jordbær Skrevet 29. september 2003 #1 Del Skrevet 29. september 2003 Det ene øyet mitt klør.. Eller ikke øyet.. Våtlinjen nederst, nesten i øyenkroken har hovnet opp... Akkurat på den "prikken" man har nesten helt innerst. DEt er litt ømt, var verre på lørdag. Kjennes ut som om det er olje på det, til tider.. Renner litt ekstra og er ikke rød på øyet. Ser ikke noe "sti"/talgkjertler. :-? Fryktelig irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #2 Del Skrevet 29. september 2003 Du har ikke fått en tett tårekanal? Det er ubehagelig men ikke farlig. Men du bør få den staket opp hos en øyenlege. Det høres verre ut enn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2003 Du har ikke fått en tett tårekanal? Det er ubehagelig men ikke farlig. Men du bør få den staket opp hos en øyenlege. Det høres verre ut enn det er. Er ikke tårekanalen på oversiden av øyet da? Det er ikke mye opphovnet. Bare slik at jeg akkurat ser at det er en "bulk" på den lille prikken på våtlinjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #4 Del Skrevet 29. september 2003 Godt spørsmål. Er ikke det åpningen sånn at øyevæsken kan renne ned i svelget? Et slags tåre avløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 29. september 2003 Godt spørsmål. Er ikke det åpningen sånn at øyevæsken kan renne ned i svelget? Et slags tåre avløp. Jo, jeg tror det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2003 #6 Del Skrevet 29. september 2003 Det kan vel ha gått tett. Har du prøvd å massere lett langs nesen og oppmot øyet? Eller er det for ømt? Ring en øyenlege og spør. H#n bør kunne gi bedre svar enn meg. Jeg føler jeg famler litt i blinde her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 29. september 2003 Det kan vel ha gått tett. Har du prøvd å massere lett langs nesen og oppmot øyet? Eller er det for ømt? Ring en øyenlege og spør. H#n bør kunne gi bedre svar enn meg. Jeg føler jeg famler litt i blinde her.... Takk for svar, iallefall. Lurer på om det kan være en betent kjertel som har gjemt seg. Hvis det ikke går over i løpet av noen dager, skal jeg ringe og snakke med legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå