Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 jeg får det ikke til, men mange på facebook gjør dette hele tiden!? hvorfor går det ikke hos meg.... hmm.. skal man ikke bare sett @også skal det komme opp etterhvert som man begynner å skrive navnet?
cyanid Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 funker iallfall bare i status, ikke kommentarfelt (eller går det kanskje på vegg og?)
Gjest boblebrus Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Det på status og på vegg (ikke kommentarfelt, så vidt jeg vet?), men også kun i noen nettlesere. Når jeg bruker Google Chrome funker det ikke, men i Explorer og Firefox funker det helt fint Endret 27. juli 2010 av boblebrus
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 funker ikke å skrive i statusen jeg bruker opera! er det derfor? hmm
Gjest Huffsa Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Det på status og på vegg (ikke kommentarfelt, så vidt jeg vet?), men også kun i noen nettlesere. Når jeg bruker Google Chrome funker det ikke, men i Explorer og Firefox funker det helt fint Jeg har Chrome, og funker fint her. Funket når jeg brukte Opera også.
Gjest bazibaz Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Etter forrige Opera-oppdatering fungerer det stort sett ikke for meg heller. Prøv Mozilla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå