Gå til innhold

bestille frisørtime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge på forhånd bestilte dere frisørtime? Jeg blir dradd mellom redselen for ikke å få MIN frisørsalong og redselen for å bli ledd av når jeg kommer ett år i forveien og vil bestille tid... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer an på hvor du går. Jeg må bestille 3mnd iforveien for å få den frisøren jeg vil ha...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge på forhånd bestilte dere frisørtime? Jeg blir dradd mellom redselen for ikke å få MIN frisørsalong og redselen for å bli ledd av når jeg kommer ett år i forveien og vil bestille tid... :P

bor i trondheim å jeg bestiller samme dagen :P

Skrevet

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Jeg bestilte et halvår i forveien tror jeg. Fikk ikke på "min" salong da, for jeg var for sent ute, men fikk tid til å danne et kundeforhold til den nye frisøren. Jeg bor i Trondheim.

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg bestilte halvannen måned på forhånd, i Trondheim.

Gjest scorpius
Skrevet

Du kan jo bare gå innom frisørsalogen eller ringe for å høre hvor lang

ventetid de har(?)

Skrevet

Fikk du prøving på brudefrisering/evt brudefrisyren på samme dag?

Skrevet

Bestilte 1 1/2 år i forveien. Var nok litt tidlig ute. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

redselen for å bli ledd av når jeg kommer ett år i forveien og vil bestille tid... :P

Tull og tøys!

De er lite profesjonelle hvis de ler av deg! At du er tidlig ute viser at du er ansvarsbevisst og ønsker nettopp dem!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte 1 år i forveien på en populær salong her i stavanger, da skreiv hun opp navnet mitt og datoen for bryllupet så skulle de ringe meg opp igjen om ett par mnd med hvilken frisør som var på jobb den helgen og avtale mer ang kl.slett for selve dagen osv.

Skrevet

Jeg bestillte i forrige uke. Så 10,5 mnd i forveien. Der jeg har bestillt er det bare en frisør som gjør dette, og siden det er i juni så tenkte jeg det var bedre å gjøre det tidlig :)

Gjest loren
Skrevet

jeg bestilte 1 år i forveien, ville virkelig bruke akkurat den salongen, så da sa jeg i fra at 9 juli nese år gifter jeg meg og vil til dere. :)

Ikke noe latter eller noen ting, bare fornøyde frisører som visste at de har en ny kunde...

Skrevet

Ingen som ler av deg for at du bestiller tidlig! Hvis du allerede har bestemt deg for dato, og vet hvilken frisør du vil ha, så er det jo bare dumt å vente på at noen andre snapper timen foran nesa på deg :)

Skrevet

jeg bestilte 1 år i forrveien, da jeg skal være på modern design og ha min faste frisør som er ganske populær. så det var hun som anbefalte meg til og bestille fortest mulig for og få tid og slik at de ikke skal sette seg opp på ferie da ( skal ha 2 forskjellige, 1 til hår og 1 til sminke ) :jepp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kommer veldig ann på hvor populær frisøren er, men hos oss burde man bestill minst 6 mnd før bryllupet. Lørdager er veldig travle dager hos de fleste.

Man skal gjerne ha en prøvetime også.

På Beone i Oslo er de vanvittig dyktige på Hår og har egne make up Artister.

De er raske og effektive og veldig hyggelige og behjelpelige..

Gjest karoline12
Skrevet

Hos oss bestiller de alt ifra 6 til 18mnd før, :) men så har vi ca 6 ukers vente tid på klipp hos enkelte frisører.. å være tidlig ute er viktig hvis du skal gifte deg i høysessong og ferie tid! er som regel første mann til mølla da..

lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...