-hår på jobb, og jeg blir syk om jeg går uten lue!

Og oppigjen på dette her, så møtte jeg på venninnen til en venninne, som gjorde meg smertelig klar over hvor stor mage jeg egentlig skulle hatt nå(Har termin bare noen dager ifra det jeg skulle ha hatt), så nå kjenner jeg at alt er bare tungt og trist og vanskelig og jeg har bare lyst å gråte å gå å legge meg! :sukk:

:grine::frown:

Skrevet

Du trenger mange gode klemmer du :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

..skjønner det er mange ting som gjør det ekstra tungt og vanskelig for tiden :troest:

Og når det gjelder følelsen "slik mage skulle jeg og ha hatt hvis bare..." , vet så inderlig godt hvordan du har det! Har desverre ingen trøstende ord, men sender deg en stor klem til! :klemmer::troest::klem:

Håper du og din kjære tar godt vare på hverandre :klemmer:

Gjest Ruccola
Skrevet

Takk for at dere holder ut mine dårlige dager også damer :klemmer:

Ikke meningen å la det gå utover dere, men av og til er det bare nok for meg også, selv om jeg føler jeg er en sterk person. :sjenert:

Har en følelse av at dette kan bli en laaaang vinter, så håper vi får litt mer gode nyheter snart så man har litt mer å gå på og kan ta vinteren fatt med litt energi i kroppen og ikke bare tunge og triste tanker.

Men har mye positivt også da, så får legge litt fokes på det :)

*Har en fantastisk god mann som jeg elsker over alt! :rødme:

*Har en super jobb med gode medarbeidere :)

*Det nærmer seg jul og julepyntet hus :)

*jo mer tiden går, jo nærmere er vi at vi skal få lov å bli tre i familien :)

Skrevet

Det er lov å klage, vet du! :klemmer: Å være langtidsprøver er så ufattelig slitsomt og vondt, at jeg gruer meg allerede nå til vi evt. skal begynne på nr 2, så her har du all mulig medfølelse. Jeg måtte faktisk gråte litt da jeg leste slutten på det forrige innlegget ditt, for jeg kjenner meg så godt igjen. Snart klaffer det for dere også, og når dere kommer igang med ordentlig utredning er det i hvert fall nærmere målet!

Skrevet

Kjenner meg igjen i mange av tankene dine.. Er vondt å ha det sånn.. Men man har jo alltid fine ting i livet også :jepp::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...