Gå til innhold

Vesla har snudd vår verden på hodet! :D

Gjest Ruccola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt veldig mange stikkinger i underlivet opp igjennom. Fikk det vel første gang rundt uke 15 eller noe, men det er godt mulig det kan være et symptom tidlig i graviditeten også :) Krysser fingre og tær for deg!!

:strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

I understand! :klemmer:

Jupp, ikke mye morro----ihvertfall når en håper så inderlig! :klemmer:

Åååå, jeg håper sånn at dette er symptomer! :hoppe:

:strix: :strix: :strix:

ÅÅåååå jeg ogsåååååå!!!!!!

Takk for støøøøøv! :nigo:

Jeg har hatt veldig mange stikkinger i underlivet opp igjennom. Fikk det vel første gang rundt uke 15 eller noe, men det er godt mulig det kan være et symptom tidlig i graviditeten også :) Krysser fingre og tær for deg!!

:strix: :strix:

Krysser jeg også :D

:popcorn:

:popcorn::popcorn::popcorn: !!

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Nå kjenner jeg jo alt mulig her..... :sjenert:

Snudde meg litt brått i sofaen og fikk sånne "hold" i hele nedre del av magen :)

DET husker jeg at jeg hadde den gangen jeg var gravid :)

Men jeg avventer foreløbig....skal virkelig prøve å vente med å teste... :sjenert:

I beste tilfelle er jeg 9 DPO, i verste er jeg bare 6...

Laaaang ventetid........ :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Ruccula! :ler::kaffekopp:

Skal du teste i dag?

....jeg vil faktisk anbefale deg å vente, men vet det er vanskelig.. :roll:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

....har nok allerede gjort det ja..... og resultatet er jo SELVFØLGELIG blendavitt, noe jeg VISSTE på forhånd siden det er mange dager til IKM..........

Men, men, nå skal jeg ikke teste før tirsdag eller onsdag tenker jeg, så den som venter får se. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

oooooooooooooooooo sånne symptomer hadde jeg og før jeg testet positivt!

:strix: feste seg lille spire :strix:

Åååå la det ver så snill, kjære gode Gud om du finnes, vere en liten spire inni magen min akkurat nå - og la den få bli der i sånn ca 37 uker til!!!!!!

:pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls:

:pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls::pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har nok allerede gjort det ja..... og resultatet er jo SELVFØLGELIG blendavitt, noe jeg VISSTE på forhånd siden det er mange dager til IKM..........

Men, men, nå skal jeg ikke teste før tirsdag eller onsdag tenker jeg, så den som venter får se. :klemmer:

Alt for tidlig. Negativ test er uansett skikkelig dritt! :kjefte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg har fortsatt troa! :duskedame::hoppe: Er ikke rart den testen ble negativ så tidlig da. :) Jeg testa to dager før IKM og fikk negativ test. Vurderte å drikke et par glass på kvelden siden jeg "helt klart ikke var gravid", men holdt meg heldigvis til alkoholfritt, for to dager senere var testen svakt positiv. :rødme: Vet jo at du har testa veldig tidlig positivt før, men det er ikke sikkert det samme skjer igjen, vel?

:duskedame: Heier så hardt jeg bare klarer her! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, spennnende her jo!!! Håper testen er pooooostiv når du tester neste gang!!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruccola! :vinke:

Spennende lesing dette -- håper det er symptomer som har meldt seg!! :hoppe: *slenger meg på den bønnen til han der oppe*

Og, som så mange andre sier her over, forsøk å ikke tenk på den negative testen, er mest sannsynlig for tidlig til å slå ut på noe som helst! :heiajente::hoppe::strix:

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...