Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #1 Skrevet 29. september 2003 Vær så snill og ta den av når du står på en overfylt buss. Dingeldangel som du har hengende bakpå, er vondt når det treffer øyet.
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #2 Skrevet 29. september 2003 Har du stått på buss bak en passasjer med sekk pulverheksa?? Ikke morsomt nei.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #3 Skrevet 29. september 2003 Ja. Har som resultat et rødt og sårt øye. grrr
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2003 #5 Skrevet 29. september 2003 Så gå av bussen. Hvem da? Personen med sekk eller personen som står bak personen med sekk?
aline Skrevet 29. september 2003 #6 Skrevet 29. september 2003 Helt enig, har man på sekk, så tar man den av seg når man er på bussen. (dersom det ikke er horver med plass og du er garantert sikker på at ikke sekken er i veien for noen da....)(og det skjer jo ofte...) Har fått dingeldangel klaskende i hodet, har måttet stå i en C-form, fordi personen forran hadde sekk på og det var pinetrangt, har blitt dytta INN i vinduet (føltes slik ivaffal) fordi personen som satt seg ved siden av hadde ryggsekk på ryggen og ikke gadd ta den av når hun satt seg, så sekken ble dyttet oppå meg istedenfor.... :evil: Skjønner ikke at det skal være så gresselig vanskelig å ta hensyn til sine medmennesker jeg?? Men jeg opplever nesten daglig å bli sjokkert over hvor usannsynelig egoistiske mange er, og lurer på om det er SÅ få igjen av oss som har lært å ta hensyn til litt andre en BARE seg selv?
Gjest Alive Skrevet 29. september 2003 #7 Skrevet 29. september 2003 Så gå av bussen. :o Hva er det for en kommentar?
Suzy Skrevet 29. september 2003 #8 Skrevet 29. september 2003 :o Hva er det for en kommentar? Det er en typisk bitchy-kommentar det er meningen du skal overse Suzy
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2003 #9 Skrevet 29. september 2003 En ting er jo at det er mye lettere å knabbe lommebøker fra personer med sekk på ryggen! Ikke det at jeg gjør det altså, , men det er nesten så jeg håper at det skal skje hver gang jeg får en ryggsekk skurt oppi fjeset på bussen! :-?
Fauna Svecica Skrevet 29. september 2003 #10 Skrevet 29. september 2003 Hvem da? Personen med sekk eller personen som står bak personen med sekk? Du. Hvis det er så meget irriterende. Du klarer vel å lese? Mirian
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2003 #11 Skrevet 29. september 2003 Du. Hvis det er så meget irriterende. Så du har altså ikke noe i mot folk som har sekken på i bussen du?
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #12 Skrevet 29. september 2003 til mirian. Jeg skjønner ikke hvorfor du forsvarer de hensynsløse. Er du en av dem?
Gjest Alive Skrevet 29. september 2003 #13 Skrevet 29. september 2003 Mirian: Ønsker du bare å være ekkel eller har du et problem?
aline Skrevet 29. september 2003 #14 Skrevet 29. september 2003 Mirian er antagelig en av egoistene aline sjokkeres av i hverdagen!!
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #15 Skrevet 29. september 2003 jeg går med sekk.. og det ville ikke falle meg inn å ta den av på bussen.. jeg har aldri opplevd at min sekk har plaget noen eller at jeg har blitt plaget av andre sekk.. av parfymestank, røykstank, spisse albuer osv derimot
Skarv Skrevet 29. september 2003 #16 Skrevet 29. september 2003 Bruker sekk,men tar den av om jeg ikke har fri bane på bussen.
Pip Skrevet 29. september 2003 #17 Skrevet 29. september 2003 Brukar alltid sekk, og tek han utan unntak av på bussen. (Det er jo godt for akslene med ein pause òg då...) Men vert ofte overraska på bussen eg òg - og ikkje først og fremst av rykksekker. Folk som set seg på sida ev deg, og sit og skrevar (!) og lener seg inn mot deg, sånn at dei i realiteten tek opp 3/4 av det doble setet, til dømes... Eller dei som sit bak deg og høyrer på discman, og absolutt på banke takta med knyttneven - inn i ditt sete... :-? Ja - mykje rart å oppleve på ein buss!
maiaa Skrevet 30. september 2003 #18 Skrevet 30. september 2003 Til de av dere som ikke gidder å ta av sekken (som om det er så himla slitsomt ): Det er mange lommetyver der ute som ELSKER at folk har sekken på på overfylte plasser! Uansett synes jeg det bare er vanlig folkeskikk å ta hensyn til andre mennesker, men det er visst umoderne det....
Siri Skrevet 30. september 2003 #19 Skrevet 30. september 2003 Greit med sekk på ryggen så lenge man klare å stå stille. Men det klarer ikke folk, og svinger sekken rundt så den dunker ned det meste.
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2003 #20 Skrevet 30. september 2003 Til de av dere som ikke gidder å ta av sekken (som om det er så himla slitsomt ): Det er mange lommetyver der ute som ELSKER at folk har sekken på på overfylte plasser! det er vel ikke noe å bekymre seg over dersom man ikke er så dum å f.eks legge lommeboka i ytterlomma eller noe slik i min sekk er det stort sett skrivepapir og matvarer... aldri noe verdifult.. får forresten litt fnatt av min mor som omtrent må ha safte i buksa osv når hun er i utlandet, men som slenger rundt med åpen sekk med lommebok, mobil osv "stikkende ut" her i Norge.. "skumle utlandet" og "snille Norge"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå