Gå til innhold

WEEE, fikk kjolen :)

Bente

Anbefalte innlegg

Hurra og makan til service :hoppe:

Fikk den etterlengta telefonen fra bryllupscompagniet nå for noen få minutter siden. De hadde fortsatt 3 stk kjoler av denne modellen

Dama jeg snakket med virket særdeles hyggelig og var en samvittighetsfull dame :D Gjett da, hun skulle ta 2 av str. med seg å komme ens ærend HJEM til meg slik at jeg fikk prøve hva slags størrelse som passa meg best, skulle ta nåler og målband med. Makan til service :hoppe::sjarmor:

Gleder meg og håper at alt er ok med kjolene :) Det er det nok sikkert siden de sannsynligvis ikke hang ute på stativene :)

Ikke var det dyrt heller :)

Her er oxo et bilde av kjolen

Ser noen at jeg gliser nå?? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig kjole!!! :D

Men du Bente4, hadde det ikke vært for ørene hadde vel gliset gått rundt... :ler:

Tror det er gått rundt allerede fordi jeg sitter her å har vondt i kjeven :sjarmor::hoho::hoho:

Tror jeg må være den HÆPPIESTE jenta på KG i dag :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så lykkelig du må være akkurat nå!!!! Glad på dine vegne og kjolen vår såååå nydelig! Krysser fingrene for at alt er i orden med kjolene og at det svarer til forventningene da du får den på! Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

DEnne kjolen ligger til salgs flere steder på finn.no også. Så den iallefall tre steder der (ti ltre forskjellige priser alt etter hvem som selger ser det ut til...).

Sjekk ut der også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEnne kjolen ligger til salgs flere steder på finn.no også. Så den iallefall tre steder der (ti ltre forskjellige priser alt etter hvem som selger ser det ut til...).

Sjekk ut der også!

Har såklart surfa alle markedsplassene på nett, inkludert finn.no.

Men det er nok desverre litt små størrelser for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Heldiggris!! Det var den jeg egentlig var på jakt etter; jeg bøyer meg i støvet og synest du har vært både gørrheldig og fått utrolig bra service!!

Du kommer til å bli nydelig!!!! :D

*Misunnelig jeg også* ( Selv om jeg fikk kjøpt meg kjole ! )

Charlottemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...