Gå til innhold

Han slo opp i dag..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I dag slo kjæresten min opp med meg. Jeg har det helt forferdelig.. Vi har vært sammen i nesten 5 år. Vi har hatt våre opp og nedturer men i dag slo han opp, som lyn fra klar himmel. Jeg er helt i sjokk, det er helt uvirkelig. Dette var mitt første seriøse forhold, og jeg var hans første kjæreste noen gang. Vi er begge i begynnelsen av 20-åra.

Han sa rett ut at han ville se hva som fantes der ute. Han ville prate og flørte med andre jenter uten dårlig samvittighet. Jeg som er så sinnsykt sjalu! Tanken på at han skal være med andre enn meg er helt grusomt, spiselt at han skal ha sex med andre.. Jeg er den eneste han har vært med fysisk. Til og med den første han har kyssa.

Alle sier det går over, men jeg kan ikke skjønne hvordan jeg en gang i fremtiden skal kunne se han uten at det skal vrenge seg i meg.. Jeg kan ikke se for meg at jeg noen gang skal komme over dette. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har sommerjobb og skolen begynner snart, hvordan skal jeg klare å komme meg gjennom det? Jeg har lyst å ligge å grine under dyna, og det har jeg gjort i hele dag også. Jeg orker ikke det her jeg :`( Det er det værste jeg har vært med på noen gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leit å høre at du har det så vondt, men det er mye sannhet i at "det går over". Det tar tid, og det kan hende du alltid vil ha følelser for han i en eller annen form, men til slutt kommer du til et punkt der det føles greit.

Skrevet

:klemmer:

Ja, det går over, selv om du ikke tror det nå. Vær masse sammen med venner, gråt ut og ta deg en joggetur hver dag. Finn deg en TV-serie med mange sesonger og se fra start til slutt. Sett på en ny episode hver gang du ikke får eksen ut av hodet.

Sørg for å få nok søvn, og prøv å gå på jobb. Har du noen å snakke med om dette? Bruk venner og familie nå, det trenger du!

Håper det går bedre med deg snart! Føler veldig med deg...

Skrevet

Kjærlighetssorg er noe ordentlig dritt!!

Det er grusomt og på mange måter nesten værre en død. For personen er faktisk der ute og andre kan få glede av han.. :tristbla: Det verste er at de fleste av oss opplever flere av de.

MEN! som andre sier her.. det går over..! :enig::)

Du tror det sikkert ikke nå, men om en mnd er det bedre om 2 enda bedre og om et halvt år så tenker du kanskje at det var bra at det skjedde. :jepp:

Bruk disse dagene nå. Gråt og gråt og gråt og få det ut. Det viktig.

Sov, og gråt og snakk med venninner. Det er godt å få ut sorgen igjennom ord også.

Om noen dager så kanskje du orker å ta en treningsøkt, en tur i skogen, et kveldsbad? Sakte men sikkert vil du kjenne at livet faktisk er verdt å leve uten han. Jobb pleier for meg å være litt terapi. Det er godt å tenke noen minutter av gangen på noe annet.

Og som en kompis av meg sa en gang: noen ganger må man bare reise seg opp av senga og begynne med noe annet. :sukk:

For hver eneste dag vil det bli bitte litt bedre, men ta en dag av gangen. Lykke til! :klemmer: :klemmer:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer du over, selv om det kanskje i lang tid vil gjøre vondt å tenke på han. Du vil oppleve nye sider ved livet som du kanskje ikke visste at fantes, og du vil bli kjent med nye mennesker. Sikkert umulig å tenke positivt, men da er det godt vite at du går gjennom noe omtrent de fleste har opplevd, og alle har kommer over det til slutt. Hvem vet, kanskje om et par år har du truffet en nye en som er mye bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...