Soltjerne Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 (endret) Jeg har egentlig helt dilla på sko, men det har gått i høyhelte sko/støvletter og snickers(joggesko), men forrige uke bestilte jeg meg wedges på Nelly.com. Fikk de i dag, helt fantastisk fine. Gode å gå i er de og! Men jeg har vel en ganske avslappet stil med treggings/leggings, div topper og jakker. Passe de til alt disse fantastiske nye skoene mine? eller ser det helt tragisk ut med olabuksetreggings og løs topp over? Hva bruker dere deres wedges til? Endret 27. juli 2010 av Soltjerne
Gjest scorpius Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Hva slags sko er "wedges"? Kan du poste et bilde?
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Det heter kilehæl på norsk. Bare tull å bruke engelske ord når det finnes norske.
Lykkelitenen Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Om du poster bilde er det lettere å bedømme Selv har jeg et par i mørk grå som jeg bruker til både skjørt, shorts og tights med løs og lang topp over, så er veldig anbendelige sko, men kommer jo så klart ann på hvilken type det er
Soltjerne Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2010 Min lenke Der er skoen.. Og til deg anonyme: er det virkelig mulig?? Beklager så meget at jeg ikke brukte det norske ordet.
Gjest Chanè Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er ikke så fan av kilehæl. Og disse var igrunn for enkle og kjedelige for meg.
Soltjerne Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2010 Chane: nå var det ikke det jeg spurte om da... meningen din om de skoa. Jeg lurte på hva de kunne brukes til.
Gjest Chanè Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 - og poenget mitt var at jeg syns de er for enkle og for kjedelige til å brukes i det hele tatt
Kamikatze Skrevet 28. juli 2010 #9 Skrevet 28. juli 2010 De svarte med snøring vil gå snabla bra til lange sorte kjoler, gjerne med litt victoriansk snitt. Modellen du lenka til vil gjøre deg veldig "tung" nedentil, så hvis ikke du "speiler" former i andre plagg i samme farge, bør du unngå alt som gir deg kompakt underkropp (elefantføtter). Kan se de kan funke til nylonstrømper i shorts/kortskjørt, hvis du har lange slanke bein. Husk at de gjør føttene kompakte, og dermed gir en illusjon av kortere bein, til tross for høy hæl.
Soltjerne Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. juli 2010 Syns ikke det ser ut som jeg har store bein i det hele tatt men nå har jeg små bein i utgangspunktet(35/36) Jaja, siden det ikke er noen som likte de skoene så får de stå i skoskapet til jeg finner ut hva de passer best til.. Men lange beine har jeg! Så må kort kjole og nylonstrømper vil det nok se bra ut:) Kanskje ikke de beste til leggings..
Kamikatze Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 Det er nå, til syvende og sist, hva du synes om dem som teller.
Stellia Skrevet 29. juli 2010 #12 Skrevet 29. juli 2010 De var rå! Jeg bruker mine wedges til bukser, stort sett. Funker til det meste, utenom til søte kjoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå