Gå til innhold

Brasiliansk voksing på klinikk

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei hei. Jeg har nå fått gavekort på "Bare klinikken" og har bestemt meg for å bruke det på "brasiliansk voksing" mellom bena (fjerne alt utenom stripe).

Jeg har aldri turt dette før da jeg skremmes av smerten. Jeg synes det er vondt å vokse øyenbryna til og med.

Jeg har selv prøvt en gang før å bruke voks for å fjerne hår mellom bena før. Jeg synes rett og slett det var et helvette uten side! Jeg blødde til og med litt....

Kan dere fortelle hvordan dere opplevde det første gang å vokse?

Kan det forresten være lurt å ta noen smertestillende før behandlingen?

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei hei. Jeg har nå fått gavekort på "Bare klinikken" og har bestemt meg for å bruke det på "brasiliansk voksing" mellom bena (fjerne alt utenom stripe).

Jeg har aldri turt dette før da jeg skremmes av smerten. Jeg synes det er vondt å vokse øyenbryna til og med.

Jeg har selv prøvt en gang før å bruke voks for å fjerne hår mellom bena før. Jeg synes rett og slett det var et helvette uten side! Jeg blødde til og med litt....

Kan dere fortelle hvordan dere opplevde det første gang å vokse?

Kan det forresten være lurt å ta noen smertestillende før behandlingen?

Håper på svar.

Hei, hei!

Brasiliansk voksing er ubehagelig den første gangen, men etter det går det bedre og bedre.

Om du har barbert deg nedentil, er hårene stivere, og da er det vondere å bli vokset.

Så ikke bruk høvel i ukene før du skal vokses; klipp hårene ned, evt. bruk hårfjerningskrem. Jeg har aldri opplevd å begynne å blø når jeg har tatt brasiliansk.

"Bare Clinic" i Stavanger (det er den du har fått gavekort på?) har jeg hørt mye bra om, så ikke bekymre deg. Lykke til! ;)

Skrevet

Hei! Det gjør VONDT, men er virkelig verdt det. De fleste er veldig flinke (har vært hos fler) og gjør opplevelsen bedre. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg begynte og kommer aldri til å slutte med brasiliansk voks :jepp:

Gjest Atanih2
Skrevet

Første og foreløpig eneste gang jeg vokset meg, var jeg vel... Jeg husker ikke helt, mellom 14-16 år tror jeg. Damen som voksa meg var imponert over meg, fordi jeg ikke lagde en lyd, og hun hadde hatt en del som nærmest skriker. Det var nok verst da jeg skulle ta bikinilinjen, men de er jo så flinke de som driver med dette. Passer på at alt går så rolig som mulig for seg, og gjør slik at det som gjør vondt går vekk på noen sekunder.

Bit tenna sammen, og tenk på det flotte resultatet som kommer etterpå. Husk at de kan det de driver med, de vet hvordan det er og de gjør sitt beste for at du skal få det behagelig, til og med rommene det gjøres i er beroligende :)

Lykke til!

Skrevet

Har tatt brasiliansk en gang, og det var nå i sommer. Verdt det, uten tvil!

Jo, det gjør vondt, men bare akkurat i det de river av stripsen. Når det er gjort kjennes det ikke særlig mye. Og det stedet som gjør vondt er midt på venuberget, alle de andre stedene var det ubehagelig, men ikke skikkelig vondt. Siden det var første gangen min ble ikke alle hårene med, noen av de knakk og vokste derfor ut med en gang. Disse har jeg bare latt være, så barerer jeg meg når det andre begynner å vokse ut, før jeg sparer til en ny omgang ;)

igjen, anbefales!

Skrevet

Vil ikke si at det ikke gjør vondt, fordi du bør være forberedt på at det er vondt enkelte steder,særlig på venusberget som nevnt i forrige innlegg. MEN, jeg gruet meg i veldig lang tid, og innser i ettertid at det var unødvendig. Også vil du antakelig bli kjempefornøyd med resultatet, og da er det fint å ha i bakhodet at det gjør mye mindre vondt hvis du sørger for å gjøre det regelmessig :)

Skrevet

Ta det med ro - det er ikke så vondt som du tror! Jeg grudde meg veldig første gangen, men det var absolutt ikke så ille - og jeg syns det er vondt å nappe øyenbryna ;)

Jeg har tatt voks mange ganger og det er litt ubehagelig, men stort sett helt ok. Som sagt er det oppå venusberget, rundt klitoris/øverst på kjønnsleppene som er vondt, ellers er det stort sett bare litt ubehagelig i ca ett sekund, så er det over.

Klipp gjerne til slik at du ikke har for langt hår og som sagt - ikke barber deg. Da blir det vanskeligere å få et godt resultat med voks.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...