Rime Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Lønner det seg å kjøpe slikt i sportsbutikk eller barneklær butikk? Noen som kan tipse meg om en bra jakke, og gjerne også en bukse? Ungen sitter i bæremeis, går selv i skogen eller er ute på f.eks. fisketur. tenkte å bruke med ullgenser under på kaldere dager.
zizla Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Jeg kjøper veldig lite uteklær i barnetøysbutikker. Jeg ville sett hva stormberg har. De har helt ok klær til en helt ok pris, ihvertfall med tanke på man må kjøpe nytt igjen neste år. Jeg har til mine 8-åringer kjøpt softshell jakke og softshell bukse til turbruk fra Stormberg og er veldig fornøyd.
Susan Sto Helit Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Til en så liten unge lønner det seg vel med en "parkdress"? Det finnes jo ofte mange av disse, i alt fra dyre merker som Reima, til billige varianter som Lindex og Cubus. Ellers har jo de samme merkene gjerne bukse/jakke sett også. Jeg ville vurdert hvor ofte det skulle brukes, og mest sannsynlig kjøpt i en vanlig klesbutikk hvis det skulle brukes av og til, eller i barneklesbutikk hvis det skulle brukes ofte. Sportsbutikk synes jeg gjerne er dyre, fordi de gjerne tar mye betalt for merkene. Dessuten er klærne mer egnet til litt større barn og voksne, ikke laget for de minste med tanke på bevegelsesfrihet osv.
Rime Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2010 Han har parkdress:) Men jeg synes det kan bli litt mye innimellom jeg, nå på sommeren...
Susan Sto Helit Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Han har parkdress:) Men jeg synes det kan bli litt mye innimellom jeg, nå på sommeren... OK, vi har kjempeerfaring med en Reima-jakke kjøpt på finn.no. Den er ikke 100% regntett, men fint vann og vindtett til dager det ikke regner mye. Men på den annen side har vi ikke noe negativt å si om tilsvarende tøy kjøpt hos Cubus heller. Som sagt ville jeg kjøpt litt dyrere merkevare om det skulle brukes mye, og kjedebutikktøy om det skulle brukes av og til. Tror pris og slitasje henger litt sammen.
minea Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Jeg er veldig fan av Poler`n O pyret sine overgangsjakker og bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå