Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Nå faller alt sammen her. På søndag fortalte mannen jeg har datet siden mai at han trengte "space", det var for mange som dro han til alle kanter, og jeg er tydeligvis en av de. Han er inne i en hektisk periode på jobb og i frivillig arbeid, og han er sliten. Nå går jeg bare rundt og venter på at han skal ringe og si at han vil være fri... Så kommer jeg hjem, og fjortenåringen har glemt å logge seg ut av dataen. Facebook er åpen, og to samtaler fra chatten ligger nederst. Jeg klarer ikke å holde meg, og åpner de. Den ene handler om at hun og venninnen har vodka, og skal på fest, og den andre er en samtale som spør henne om hun røyker hasj, og hun svarer ja. Det er mulig hun tøffer seg, men sannsynligvis ikke. Hun er flink på skolen, og en pliktoppfyllende og blid jente. Vi kom rett fra et hyggelig familieselskap da jeg fant meldingen. (Hun skulle ut og møte denne venninnen.) Jeg er knust. Kan jeg få noen klemmer, vær så snill? Tips og råd tas også imot med takk...
Gjest Jane E Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Klem, klem, klem! Pust rolig. Snakk med datteren din.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Takk! Jeg ringte til henne nå. Hun hørtes helt fin ut, og de var på vei til venninnen der de skal sove. Og jeg har snakket med pappaen til venninnen og forklart situasjonen, han sørger for at de kommer seg trygt i seng. Puh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå