Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Jeg elsker lyden av damerumpe som får dask under sex. Men jeg føler at hvis jeg spørr først kan det ødeegge stemningen. Er det ikke bedre å gjøre det litt spontant og gi henne en dask og se reasjonen og hvis hun liker det fortsette?
Ego Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Et forsiktig, lite dask - som ikke svir - tåler nok de fleste. Og liker dama det, så gir hun nok uttrykk for det også. Og da er det jo bare å kjøre på videre
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg ville nok foretrukket at han spurte ja. Ellers er det overhengende fare for at jeg "dasker" tilbake...
Gjest yojo Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Hadde dasket litt og sett hvordan reaksjonen var.... Liker hun det merker du det nok
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Enig med den over som sier gi et lite dask, se hva som skjer. Så heller tyn på litt mer etterhvert. Syns å spørre fjerner mye av spontaniteten.
Chiyo Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Du trenger ikke spøøre meg ti hi... Men ja kanskje begynne forsiktig om du ikke vet hva hun liker. Jeg fikk en spontan dask en gang og da skrek jeg litt av sjokket og så stønnte jeg fordi jeg likte det. Men det er jo meg... jeg er litt naughty i senga.
SMann Skrevet 27. juli 2010 #8 Skrevet 27. juli 2010 Det kan være greit å dele noen tanker om hva man tenner på før man havner for langt ut på skråplanet...
Stefan Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 Et lite dask på stumpen skader ingen, men om det er kraftigere midler du er ute etter, så spør du først.... Et tips er å ta det opp mens du kanskje snakker dirty til henne....
Gjest Line Skrevet 28. juli 2010 #10 Skrevet 28. juli 2010 Wow, skikkelig badboy du......... En skikkelig villmann i senga....
Gjest Seniorita Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Hadde jeg blitt spurt på forhånd , hadde det vært skikkelig turnoff for meg ...
Supramundane Skrevet 28. juli 2010 #12 Skrevet 28. juli 2010 Enig med den over som sier gi et lite dask, se hva som skjer. Så heller tyn på litt mer etterhvert. Syns å spørre fjerner mye av spontaniteten. Hadde jeg blitt spurt på forhånd , hadde det vært skikkelig turnoff for meg ... Enig i disse. Et lite klask uten noe smerte går nok greit. Du ser jo fort på reaksjonen om det er bra eller dårlig. Jeg liker ikke når jeg blir spurt om lov sånn direkte, det er lov å føle seg frem.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2010 #13 Skrevet 28. juli 2010 Snakker dere ikke med partneren deres om hva dere liker og ikke liker når dere IKKE har sex? Enig at det er turnoff med et sånt spørsmål midt i, men samtidig trodde jeg at man visste såpass om partneren sin ut ifra samtaler om området?
Chiyo Skrevet 28. juli 2010 #14 Skrevet 28. juli 2010 Snakker dere ikke med partneren deres om hva dere liker og ikke liker når dere IKKE har sex? Enig at det er turnoff med et sånt spørsmål midt i, men samtidig trodde jeg at man visste såpass om partneren sin ut ifra samtaler om området? Men det er ikke alltid en har sex med fast partner. Hvis en har sex med en person en nettopp har møtt, så er det ikke lett å vite.
Gjest margrit Skrevet 28. juli 2010 #15 Skrevet 28. juli 2010 Men det er ikke alltid en har sex med fast partner. Hvis en har sex med en person en nettopp har møtt, så er det ikke lett å vite. Man trenger da vel ikke gjennomføre alle sine drømmer og fantasier med en partner man nettopp har møtt.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 29. juli 2010 #16 Skrevet 29. juli 2010 Snakker dere ikke med partneren deres om hva dere liker og ikke liker når dere IKKE har sex? Enig at det er turnoff med et sånt spørsmål midt i, men samtidig trodde jeg at man visste såpass om partneren sin ut ifra samtaler om området? Nei, egentlig ikke. Jeg er submissive, han er dominant, så har man bare prøvd seg frem. Syns det var litt av moroa med å bli skikkelig kjent.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 29. juli 2010 #17 Skrevet 29. juli 2010 Men jeg føler at hvis jeg spørr først kan det ødeegge stemningen. Det er mye bedre å bare gjøre det uten å snakke så mye omkring det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. juli 2010 #18 Skrevet 29. juli 2010 Hent ned en formell tisiders daskesøknad med tilhørende skjema og kontrakt på regjeringen.no. Denne krever skriftlig signering av kvinnen selv samt av to vitner som er til stede samtidig. Send deretter en godkjent kopi av kontrakten til Brønnøysund og folkeregisteret. Hvis hun gir sitt samtykke har dere begge krav på fem ukentlige dask hver i et tidsrom på 12 måneder.
Chiyo Skrevet 29. juli 2010 #19 Skrevet 29. juli 2010 Hent ned en formell tisiders daskesøknad med tilhørende skjema og kontrakt på regjeringen.no. Denne krever skriftlig signering av kvinnen selv samt av to vitner som er til stede samtidig. Send deretter en godkjent kopi av kontrakten til Brønnøysund og folkeregisteret. Hvis hun gir sitt samtykke har dere begge krav på fem ukentlige dask hver i et tidsrom på 12 måneder.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 30. juli 2010 #20 Skrevet 30. juli 2010 Hent ned en formell tisiders daskesøknad med tilhørende skjema og kontrakt på regjeringen.no. Denne krever skriftlig signering av kvinnen selv samt av to vitner som er til stede samtidig. Send deretter en godkjent kopi av kontrakten til Brønnøysund og folkeregisteret. Hvis hun gir sitt samtykke har dere begge krav på fem ukentlige dask hver i et tidsrom på 12 måneder. Genialt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå