Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har ingen problemer med å oppnå orgasme, men kun ved stimulering av klitoris, aldri vaginalt. Er dette noe gutter tenker på? Er det bedre å ha sex med en jente som får vaginal orgasme, er det mer "ekte"? Har noen tips til hvordan man kan oppnå vaginal orgasme? Er godt over 30..
page Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 At du ikke får vaginale orgasmer er ikke mannens "problem", det er ditt. Det er du som kjenner forskjellen på orgasmene, han er nok fornøyd så lenge du kommer i det hele tatt... Begge deler er like ekte, og det verste du kan gjøre er å fake.
womenwomen Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har ingen problemer med å oppnå orgasme, men kun ved stimulering av klitoris, aldri vaginalt. Er dette noe gutter tenker på? Er det bedre å ha sex med en jente som får vaginal orgasme, er det mer "ekte"? Har noen tips til hvordan man kan oppnå vaginal orgasme? Er godt over 30.. Bli kjent med og finn ditt G- punkt , les info om dette og vis din mann hvor det er osv ....BRUK det ........Lær deg å nyte det og hvordan ....Undersøk selv med egne fingre , prøv under onani å stimulere ditt eget g-punk .......Er veldig lett , når man går inn for det . Både menn og kvinner har manglende kunnskaper om g-punktet .....Hvorfor leter dere ikke og prøver å bruke det ? Enten under onani eller par - sex .G- punkt stimulering er også et veldig deilig og fint forspill ....... Den som leter finner - )
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har ingen problemer med å oppnå orgasme, men kun ved stimulering av klitoris, aldri vaginalt. Er dette noe gutter tenker på? Er det bedre å ha sex med en jente som får vaginal orgasme, er det mer "ekte"? Har noen tips til hvordan man kan oppnå vaginal orgasme? Er godt over 30.. http://www.uic.edu/orgs/cwluherstory/CWLUArchive/vaginalmyth.html
womenwomen Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 http://www.uic.edu/orgs/cwluherstory/CWLUArchive/vaginalmyth.html Den artikkelen er jeg litt uenig i - at det kun er klitoris som kan gi orgasme alene.Kan stemme for noen kvinner - men ike ale kvinner .Forde vi er forskjellig skapt anatomisk - noe vi vet er fakta i dag . Gammeldags artikkel og bare tull .Den stemmer slettes ikke for alle kvinner .Og heller ikke fra mine egne erfaringer . Moderne ny viten og moderne ny forskning på kvinnelig sexualitet og anatomi fastslår at mange kvinner kan i tillegg til klitorisorgasmer , få kombinasjonsorgasmer under samleiet eller t.o.m rene g-punktsorgasmer under samleie eller onani .G-punkt er funnet via ultralyd og påvis hos en rekke kvinner .Men desverre ikke hos alle kvinner . Noen kvinner har faktisk ikke noe g-punkt ....desverre .Vi er fysisk skapt forskjellig nedentil , og noen er mer følsomme enn andre , akkurat som med menn .Hos menn varierer også følsomhet i penis veldig , kan være store forskjeller på menn også .Og hvor de har sine følsomme punkter .Noen menn liker anal stimuli - andre ikke i det hele tatt ... Mulig TS må ha dyp penetrering for å kunne oppnå orgasme i det hele tatt via kunn samleie .Forde ved dyp penetrering blir yttre del av vagina bedre stimulert - enn ved korte støt ...Dette vil da være en " kombinasjonsorgasme " , hvor både klitoris og g-punkt blir stimulert samtidig .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå