Gå til innhold

Taus mann

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja tittelen sier vel alt. Er der flere damer enn meg der ute hvis mest spennede sms fra mannen er "ok"?

SOm ALDRI har fått høre at han vil, har lyst, MÅ ha...eller komplimenter av noe slag? Og som aldri spør hva DU vil ha, tenker eller ønsker?

Vi har god sex. Men jeg savner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tittelen sier vel alt. Er der flere damer enn meg der ute hvis mest spennede sms fra mannen er "ok"?

SOm ALDRI har fått høre at han vil, har lyst, MÅ ha...eller komplimenter av noe slag? Og som aldri spør hva DU vil ha, tenker eller ønsker?

Vi har god sex. Men jeg savner...

Du får begynne og "lede an" hehe, det er vanskelig å tenke at partneren har behov for å høre det om man overhodet ikke har det behovet selv tror jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Prøvd det meste tror jeg.. Og er av den snakkesalige typen selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg hadde det slik i mitt 12-årige ekteskap og nå er vi separert og jeg har det fantastisk. Dater og nyter livet.

Min eksmann er passiv aggressiv. Å tilbakeholde sex, komplimenter og kommunikasjon er en del av dette mønsteret. Men gud, så "snille" disse passiv aggressive er. De kamuflerer seg som nice guys, men er både kjedelige og lite rause når det kommer til stykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...