Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Da jeg våknet i dag, låg mobilen min under meg, der jeg hadde tisset, hvor lenge den har lugget i tisset vet jeg ikke. Jeg har hatt mobilen liggende på en varmovn, men får den ikke på. Har noen tips om hvordan jeg kan få den til å virke igjen? Har brukt hårføneren på den også, en liten stund. Jeg håper så inderlig at jeg får den på igjen. Om noen lurer så tisset jeg pga jeg er sengevæter. Håper noen har gode tips som hjelper slik at jeg får den på...
The Kitten Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Jeg tror du bare må vente og håpe på det beste.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Ta den med til noen som kan fikse den for deg og forklar problemet? du kan evt åpne den og tørke den inni først kansje? Ikke legg mobilen i senga om du vet at tissing kan skje..Jeg tror jeg hadde kjøpt en ny da.
angkortom Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Mobiltelefoner blir veldig fornærmet om man pisser på dem, eller på andre måter ødelegger elektronikken ved å la den kontakte hydrogendioksid i store mengder. Fixes? Not. Du må kjøpe en ny.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Jeg tror du bare må vente og håpe på det beste. Og bare fortsette å la den ligge varmt? Ja, jeg håper og krysser fingrene for at jeg får den på igjen. Har litt meldinger og bilder som jeg vil ha, skulle legge alt inn på pc'en i dag, faktisk. - ts.
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Jeg gir ikke opp enda. Jeg har demontert den så langt det gikk ann. Og tørket så godt jeg kan. Ja, mulig jeg hører om den kan fikses, men vil ikke akkurat si at jeg har tisset på den. Jeg håper og håper at den kommer på igjen, slik at jeg kan legge inn på pc'en det jeg vil ha. -ts.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå