Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Gjest Ruccola

Er tilbake nå, og tanta er ikke kommet enda!

Tipper den kommer i morgen, men håper jo såklart litt ekstra da, siden det er dag 30 i dag. :)

Men hadde en syklus på 31 dager for to-tre mnd siden også, så tar det med en klype salt foreløpig. Kommer kansje til å teste i morgen om ikke tanta kommer meg i forkjøpet.

Så er litt spent, men ikke så veeeldig egentlig, siden jeg ikke kjenner noe verken her eller der. :sjenert:

Nå er det natta! Gooooood :klemmer: til goooode damer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Har en følelse av at hun er på vei nå. Var såvidt litt farge på utfl når jeg stod opp, så testet ikke.

Er alt for sent for en festeblødnig, og vi har ikke :humpe: på flere dager, så tenker nok det er møkkatanta som kommer ja

:kjefte:

Nå syns jeg syklusene mine kan få komme inn på rett kjøl igjen altså! :kjefte:

Hm, gikk innpå FF nå, og der ser det ut til at jeg har 31 dager ene mnd og så 28 neste, så 31, så 28, så nå er jeg på dag 31...betyr det at jeg ikke skal få tanta før i morgen da?

Har jeg en eggleder som er kjappere enn den andre?

(De sier jo at når ting virker skikkelig tar egglederne hver sin tur med å slippe egg, altså høyre en mnd og venstre neste, osv....)

Før SA'en hadde jeg 27/28 dagers syklus hver mnd.

Kan noe vere feil etter SA'en? eller er dette normalt? :klø:

Nei, nåt ror jeg at jeg bestiller meg en legetime snart altså, nå er vi straks på datoen der vi har prøvt i et år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Nå har jeg bestillt meg legetime.

Orker ikke gå sånn lenger, vil høre hva våre eventuelle neste steg er, for det har jeg ikke klart å google meg til.

Vet der er piller som gjør syklusen stabil, og piller som tvinger frem EL, men jeg har jo forsåvidt begge deler, så hvakan de da gjøre...? :vetikke:

Har en fantastik lege, som jeg vet har slitt med å få barn selv, så tror nok jeg vil bli godt tatt imot og godt behandlet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:troest:

Jeg har også bestilt meg legetime nå. Hos fastlegen i første omgang.

Jeg "sliter" med samme som deg. Stabile sykluser med EL hver måned. Man skulle tro at dette var det ideelle, men hva skal man finne på når det ikke klaffer?

Jeg fikk jo pergo for å forsøke det, men har brukt det denne syklusen, og ser ikke ute til å ha utgjort noen forskjell..

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra skal du se....regner med dere får hjelpen dere trenger....for gravid blir du, er sikker på det uansett måte :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, teite mensen! :tristbla: Bra at du får deg legetime, så du kan spørre en profesjonell... det står jo så mye forskjellig på nettet. Det er jo merkelig at det ikke klaffer, for du har jo vært gravid før...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med tanta atter en gang. Skjønner VELDIG godt frustrasjonen din. Alt ser jo tilsynelatende til å være i orden, og du har jo fått det til før og :klø:

Ikke så godt å vite hva neste skritt er da nei :vetikke:

Jeg har liksom noe mer håndfast som kan hjelpes med, så litt enklere å forholde seg til tross alt.

Blir spennende å høre når du har vært hos legen iallfall - og fastlegen din høres jo veldig grei ut iallfall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ruccola

Jeg "sliter" med samme som deg. Stabile sykluser med EL hver måned. Man skulle tro at dette var det ideelle, men hva skal man finne på når det ikke klaffer?

Jeg fikk jo pergo for å forsøke det, men har brukt det denne syklusen, og ser ikke ute til å ha utgjort noen forskjell..

Hva skal pergo gjøre da? :klø:

Det går nok bra skal du se....regner med dere får hjelpen dere trenger....for gravid blir du, er sikker på det uansett måte :troest:

Håper det, for nå er jeg litt lei altså :sjenert:

:troest: Møkkatante.... :sinna:

Enig! :kjefte:

Æsj, teite mensen! :tristbla: Bra at du får deg legetime, så du kan spørre en profesjonell... det står jo så mye forskjellig på nettet. Det er jo merkelig at det ikke klaffer, for du har jo vært gravid før...

Ja, det er litt derfor jeg har drøyd det med å gå til legen. Vi vet jo at vi kan bli gravide. Men det hjelper ikke det når månedene går og går...

Kjedelig med tanta atter en gang. Skjønner VELDIG godt frustrasjonen din. Alt ser jo tilsynelatende til å være i orden, og du har jo fått det til før og :klø:

Ikke så godt å vite hva neste skritt er da nei :vetikke:

Jeg har liksom noe mer håndfast som kan hjelpes med, så litt enklere å forholde seg til tross alt.

Blir spennende å høre når du har vært hos legen iallfall - og fastlegen din høres jo veldig grei ut iallfall :klem:

Ja, han er super, så gleder meg til å høre om han foreslår noe :)

Skjønner godt at du har bestilt legetime, det blir spennende å høre hva han sier :klemmer:

enig :jepp:

Dumme tante.. Ønsker deg lykke til hos legen. Er jo på tide at det klaffer for dere nå! :)

Ja det syns jammen jeg også! :)

Sa til sambo at jeg har bestilt time. Han ble så stille, så jeg spurte om han syns det var dumt at jeg hadde gjort det?

Nja, han dro på det og visste ikke hva han skulle si.

Nå husker jeg ikke uttrykket han brukte, men han mente nå at "vi hadde ikke gitt alt enda".

"Har vi ikke gitt alt" ?? sier jeg og ser på ham med store øyne!

"Hva skulle vi gjort annerledes da mener du"?

Da ble det stille igjen før han sa at "nei det visste han ikke"....

Må bare le av denne mannnen min altså :)

Han var ført og fremt ikke klar over at vi hadde prøvt i et år nå, og ikke mente han at vi hadde gitt alt.... Så kanskje jeg bare skal be han gi alt - om han mener han har holdt igjen....?

:gjeiper:

JEG har ihvertfall gitt alt!

Nei, mannfolk altså! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

ohh mannfolk :rolleyes:

er jo greit å se hos legen grunnen til at det ikke klaffer og holder da....

:troest: synes du er sterk jeg!

Takk Neytiri :klemmer:

Føles ikke slik alltid, men syns jeg klarer meg tålig greit. :)

Tror forresten grapefruktjuice og slimløsende skal kjøpes inn, så jeg VIRKELIG har prøvt alt før legetimen! :nigo:

Har forresten også bestilt 20 EL-tester og 15 G-tester nå....... Har vert så forsiktig de siste gangene jeg har bestillt i tilfelle jeg ikke trenger flere.......men nå sauser jeg til og fyller opp skapet!

Klaffer det ikke denne mnd så vet ikke jeg! :skratte:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...