Sushi Skrevet 15. oktober 2010 #321 Del Skrevet 15. oktober 2010 Åååå, jeg håper sånn at dette er symptomer! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 15. oktober 2010 #322 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har hatt veldig mange stikkinger i underlivet opp igjennom. Fikk det vel første gang rundt uke 15 eller noe, men det er godt mulig det kan være et symptom tidlig i graviditeten også Krysser fingre og tær for deg!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. oktober 2010 #323 Del Skrevet 15. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. oktober 2010 #324 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) I understand! Jupp, ikke mye morro----ihvertfall når en håper så inderlig! Åååå, jeg håper sånn at dette er symptomer! :strix: ÅÅåååå jeg ogsåååååå!!!!!! Takk for støøøøøv! Jeg har hatt veldig mange stikkinger i underlivet opp igjennom. Fikk det vel første gang rundt uke 15 eller noe, men det er godt mulig det kan være et symptom tidlig i graviditeten også Krysser fingre og tær for deg!! :strix: Krysser jeg også :D !! Endret 16. oktober 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. oktober 2010 #325 Del Skrevet 15. oktober 2010 Håper så inderlig den sitter nå Jeg hadde stikkinger før jeg testet positivt Det er nok et godt tegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. oktober 2010 #326 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nå kjenner jeg jo alt mulig her..... Snudde meg litt brått i sofaen og fikk sånne "hold" i hele nedre del av magen DET husker jeg at jeg hadde den gangen jeg var gravid Men jeg avventer foreløbig....skal virkelig prøve å vente med å teste... I beste tilfelle er jeg 9 DPO, i verste er jeg bare 6... Laaaang ventetid........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. oktober 2010 #327 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) God morgen Ruccula! Skal du teste i dag? ....jeg vil faktisk anbefale deg å vente, men vet det er vanskelig.. Endret 16. oktober 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. oktober 2010 #328 Del Skrevet 16. oktober 2010 oooooooooooooooooo sånne symptomer hadde jeg og før jeg testet positivt! feste seg lille spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 16. oktober 2010 #329 Del Skrevet 16. oktober 2010 ....har nok allerede gjort det ja..... og resultatet er jo SELVFØLGELIG blendavitt, noe jeg VISSTE på forhånd siden det er mange dager til IKM.......... Men, men, nå skal jeg ikke teste før tirsdag eller onsdag tenker jeg, så den som venter får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 16. oktober 2010 #330 Del Skrevet 16. oktober 2010 oooooooooooooooooo sånne symptomer hadde jeg og før jeg testet positivt! feste seg lille spire Åååå la det ver så snill, kjære gode Gud om du finnes, vere en liten spire inni magen min akkurat nå - og la den få bli der i sånn ca 37 uker til!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 16. oktober 2010 #331 Del Skrevet 16. oktober 2010 Misunner deg virkelig ikke den symptomjakten, husker godt hvor slitsomt det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. oktober 2010 #332 Del Skrevet 16. oktober 2010 ....har nok allerede gjort det ja..... og resultatet er jo SELVFØLGELIG blendavitt, noe jeg VISSTE på forhånd siden det er mange dager til IKM.......... Men, men, nå skal jeg ikke teste før tirsdag eller onsdag tenker jeg, så den som venter får se. Alt for tidlig. Negativ test er uansett skikkelig dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 16. oktober 2010 #333 Del Skrevet 16. oktober 2010 Åå, jeg har fortsatt troa! Er ikke rart den testen ble negativ så tidlig da. Jeg testa to dager før IKM og fikk negativ test. Vurderte å drikke et par glass på kvelden siden jeg "helt klart ikke var gravid", men holdt meg heldigvis til alkoholfritt, for to dager senere var testen svakt positiv. :rødme: Vet jo at du har testa veldig tidlig positivt før, men det er ikke sikkert det samme skjer igjen, vel? Heier så hardt jeg bare klarer her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. oktober 2010 #334 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. oktober 2010 #335 Del Skrevet 16. oktober 2010 Oioi, spennnende her jo!!! Håper testen er pooooostiv når du tester neste gang!!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. oktober 2010 #336 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ruccola! Spennende lesing dette -- håper det er symptomer som har meldt seg!! *slenger meg på den bønnen til han der oppe* Og, som så mange andre sier her over, forsøk å ikke tenk på den negative testen, er mest sannsynlig for tidlig til å slå ut på noe som helst! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 16. oktober 2010 #337 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. oktober 2010 #338 Del Skrevet 16. oktober 2010 Heier på deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. oktober 2010 #339 Del Skrevet 16. oktober 2010 Du testa litt tidlig! Uansett om du er 3 eller 6 dager før IKM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 16. oktober 2010 #340 Del Skrevet 16. oktober 2010 Heia heia!!! :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå