Gå til innhold

Xperia X10 + Callnorwegian abonomang = Problem

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte den drit fete Xperia mobilen for 5000 spenn for å få den abonomang fri og jeg elsker den. Jeg velger å bruke callnorwgian fordi jeg mener at det er et billig alternativ og jeg trenger ikke binne meg, men så kom problemet. En dag kunne jeg ikke ringe det sto bare callnorwegian ingen opratør. Slik vardet i mange dager og jeg ringte callnorwegian for å høre om jeg hadde en regning jeg ikke hadde betalt eller noe, men nei alt var fint. Så jeg forsøkte sim-kortet mitt in en annen mobil og det funket helt flott. Ingen problemer. Så prøvde jeg mamma sitt sim-kort i min mobil og det funket. Hun har telenor og mange sony erikson mobiler er bundet til telenor, men ikke denne.

Til slutt så dro jeg til elkjøp for å spørre dem og da jeg satt i køen og ventet på min tur testet jeg en gang til og da virket det igjen. Senere har det skjedd en gang til og da varte det i en dag, og nå har det skjedd igjen.

Er det noen som vet hva problemet er. Har det noe med at jeg bruker callnorwegian i en sony ericson mobil? Jeg har en venn med samme telefon og abonomang og han har ingen problemer.

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Sikker på du ikke har kjøpt den med operatørlås? Noen selges uten abonnement, men med operatørlås...

Hvis ikke anbefaler jeg deg å snakke med callnorway igjen. Det er der problemet må ligge.

Skrevet

Sikker på du ikke har kjøpt den med operatørlås? Noen selges uten abonnement, men med operatørlås...

Hvis ikke anbefaler jeg deg å snakke med callnorway igjen. Det er der problemet må ligge.

Men telefonen virker helt greit meste parten av tiden. Det er bare av og til den ikke virker. Jeg kjøpte uten opratørlås og det stod det til og med på forseilingen på esken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...