Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Atanih2
Skrevet

Som tittelen sier, hvor pleier du å kaste bindet både når du er hjemme/hos andre/på offentlig sted? I søpla på badet eller skyller du det ned?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

:klø:

Finnes det virkelig mennesker som kaster dette i do?!?!?

Håper dere er klar over at dette kan tette hele systemet?

Seriøst ...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

i søpla, eller tar det med hjem (i de tilfellene der det ikke finnes søpplekasse i forbindelse med bad/toalett og jeg ikke skal være alt for lenge...)Har hos min mor som bor i blokk flere ganger opplevde tette toaletter som kommer av bind kasting, og det må være mye mer pinlig å være skyld i enn å bli oppdaget i "søpla". Er jo også noe som det er naturlig at alle har regelmessig så bør ikke komme som sjokk på noen at slike ting må kastes...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

håper det er et kødde spørsmål.....

Skrevet

Jeg kaster det selvsagt i søppelspannet. Hvis jeg noen gang er hos noen som reagerer på det skal jeg heller tette rørene deres neste gang ved å kaste bindet i toalettet.

Gjest Atanih2
Skrevet

håper det er et kødde spørsmål.....

Åneida, det er så seriøst atte :) Det er bare at noen plasser jeg har vært virker det som at det er noen som ruller både det og tampong inn i papir, og deretter skylder det ned. Selv kaster jeg det selvfølgelig i søpla, så får litt angst om jeg f.eks. er på besøk hos noen som ikke har søppelkasse på badet! Men har aldri skylt det ned selv.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

I søppla..selvfølgelig.

Hadde aldri falt meg inn å kaste det i do.

Skrevet

Skulle aldrig någonsin få för mig att kasta tamponger eller bindor i toaletten! :nei:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kastet tamponger i do i 20 år. Har aldri opplevd tette rør.Bind kaster jeg i søpla.

Gjest Pucifer
Skrevet

Jeg har kastet tamponger i do i 20 år. Har aldri opplevd tette rør.Bind kaster jeg i søpla.

Kanskje ikke du har opplevd det nei, men det kan hende at det skaper problemer lengre ut i systemet. Og for å ikke tenke på miljøet!? Skam deg :kjefte:

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har også opplevd å være gjest hos noen som ikke har søppelspann på badet. Da har tampongen gått i toalettet. En ting er å være hos en mann uten søppelspann på badet men det her var altså hjemme hos en dame.

Gjest Pucifer
Skrevet

Men er det virkelig så umulig å pakke den inn i papir, gå ut på t.ex. kjøkkenet og kaste den i søpla der? Jeg ser ikke hva som er så vanskelig med det?

Gjest Pucifer
Skrevet

For det finnes vel ikke noen som ikke har ett eneste søppelkasse i huset?

Gjest Blondie65
Skrevet

Men er det virkelig så umulig å pakke den inn i papir, gå ut på t.ex. kjøkkenet og kaste den i søpla der? Jeg ser ikke hva som er så vanskelig med det?

Nei du ser vel ikke det. Men jeg synes ikke noe om å gå gjennom en bolig for så å spørre hvor er søpla med en blodig tampong i nevene. Kanskje jeg blødde LITT mer enn du er vant med ...

Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger at damer ikke har søppelspann på badet/toalettet :O Regner med at de hiver både tamponger, bind, qtips og sminkeservietter i do :O Til slike kriser er det greitt å ha små plastposer i vesken som man kan putte bindet i og knytte hardt igjen til du finner et søppelspann.

Jeg husker forresten en tråd her på KG tidligere. Det var det mange medlemmer som seriøst mente det var ekstremt frekt av gjester å hive bind og tamponger i søpla deres!

Gjest Pucifer
Skrevet

Nei du ser vel ikke det. Men jeg synes ikke noe om å gå gjennom en bolig for så å spørre hvor er søpla med en blodig tampong i nevene. Kanskje jeg blødde LITT mer enn du er vant med ...

1) det er ikke snakk om å gå med en blodig tampong i nevene. Du kan pakke den inn.

2) jeg blør nok sikkert mer enn gjennomsnittet, da jeg blør ut ett bind på under en halvtime under de to første dagene av min menstruasjon, er sengeliggende og besvimer flere ganger...så ja, jeg tror jeg blør LITT ;)

3) nei, jeg ser ikke problemet med å spørre folk om hvor spøla er hen...er jo ikke så du trenger å vise frem tampongen....

Skrevet

For all del ikke kast i do!

Skrevet

Dette er utenom tema, men finnes det herrebind?

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har opplevd flere ganger at damer ikke har søppelspann på badet/toalettet :O Regner med at de hiver både tamponger, bind, qtips og sminkeservietter i do :O Til slike kriser er det greitt å ha små plastposer i vesken som man kan putte bindet i og knytte hardt igjen til du finner et søppelspann.

Etter førnevnte episode:

1) tok jeg alltid med meg håndvesken på do

2) hadde jeg alltid småposer i vesken til innpakking av tampong

Jeg husker forresten en tråd her på KG tidligere. Det var det mange medlemmer som seriøst mente det var ekstremt frekt av gjester å hive bind og tamponger i søpla deres!

:overrasket: :dåne:

Gjest navnelapp
Skrevet

Dette er utenom tema, men finnes det herrebind?

I tilfelle dei skulle bæsje på seg, meiner du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...