Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Trenger en ny maskara, og vurdere og kjøpe Diorshow Extase. Jeg har tidligere vært veldig fornøyd med den vanlige Diorshow, bortsett fra at jeg syns den tørker ut litt fort! :/

Uansett, har noen prøvd denne maskaraen, og kan det anbefales? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er super! Aldri fått så lange vipper før og den smitter ikke av nedover heller om du skjønner hva jeg mener. Det er første gang jeg har den og gjett om jeg skal ha den igjen og igjen...:-D

Skrevet

Jeg synes ikke den var noe bra, en av de få maskaraene som jeg faktisk har kastet i søpla. Fikk den rett og slett ikke til å se bra ut, vippene klistret seg sånn sammen at det så ut som jeg bare hadde 5-6 tjukke vipper.

Da synes jeg Iconic er mye bedre, kommer til å kjøpe den neste gang.

Skrevet

Jeg synes ikke den var noe bra, en av de få maskaraene som jeg faktisk har kastet i søpla. Fikk den rett og slett ikke til å se bra ut, vippene klistret seg sånn sammen at det så ut som jeg bare hadde 5-6 tjukke vipper.

Da synes jeg Iconic er mye bedre, kommer til å kjøpe den neste gang.

;O har tenkt på Iconic også, men har hørt at Extase er bedre...

Skrevet

Jeg liker begge, men Extase er mye vanskeligere å jobbe med, fordi det gjerne blir veldig mye produkt på børsten. Resultatet blir fint de fleste gangene, men noen ganger får den vippene til å peke rett ut.

Skrevet

Dette med mascaraer må du bare prøve deg frem på, noen liker èn mascara, andre synes den er helt håpløs.

Jeg var mye mer fornøyd med Extase enn Iconic, i starten synes jeg Extase var helt fantastisk, men da jeg kjøpte den for andre gang ble jeg faktisk litt skuffet, så for meg har den tapt seg litt underveis. Iconic er helt OK, men ingen høydare akkurat.

Pluss for at den ikke smitter av (på meg) selv om den ikke er vannfast. Dessverre tørker den fort ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...