cyanid Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Ja, vi skulle jo egentlig gifta oss i sommer, men valgte å utsette det pga mye vas og fjas i livet som gjorde at planleggingen ble lagt på is. Men etter å ha lest her inne begynner jeg å få skikkelig lyst igjen! Men hvor lang tid bør vi beregne denne gangen? Vi snakker jo løst om bryllupet avogtil, men det er mer "Vår fest skal iallfall ikke slutte klokka 12, som i det forrige bryllupet vi var i" osv.
Barcelone Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Kommer jo helt en på hvor stort bryllup dere skal ha da. Vi hadde 6 mnd fra vi startet planleggingen, men vi skal bare ha et lite bryllup. Det vanlige er vel et år.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Kommer ann på hvilke krav dere har til dato, lokale, fotograf osv. De mest populære går gjerne et år før. Selve bryllupet går det fort å plalegge.
cyanid Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2010 Ja, det er det jeg sliter med å komme igang med å tenke på i det hele tatt! Så masse styr! Jeg vil jo bare si ja og være pen i alvekjole også var det i boks Samtidig som jeg vil ha et magisk bryllup, men det skjer vel ikke av seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå